Albert Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Har spillt té på min Logitech MX1000 så att scrollhjulet blivit segt som satan. Någon som haft samma problem och löst det? Citera
Brumpa Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 skruva isär och torka bort kletet? Citera
Bubbla Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Använd T-röd för rengöring. Citera
Arnoldinho Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Har spillt té på min Logitech MX1000 så att scrollhjulet blivit segt som satan. Någon som haft samma problem och löst det? Testa med pisset i skrivbordslådan vet ja... Citera
Albert Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 Testa med pisset i skrivbordslådan vet ja... Säga inte att du också ska börja nu... Ska nog bespara PF de mest intima detaljerna hädanefter Citera
Apex Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 En gång då jag spillt ut en halv liter Pepsi över ett tangentbord sköljde jag bara av det med vatten varefter jag lät det torka några dygn. Det fungerade hur bra som helst efter den behandlingen. Däremot kanske den här metoden inte fungerar lika bra på en optisk mus. Den innehåller väl en del känslig elektronik som inte finns i ett tangentbord. Fast å andra har den ju tydligen redan en gång varit indränkt i sockrat te.... Citera
Recommended Posts