Gå till innehåll

En änglabok går i graven.


Ängeln17

Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Linköping:)

 

U got it right m8. :lol: :lol:

 

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

 

 

Du vet att jag kan vifta med mitt trollspö och folk kan inte längre besöka PF så:

 

Vilken stad är bäst Nrkp eller Lkpg :mrgreen: Täääänk noga nu :twisted:.

 

 

Är du med reggad? Kommer inte ihåg ditt nick och orkar inte leta i min DB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jorå, ringde i morse och fick svaret att det går bra att komma men de sätter inte in nått förrän efter tidigast sju dagar. Så jag väntar till torsdag för då är det sju dagar sen jag börja hosta.

 

Vårdcentralen är garanterat den mest värdelösa vårdinrättningen i historien. De senaste FEM gångerna vi har varit där med barnen har vi blivit ivägskickade. ALLA JÄVLA GÅNGER (sorry) har vi gått till barnläkare (olika) för second opinion inom ett 24-timmarsintervall. Reslutat? Provsvar som visat på bakteriella infektioner varje gång med tillhörande penicillin/antibiotikakurer.

 

Numer går vi aldrig dit, antingen går vi till barnläkare eller (om det är på en helg) åker in till Sachsska. Själva går vi till cityakuten och liknande. Där får man i alla fall hjälp.

 

Puckona på vårdcentralen kommer, sagt med Douglas Adams bevingade ord, bli de första som ställs mot väggen när revolutionen kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vårdcentralen är garanterat den mest värdelösa vårdinrättningen i historien.

Puckona på vårdcentralen kommer, sagt med Douglas Adams bevingade ord, bli de första som ställs mot väggen när revolutionen kommer.

 

Instämmer i föregående talare. Förra gången visade det sig att jag hade luftrörskatarr och de hade de missat på vårdcentralen. Därav två pencilinkurer.

 

Idag har det gåt åt skogen. Tror att varenda fisk suttit vid mina bord. 75% av spelarna har haft minst 55% i VP$IP och säkert 40% upp mot 70%. Det är ju kanon normalt. Men idag har de träffat sina kort med råge. Ett bord som gick ok men även där inträffade en rolig :roll: hand

 

Party Poker No-Limit Hold'em, $1 BB (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

 

Hero ($377.25)

Button ($198.6)

SB ($88.9)

BB ($262.75)

UTG ($96.5)

 

Preflop: Hero is MP with Jdiamond.gif, Aclub.gif.

1 fold, Hero raises to $4, Button calls $4, 1 fold, BB calls $3.

 

Flop: ($12.50) Jheart.gif, 6diamond.gif, 4heart.gif(3 players)

BB checks, Hero bets $8, Button calls $8, BB folds.

 

Turn: ($28.50) 8spade.gif(2 players)

Hero bets $16, Button calls $16.

 

River: ($60.50) Qclub.gif(2 players)

Hero bets $38, Button calls $38.

 

Final Pot: $136.50

 

Results in white below:

Hero has Jd Ac (one pair, jacks).

Button has Qd Kd (one pair, queens).

Outcome: Button wins $136.50.

 

Å när man frågar vad h*n synat med på flopp och river så får man till svar:

- Två överkort naturligtvis? Och att han tycker jag e idiot som måste fråga nåt så självklart, framgår med all tydlighet.

 

Ska leta fram lite fler i morgon men nu ska jag försöka sova då vi ska till plåsterhuset i morgon för operationen. På frugan alltså. Inte lobotomi på mig, det behövs inte som framgick av Fi´s svar. Så om n i har lust får ni hålla tummarna hälsar hon.

 

Natti natt med massor av minus idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vårdcentralen är garanterat den mest värdelösa vårdinrättningen i historien. De senaste FEM gångerna vi har varit där med barnen har vi blivit ivägskickade. ALLA JÄVLA GÅNGER (sorry) har vi gått till barnläkare (olika) för second opinion inom ett 24-timmarsintervall. Reslutat? Provsvar som visat på bakteriella infektioner varje gång med tillhörande penicillin/antibiotikakurer.

 

Numer går vi aldrig dit, antingen går vi till barnläkare eller (om det är på en helg) åker in till Sachsska. Själva går vi till cityakuten och liknande. Där får man i alla fall hjälp.

 

Puckona på vårdcentralen kommer, sagt med Douglas Adams bevingade ord, bli de första som ställs mot väggen när revolutionen kommer.

 

Rösta med fötterna och byt vårdcentral. Vår är riktigt bra och tar snabbt prover, kan inte vara den enda.

 

@Ängeln och Ängelfrun: Ett varmt lycka till idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahaja, då sitter man här och väntar på att telefonen ska ringa. 08.47 åkte hon i för att bli sövd. Nånstans runt 1-1½ timme trodde Doc att operationen skulle ta. Sen uppvak mm. Så i bästa fall ringer det vid 12-13-tiden.

 

Känner att jag måse göra nått så det får bli nån billig MTT för att skingra tankarna. Fan jag är orolig, riktig rädd faktiskt. Må nån av de två herrarna vara med henne så det fixar sig.

 

Vi hörs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

All lycka och styrka till er idag! Tankarna finns med er!

 

Tack och välkommen till min dagbok.

 

Telefonen ringde nyss. So far so good. :-D :-D :-D

 

Operationen hade gått bra och de har tagit bort det de skulle. Hon va fortfarande lite dizzy efter narkosen. Får inte komma upp än då hon är på uppvaket fortfarande.

 

Nu är det bara lite cellgifter och annat som ska till så ska det bli bra det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev utkastad från sjukhuset för ca 30 minuter sen. De sa att besökstiden gick ut vid 19. Vid 20 sa de till igen och vid 21.30 börja de bli lite irriterade. Så nu gick jag självmant innan de ringde vakten :rolleyes:. Hade egentligen velat vara kvar hela natten.

 

Lunchlådan fixade sig till slut ändå. Devalanteriel tog över och fullkomligt körde över resten av bordet. Runt 30 händer tror jag han behövde. Så en fin klonk blev det där.

 

TACK DEV GG & WP

 

 

Men största klonken kom ändå inte på pokern. Operationen gick enligt plan och de tog väck det de skulle och hitta ingen annan skit därinne heller. Så nu återstår en hel del cellgiftsbehandlin. Får veta allt i morgon då vi ska träffa Doc igen.

 

Nu ska jag sova för det blir tidigt i morgon och upp till frugan direkt.

 

Natti natt.

 

PS, tror att de varit här med lastbil och hämtat ett ton sten som låg i mitt bröst. Så djävla SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT.

Ursäkta va bara tvungen att skriva så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...