Gå till innehåll

ARTIKEL: Glimne 2007-02-09


andand

Recommended Posts

Angående taxichaffisen så tror jag han lurar glimmne på 1 dollar.

Glimne betalar med sedlar, sen frågar han glimmne om han vill singla slant, ja okej säger glimmne. har du ett dollarmynt? säger chaffisen. javisst säger glimmne och hans tankeverksamhet är i gång, glimmne tänker smart chaffis eller ? Ja glimmne tänker igen, mej lurar han i alla fall inte, ock går där ifrån glad i hågen. UTAN DOLLARMYNTET!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående taxichaffisen så tror jag han lurar glimmne på 1 dollar.

Glimne betalar med sedlar, sen frågar han glimmne om han vill singla slant, ja okej säger glimmne. har du ett dollarmynt? säger chaffisen. javisst säger glimmne och hans tankeverksamhet är i gång, glimmne tänker smart chaffis eller ? Ja glimmne tänker igen, mej lurar han i alla fall inte, ock går där ifrån glad i hågen. UTAN DOLLARMYNTET!!!!!!!

 

ja, dollarmynt är ju ett väldigt vanligt fenomen i USA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, ett skämt eller test menar hr Glimne att det var. Jag är väl inkörd i forumets anda men jag vill liksom inte tro på det. Det känns efterkonstruktion.

 

Om det nu var ett test var det vär ett ovanligt dumt tilltag eftersom han väl ändå bör veta vad just pokersverige anser om hans tidigare analyser. Det är ju ingen som direkt är förvånad över att han åter igen kluddar likt Picasso.

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glimne har nyss förklarat på Prosharks forum att historien med taxichauffören var ett test för att se hur Pokersverige reagerade på sådan dynga. Det var "på skoj" alltså.

 

"Jag skulle bara se om ni var med." Jojo, den har man ju hört förr, men den brukar alltid annars sägas på skämt när man vet med sig att man har sagt fel. Glimne måste vara den förste att använda den på allvar. Men det är väl kul att han får vara först med att skriva något på riktigt. Annars har han ju för vana att sno andras skrifter och publicera som sina egna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...