MikeTime Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Jag håller tummarna för dig och I och jag hoppas att det går vägen även denna gång! Skickar ett gäng kramar på det här sättet men kan nog leverera några äkta när vi ses nästa gång. Sköt om er! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Usch badbeatad /Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snej Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Har nog aldrig skrivit i di db, men väl läst under en lång period och hoppas innerligt att allt löser sig för er. Livet kan vara sjukt orättvist ibland. Det finns större värden i livet än pokern... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Att läsa sådant här får mig alltid att få en klump i halsen. 5% är alldeles för många för en pokerspelare. Mina tankar e med er... tänk dock på att det alltid finns några outs kvar även för er del... a chip and a chair eller vad man säger om du ursäktar pokermetaforerna... Se till att finnas för din älskade nu när hon behöver dig, och jag hoppas att du kan komma tillbaka i en framtid och berätta att allt gått bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Kram.. Tänker på er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Jag beklagar verkligen att ni får utstå det här igen men ni ska veta att ni är bland de starkaste människor jag känner. Ert stöd från er familj är såklart viktigast men det finns många här på pokerforum som tänker på er. Kämpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 varma hälsningar och lycka till från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Så oerhört orättvist. Det finns inga ord för det man vill säga Jag tänker på dig och I Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Vad vi än kan göra för er så säg bara till. Jag menar det verkligen. Ring, PM:a, maila, sms:a - vad du än behöver fixar vi. Tankarna går till er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Ta hand om både dig och frugan nu och så kämpar ni er igenom det här. Vi är många som känner med er och tänker på er! If you want to get somewhere you have to know where you want to go and how to get there. Then never, never, never give up. - Norman Vincent Peale Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Måste önska dig en god fortsättning. Njut av livet nu istället för att skriva här. Vi kommer dock sakna din dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Hoppas allt går Er väg. :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Ni fixar det igen! Ni har gjort det förut. Ta hand om gumman! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Be strong Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Tänker på er och hoppas på det bästa. Godspeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
route66 Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Sluter mig till dom andra. Ni klarar detta också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Detta fixar ni galant! Trots att jag egentligen inte känner er, så finns även jag tillgänglig 24/7 för vad som helst. Det minsta man kan göra efter år av underhållning, samt personlig hjälp med jobbansökan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Detta är den dagbok som berör mest.Jag hoppas innerligt att allt går bra:heart: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Efter att ha följt din dagbok tror jag knappast det finns människor jag inte träffat personligen som jag känner för mer än för er. Varmt lycka till! :h: :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Hoppas det går i rätt riktning. Lycka till!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts