dr noob Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Någon annan som fått spam från "pucca7770@yahoo.com" på sin ftp-inbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dropbass Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 que? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luca Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Har flera gånger fått spam från pucca7770. Har dock inte dedikerad mailadress för FullTilt så han kan ju ha fiskat upp den nån annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Upptäckte idag också att jag fått spam från pucca7770 till ett "hemligt" mailkonto som endast är kopplat till Stars, FT och tidigare Party. Såg också att alla hans länkar går till samma adress, genom att kolla längst ner till vänster i firefox, och den adressen dom gick till hade 0 träffar på google, så något skumt är det allt. Btw, kan det vara "farligt" att öppna själva mailet, nu tänker jag inte på länkar och liknande som kan stå i mailet, utan bara själva texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Se bara till att vad du än gör, inte klicka på ngr länkar eller dyligt om du öppnar mailet. Det kan ju auro-starta vilket jäkla skit som helst som laddar hem sig till din dator!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 har också fått från den snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Har ni skaffat konto hos FTP via samma affe? Jag mistänker att min FTP affe har lämnat ut min email för spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 jag med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Kan vara intressant att se om vi har samma affe, skicka ett PM till mig så kan vi se om vi har samma. Jag är mycket irriterad att min email har läckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macallan Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Jag har också fått mail från pucca7770. Kan inte vara säker på att Full Tilt är källan men med tanke på vad som postats i den här tråden så verkar det troligt. Om det nu är affen som är problemet så kan jag ju passa på att nämna att min affe har består av tre ord med "me" i mitten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Den spam som jag har fått är iofs inte från pucca7770 men lådan började spammas när jag signade upp hos FTP via min affe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Jag fick spam först efter att ha varit i kontakt med ftp supporten för några dagar sedan. Signade upp mig innan bananer fanns att tillgå, så det kan inte vara nån affe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 23 Februari , 2007 Rapport Share Postad 23 Februari , 2007 Jag har också fått Går direkt in i spam mappen däremot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts