Larsbanan Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Hej alla glada ! Hade en pokerblog som jag brukade följa http://200k.wordpress.com/2007/02/15/day-3/ . Det var en snubbe som skulle slå upp 1k $ till 200k $ på 2 månader och efter 6 dagar la han ner bloggen efter lite swings mellan 1.7 k och 4k . Var bara tvungen att skriva vilken sopa han är.Han skröt något kopiöst i sin blog om alla framgångar att jag nästan började tro på honom. Swings har han nog aldrig hört talas om. /Klart Slut Citera
aka_thn Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 hehe, den är redan borttagen... Citera
Nidson Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Han la ner för att han bustade. Han har nog bättre koll på swings än vad du har. Citera
Larsbanan Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2007 Aha - så att gå från 1k till 200k på två mån. är fullt normalt eller? Citera
Sansrom Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Aha - så att gå från 1k till 200k på två mån. är fullt normalt eller? Ja? Citera
Kometen85 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Att han skröt specielt mycket kände inte jag, han kände sig omotiverad att spela poker och satte upp tuffa mål som han inte klarade av, han klarade dem inte, och la ner bloggen, är ju inget mera med det. Citera
Myssion Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Ja, världen är full av både sopor och idioter. Citera
tamtaram Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Du skall inte tro att du är något. Du skall inte tro att du är lika god som vi. Du skall inte tro att du är klokare än vi. Du skall inte inbilla dig att du är bättre än vi. Du skall inte tro att du vet mer än vi. Du skall inte tro att du är förmer än vi. Du skall inte tro att du duger till något. Du skall inte skratta åt oss. Du skall inte tro att någon bryr sig om dig. Du skall inte tro att du kan lära oss något. Citera
all_ur_horses Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Aha - så att gå från 1k till 200k på två mån. är fullt normalt eller? Vänta nu... vilken sida argumenterar du för egentligen? Först säger du att han är en sopa för att han inte klarade utmaningen, och nu att det är omöjligt att klara den... Citera
psatiw Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Var bara tvungen att skriva vilken sopa han är. Han skröt något kopiöst i sin blog om alla framgångar att jag nästan började tro på honom. Jaså, det var du minsann? Seriöst, jag brukar inte tilta så jättehårt på alla puckade grejer som tomtar som du skriver på nätet, men när jag läser sånt här flippar jag fan rakt ut. Folk som du borde ju fan få kollektivbash, så äcklande är det. Vet inte ens varför jag skriver eftersom jag verkligen inte vill höra dig svara, din jävla jättesopa. Instaban for life please. Eller banna mig för att jag ber idioten att dra åt helvete. Citera
DaPine87 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Jaså, det var du minsann? Seriöst, jag brukar inte tilta så jättehårt på alla puckade grejer som tomtar som du skriver på nätet, men när jag läser sånt här flippar jag fan rakt ut. Folk som du borde ju fan få kollektivbash, så äcklande är det. Vet inte ens varför jag skriver eftersom jag verkligen inte vill höra dig svara, din jävla jättesopa. Instaban for life please. Eller banna mig för att jag ber idioten att dra åt helvete. kunde inte sagt det bättre själv! Citera
ah_derka Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Folks dissar på pf blir bättre och bättre. Psatiws kändes korekt och informativ och Eurys östermalms-tå-fontanell-lammknullare förra veckan höll mycket hög klass, den också.. wp. ang topic. Jag läste tråden på 2+2. Jag fick känslan av att spelaren i fråga hade lirat mycket bra medium/high stakes på party. Detta bekräftades av ett flertal starkt plussande regulars på 5/10 o 10/20. Han eftersökte en utmaning och framställde sig rätt så ödmjukt inför den.. Om jag inte minns fel så var frågan typ "is it doable"? Citera
eurythmech Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Jaja, Fukkeneh var känd. Citera
all_ur_horses Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Jaja, Fukkeneh var känd. may he rest in peace Citera
Robin_A Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Du skall inte tro att du är något. Du skall inte tro att du är lika god som vi. Du skall inte tro att du är klokare än vi. Du skall inte inbilla dig att du är bättre än vi. Du skall inte tro att du vet mer än vi. Du skall inte tro att du är förmer än vi. Du skall inte tro att du duger till något. Du skall inte skratta åt oss. Du skall inte tro att någon bryr sig om dig. Du skall inte tro att du kan lära oss något. Ja mycket jante i denna tråd =). Citera
Sansrom Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Ja mycket jante i denna tråd =). Var fan då nånstans? Citera
Recommended Posts