Gå till innehåll

Myssion + Conspiracy = Sant!

Recommended Posts

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hej Myssion,

lirar du enbart CG numera?

Japp, nu är det CG för hela slanten. NL100 med avsikt att prova på NL200 snart.

Det är såååååååååååååååå mkt roligare än SnG, du borde prova. :-P

Postad
Japp, nu är det CG för hela slanten. NL100 med avsikt att prova på NL200 snart.

Det är såååååååååååååååå mkt roligare än SnG, du borde prova. :-P

Jorå, jag lirar CG med. Dock nästan bara FL.

Provade NL losa $450 på två händer :lol:.

En va AA Fi pusha pre efter raise och reraise från mig, med J9o, resultat -$250.

En va KK, samma visa, skillnad Fis hand som va 45s, resultat - $200.

Jag och NL ingen bra kombination :cry:.

Postad
Jorå, jag lirar CG med. Dock nästan bara FL.

Provade NL losa $450 på två händer :lol:.

En va AA Fi pusha pre efter raise och reraise från mig, med J9o, resultat -$250.

En va KK, samma visa, skillnad Fis hand som va 45s, resultat - $200.

Jag och NL ingen bra kombination :cry:.

Ja, utdragen blir man ju aaaaaldrig i SnGs... ;)

Är ju faktiskt färre utdragningar i CG (eftersom man inte är all-in och ser en showdown efter fem kort lika ofta).

CG är som balsam för själen, jämfört med SnG. :-D

Postad

CG är som balsam för själen, jämfört med SnG. :-D

Hmmmm, DET undrar jag efter att ha provat lite på 0,50/1,00. T5o, A3o pluss några till. Iofs så va man ju inte AI men tydligen gäller inte pottodds i NL. :lol:.

Postad
Varning: Barn har sjuka reads och det är fredagen den 13de.

Hon har även en sjukt bra kastarm, senare fick hon in en fullträff med en studsboll på min högra testikel... :-(

Postad

Skickade in $1k på CD-Poker igår. I slutet av Expektbonusen så började jag faktiskt gilla iPoker mer och mer och mtp att motståndet inte är det bästa så kommer jag i fortsättningen lägga majoriteten av mitt HU-spel där.

Precis som jag tidigare skrivit så kommer jag främst spela $50s och när jag blivit varmare i kläderna även börja blanda med lite $100s.

Igår körde jag rätt lite men det kanske va bra eftersom riggen inte var med mig riktigt, 2-5 slutade det.

Idag har jag kört några stycken oxå och de har gått bra so far, 6-2.

Håller även på och pillar lite i Excel för att får fram det ultimata bokföringsarket för HU-SnGs...:) Excel är roligt :)

Postad

Myssion... berätta mer om denna latex-BH som verkar vara ett välkänt klädesplagg på forumet :)

Postad

Rullar på riktigt bra idag. Har 15-5 hittills. Ska kolla ett avsnitt Heroes med tjejen nu sen kör jag nog tio st till.

Har fixat till mitt finfina excelark nu oxå så när dagens spel är över kommer resultatupdate från igår och idag!

Postad

Helt sjukt bra det har gått idag: 22-8.

Hela den här månaden har känts rätt flummig, främst pga Expektbonusen. Gick ungefär breakeven på Expekt och har backat lite på Stars. Vet dock inte hur mkt men om jag räknar in min ITM i Mansion för några dagar sen så var jag uppskattningsvis back $200-$300 eller nåt fram till igår.

Nu ska jag dock börja redovisa dagsresultaten VARJE DAG. Förresten, jag räknar inte dygn som normala människor utan ett dygn börjar när jag vaknar och slutar när jag lägger mig, så bli inte konfunderad över datumen jag skriver :)

Förresten, jag kommer enbart redovisa HU SnGs framöver, turneringspengar är bara en bonus.

:heart::spade::diamond::club:

13/4: -$167,5 (7 st spelade)

14/4: +$625 (30 st spelade)

En av de bästa dagarna någonsin för mig om vi räknar bort MTTs :)

Postad

Tillägg:

Köpte en Carte Dor Toblerone tidigare idag till mig och damen och hon tog bara lite och jag tog en del då. Nu sitter jag här själv och har käkat upp den. Ej bra! Playa-period snart ju!

Det är därför f.ö. som jag väldigt sällan köper godis eller dy. de bara slinker i så lätt! Självdisipling = None!

Postad
22 - 8, inte pjåkigt, inte pjåkigt alls! =)

Kul att se att det går bra för dig men 30 st, det är en del ändå ...

Don't get caught up in work, so to speak!

Jättemedriggen som sagt :) Äh, 30 st är ju inte mkt alls. Körde drygt 60 st en dag under Expektbonusen :)

Tillägg:

Köpte en Carte Dor Toblerone tidigare idag till mig och damen och hon tog bara lite och jag tog en del då. Nu sitter jag här själv och har käkat upp den. Ej bra! Playa-period snart ju!

Det är därför f.ö. som jag väldigt sällan köper godis eller dy. de bara slinker i så lätt! Självdisipling = None!

Den är inte alls god tyvärr.

Postad
CDT var inte alls lika god som man kunde vänta sig, enligt Frugan.

Frugan har rätt. Frågan är bara varför du väljer att förkorta till "CDT" :)

Postad
Jättemedriggen som sagt :) Äh, 30 st är ju inte mkt alls. Körde drygt 60 st en dag under Expektbonusen :)

Den är inte alls god tyvärr.

1. Då var det ju Big-grind så då "behövde" man lira så mycket!

2. Jo! =)

Postad
1. Då var det ju Big-grind så då "behövde" man lira så mycket!

2. Jo! =)

Ja de e sant. 60 st är på tok för mkt för mig...men 30 per dag känns faktiskt rätt lagom, särskilt om man delar upp det i intervaller om 10 st.

Postad

Har inte alls spelat särskilt mkt idag, bara 10 st faktiskt. Gick dock riktigt bra och siffrorna blev 7-3. Har kollat på massa avsnitt av Heroes nu på natten, sjukt bra serie!

14/4: +$175 (10 st spelade)

Postad
Har inte alls spelat särskilt mkt idag, bara 10 st faktiskt. Gick dock riktigt bra och siffrorna blev 7-3. Har kollat på massa avsnitt av Heroes nu på natten, sjukt bra serie!

14/4: +$175 (10 st spelade)

Äntligen har du fattat med heroes, karatebra. Tjejen som är med är ju dessutom ursöt. pics.......Glöm ej titta till Jericho med.