Seriks Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 En bild säger mer än 1000 ord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Någon mer än jag som tycker att iPoker har blivit sjukt tajt sen sammanslagningen? Det lär ju vara alla bonusar och cashbackdeals som orsakat detta, snart dags att hitta ett nytt nätverk. Känns som att 85% av spelarna sitter och mulitable-grindar, så sjukt trist spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Någon mer än jag som tycker att iPoker har blivit sjukt tajt sen sammanslagningen? Det lär ju vara alla bonusar och cashbackdeals som orsakat detta, snart dags att hitta ett nytt nätverk. Känns som att 85% av spelarna sitter och mulitable-grindar, så sjukt trist spel. Sen att alla tighta grinders kastar bort pengar ändå kvittar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Sen att alla tighta grinders kastar bort pengar ändå kvittar eller? Hur menar du? Utveckla gärna så ska jag försöka att svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Hur menar du? Utveckla gärna så ska jag försöka att svara. Han menar att även om alla tajta grinders vinner så kastar de bort pengar eftersom de inte vinner lika mycket som sorkenkk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Han menar att även om alla tajta grinders vinner så kastar de bort pengar eftersom de inte vinner lika mycket som sorkenkk sorkenkk vinner mest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Hur menar du? Utveckla gärna så ska jag försöka att svara. Att det inte är speciellt svårt att hämta värde mot alla "tajta grinders" då de flesta har riktigt stora brister i sina spel. Även ifall de är "nits" så förlorar de mycket till de som kan spela. Han menar att även om alla tajta grinders vinner så kastar de bort pengar eftersom de inte vinner lika mycket som sorkenkk Hur blir det att kasta bort pengar då? Jävla personangreppinducande inlägg. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 looooooool Så du menar det är bra värde att spela mot tighta grinders?? du måste vara den rikaste sorken i världen isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petzo Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 Jag kan medge att Ipoker blivit väldigt grindigt men det finns fortfarande mer fisk än på många andra nätverk sen är det ju som sagt inte så svårt att hitta värde i att steala och inte ge ett öre till supertighta multitablande grinders...e nog en av dem själv förövrigt =) vissa spelare passar vissa bra, till och med grinders kan passa vissa spelares spelstil men visst det hade ju varit klockrent om det varit lika uberfiskigt som när nätverket slogs ihop ! Vidare någon som vet vad som krävs i rake typ för att vinna noiqs månadsrace eller iallafall klara top 3 typ ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 looooooool Så du menar det är bra värde att spela mot tighta grinders?? du måste vara den rikaste sorken i världen isåfall Nej, min gammelfarfar Krösus Sork är rikaste sorken i världen. Jag ligger bara tvåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 Jag kan medge att Ipoker blivit väldigt grindigt men det finns fortfarande mer fisk än på många andra nätverk sen är det ju som sagt inte så svårt att hitta värde i att steala och inte ge ett öre till supertighta multitablande grinders...e nog en av dem själv förövrigt =) vissa spelare passar vissa bra, till och med grinders kan passa vissa spelares spelstil men visst det hade ju varit klockrent om det varit lika uberfiskigt som när nätverket slogs ihop ! Vidare någon som vet vad som krävs i rake typ för att vinna noiqs månadsrace eller iallafall klara top 3 typ ?? Håller också med om att det blivit tightare. Men kan vara helt sjukt värde vid vissa tider (som nu t.ex.). För att komma top 3 i racet så skulle jag gissa på att det behövs ett par miljoner fpp. Fråga pedroboy, han vann racet i juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 Säg någon sajt det inte är bra värde på så här dags? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 Säg någon sajt det inte är bra värde på så här dags? WPX Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 WPX Men det finns väl inga bra spelare där? Eftersom ingen vettig människa kör där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 WPX Är du maxwell89 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 16 September , 2007 Rapport Share Postad 16 September , 2007 Är du maxwell89 ? aa, den största fisken på ipoker idag! vem är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 16 September , 2007 Rapport Share Postad 16 September , 2007 aa, den största fisken på ipoker idag! vem är du? Hoho okej. Jag är tursampe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 16 September , 2007 Rapport Share Postad 16 September , 2007 Hoho okej. Jag är tursampe jasså, ligger inte bra till mot dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Att det inte är speciellt svårt att hämta värde mot alla "tajta grinders" då de flesta har riktigt stora brister i sina spel. Även ifall de är "nits" så förlorar de mycket till de som kan spela. Du nämnde i en annan tråd att du är microgrinder. Jag kan garantera att det är de lösa spelarna där du tjänar överlägset mest pengar mot, inte de tajta multitablarna även om du kanske inbillar dig det. Men om du sen är så duktig på att äga grinders, varför spelar du inte högre? På 1/2 till 5/10 är det massvis med tajta grinders som du kan äta upp, så får du råd att ta taxi till stan sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Du nämnde i en annan tråd att du är microgrinder. Jag kan garantera att det är de lösa spelarna där du tjänar överlägset mest pengar mot, inte de tajta multitablarna även om du kanske inbillar dig det. Men om du sen är så duktig på att äga grinders, varför spelar du inte högre? På 1/2 till 5/10 är det massvis med tajta grinders som du kan äta upp, så får du råd att ta taxi till stan sen. Inte i mitt fall. Jag har alltid vunnit som bäst på iPoker och där är det ju tydligen bara massa tighta grinders? Mot de lösa tomtarna så backar jag oftast rakt ut av någon anledning. Spelade NL200 ett tag och det gick riktigt bra där. Av olika skäl så tvingades jag att gå ner i nivå trots det. Men hade inga problem med att hämta värde ur de s.k. nitsen där iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Du nämnde i en annan tråd att du är microgrinder. Jag kan garantera att det är de lösa spelarna där du tjänar överlägset mest pengar mot, inte de tajta multitablarna även om du kanske inbillar dig det. Men om du sen är så duktig på att äga grinders, varför spelar du inte högre? På 1/2 till 5/10 är det massvis med tajta grinders som du kan äta upp, så får du råd att ta taxi till stan sen. Kan inte va så att han har en stil som passar mot tighta grinders tror du? Lugna dig ett par hekto! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Kan inte va så att han har en stil som passar mot tighta grinders tror du? Lugna dig ett par hekto! Sant. Jag spelar helst mot passivt motstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Kan inte va så att han har en stil som passar mot tighta grinders tror du? Lugna dig ett par hekto! Nej. För micro gäller: Lösa spelare = dåliga spelare. Tajta spelare = mindre dåliga spelare. Man plussar mer mot de dåliga spelarna. Lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Nej. För micro gäller: Lösa spelare = dåliga spelare. Tajta spelare = mindre dåliga spelare. Man plussar mer mot de dåliga spelarna. Lugn. Iofs så är de största donatorerna på micro-nivåer (förut de muppar som openpushar preflop) tight-passiva stations. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Sant. Jag spelar helst mot passivt motstånd. Du blandar ihop begreppen. Grinders är i allmänhet TAG, alltså inte passiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts