b0bb4n Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Ärligt? Vad är det man ska ha? 1900*1200 19 tum eller?Vill helst kunna spela 9 bord... /Gurra Du kan inte ha 1900x1200 på en 19 tum, minst 23". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
enurs Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 NoiQ kommer med nytt bank system. Det skal ta maks 24 timer før du har pengene på konto ved å gjøre en bank wire. Dette gjelder for INN/UT Reload bonuser har de ikke hatt men de kjører på store Race. Nå vil NoiQ komme med noe for de litt mindre spillerne også som ikke vinner racene. Har dere ikke konto så kontakt live supporten til NoiQ så får dere en kode som gjør at dere får cashback hver mnd basert på hvor mye dere spiller. Denne bonus matcher de fleste rakeback deals du finner på nette. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Du kan inte ha 1900x1200 på en 19 tum, minst 23". http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=138278 Den här bärbara har 17" och 1920*1200...eller??? Men vad ska man ha för att kunna köra 9 bord miniview (tum och upplösning)?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=138278Den här bärbara har 17" och 1920*1200...eller??? Men vad ska man ha för att kunna köra 9 bord miniview (tum och upplösning)?? Laptop ja. Menade inte han vanlig skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Såhär ser det ut när jag spelar 8 bord miniview på min 15.4" laptop med 1680x1050: (Drog en printscreen så jag kommer ihåg var jag ska ha alla GT+ rutor om jag får för mig att skippa miniview av nån anledning, filminspelning eller nåt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Laptops och pokerskärmar kan ni diskutera i de här trådarna: http://pokerforum.nu/forum/off-topic/2105-koeptips-foer-laptop.html http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/15488-baesta-skaerm-foer-heltidspoker.html Håller till topic här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Såhär ser det ut när jag spelar 8 bord miniview på min 15.4" laptop med 1680x1050: (Drog en printscreen så jag kommer ihåg var jag ska ha alla GT+ rutor om jag får för mig att skippa miniview av nån anledning, filminspelning eller nåt ) Ber om ursäkt för OT. Det går annars att förminska storleken på GT+ statsen så det passar bättre vid borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
penix Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 Vet någon hur man mailar till noiqpoker? Har letat överallt och lyckas inte hitta en mail? Av någon konstig anledning när klienten laggade tidigare idag så förvann ~$500 från kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Vet någon hur man mailar till noiqpoker? Har letat överallt och lyckas inte hitta en mail? Av någon konstig anledning när klienten laggade tidigare idag så förvann ~$500 från kontot. support@noiqpoker.com info@noiqpoker.com båda två fungerar. Du kan även skicka en "Ticket" som supporten ser, här får du välja vilken avdelning du vill framföra din fråga till, detta gör du här: http://www.noiqpoker.com/docs/support.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BillyCo Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Nån annan som inte fått sin rakeback än? Brukar alltid komma på fredagseftermiddagar , men inte den här veckan tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElNeko Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Nån annan som inte fått sin rakeback än? Brukar alltid komma på fredagseftermiddagar , men inte den här veckan tydligen. Samma här och för en vän till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Den kommer på söndag.. de hade nått strul som inte skulle upprepas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka15 Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Är NOIQ skattefri? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Är NOIQ skattefri? Tacksam för svar. Ja, det är baserat i Malta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Någon som vet vad som gäller om man har ett Expekt konto och vill öppna ett nytt konto på noIQ? Ska man använda samma användarnamn eller finns det något annat att tänka på? Har läst att det är OK att ha flera konton på ipoker nätverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Någon som vet vad som gäller om man har ett Expekt konto och vill öppna ett nytt konto på noIQ? Ska man använda samma användarnamn eller finns det något annat att tänka på? Har läst att det är OK att ha flera konton på ipoker nätverket. Bara att göra helt nytt, kan ha olika namn på alla klienter på det nätverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Bara att göra helt nytt, kan ha olika namn på alla klienter på det nätverket.Kan man också ha samma namn som han tex haft på expekt sen på noiq? Typ som prima fast där måste man väl ha samma överallt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Kan man också ha samma namn som han tex haft på expekt sen på noiq? Typ som prima fast där måste man väl ha samma överallt? Nej, man måste byta alias. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Bara att göra helt nytt, kan ha olika namn på alla klienter på det nätverket. Tack för svaret. En földfråga, kan man föra över notes från Expektklienten till noIQ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Tack för svaret. En földfråga, kan man föra över notes från Expektklienten till noIQ? Inte vad jag vet, de som är största nackdelen med att byta känns de som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 21 Juli , 2007 Rapport Share Postad 21 Juli , 2007 Någon här som lirar Omaha? Jag lirade Omaha 1/2 igår när sjukaste handen utspelade sig. På bordet ligger 4 låga ruter kort samt en klöver. Bordet är inte parat. Jag har ruter Ess på handen. Min motståndare bettar ut 28 usd, jag höjer till 98 usd. Han funderar rätt länge och synar sedan, visar upp ruter Kung, för "the second nuts", och pengarna glider över till honom!! (Han hade 2 ruter på handen, KdJd, medans jag bara hade en ruter, dvs Ad). Han har alltså lägre flush än mej, men INTE straight flush och vinner! I chatten står det "XXXX" wins with a K high flush.... Jag fattar ingenting, och jag vet att jag inte inbillar mej eftersom jag hade en kompis som satt brevid och kikade på som såg samma sak som mej. Jag har skrivit ner bordsnumret osv, tidpunkt, spelarens namn. Tyvär har jag inte Omaha pokertracker så jag kan inte få fram HH:n, men jag skrev ner den iaf. Jag tror att om jag skaffar Pokertracker Omaha så finns HH:n lagrad, så jag kan få fram den på det viset. Nu till min fråga, har NÅGON varit med om något liknande? Har jag missat någon regel i Omaha, han hade ju 2 ruter på handen och jag 1 ruter, det låg 4 ruter på bordet, visst räknas det på samma sätt som Holdem??? Dvs 5 kort varav den högsta flushen vinner? Annars är jag riktigt nöjd med NoIQPoker, har funkat perfekt för mej tills igår... Ska kontakta supporten och höra vad de säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 21 Juli , 2007 Rapport Share Postad 21 Juli , 2007 Du driver? (= Man måste använda två kort från handen om du inte driver (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
azN- Postad 21 Juli , 2007 Rapport Share Postad 21 Juli , 2007 Någon här som lirar Omaha? Jag lirade Omaha 1/2 igår när sjukaste handen utspelade sig.På bordet ligger 4 låga ruter kort samt en klöver. Bordet är inte parat. Jag har ruter Ess på handen. Min motståndare bettar ut 28 usd, jag höjer till 98 usd. Han funderar rätt länge och synar sedan, visar upp ruter Kung, för "the second nuts", och pengarna glider över till honom!! (Han hade 2 ruter på handen, KdJd, medans jag bara hade en ruter, dvs Ad). Han har alltså lägre flush än mej, men INTE straight flush och vinner! I chatten står det "XXXX" wins with a K high flush.... Jag fattar ingenting, och jag vet att jag inte inbillar mej eftersom jag hade en kompis som satt brevid och kikade på som såg samma sak som mej. Jag har skrivit ner bordsnumret osv, tidpunkt, spelarens namn. Tyvär har jag inte Omaha pokertracker så jag kan inte få fram HH:n, men jag skrev ner den iaf. Jag tror att om jag skaffar Pokertracker Omaha så finns HH:n lagrad, så jag kan få fram den på det viset. Nu till min fråga, har NÅGON varit med om något liknande? Har jag missat någon regel i Omaha, han hade ju 2 ruter på handen och jag 1 ruter, det låg 4 ruter på bordet, visst räknas det på samma sätt som Holdem??? Dvs 5 kort varav den högsta flushen vinner? Annars är jag riktigt nöjd med NoIQPoker, har funkat perfekt för mej tills igår... Ska kontakta supporten och höra vad de säger.. Spara på tangentbordet och skriv inte till supporten, de kommer iofs få sig ett gott skratt. Du MÅSTE använda två kort från din hand, varken fler eller färre. Back to NLH och grinda istället. EDIT: Fuck it, för sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 21 Juli , 2007 Rapport Share Postad 21 Juli , 2007 haha humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 21 Juli , 2007 Rapport Share Postad 21 Juli , 2007 Hahaha, första gången jag lirade Omaha ju:-) Trodde det var som NLHE, att om det låg 4 ruter på bordet, och man har en ruter på handen så har man flush....lol...ska nog avvakta med att kontakta supporten:) Som sagt, back to NLHE å grinda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts