Gäst Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Har nog aldrig spelat så dåligt som jag gör nu...Ska ta en liten paus så jag inte tiltar bort ännu mer.. Citera
Gäst Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 3-7 so far idag...Spelade några stycken mot århundrateds äckelidiot. Han älskade att ställa in pf på 10/20 när jag höjt från knappen på 10/20. Plockar upp AQ, höjer standard, han ställer, jag synar, idioten har A7 och givetvis träffar han. Nästa match gör han precis samma sak fast den här gången med AK när jag har AJ. Jättetilt. Aja, liten paus nu sen mer spel. Citera
dekutree Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Var finns filmerna? Jag hittar inte dem.. Citera
Gäst Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Var finns filmerna? Jag hittar inte dem.. Ska leta fram dom sen Nånstans runt sida ~50 tror jag. Citera
Gäst Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Hoppas inte det är någon forumit som nickar atom111...Om någon spelar mot han så ger jag er evig kärlek om ni bustar honom. Citera
Kenan83 Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Hoppas inte det är någon forumit som nickar atom111...Om någon spelar mot han så ger jag er evig kärlek om ni bustar honom. Han är ju helt sjuk den grabben. Har för mig att jag nämnde hans namn igår. Har 3-1 på han tror jag =) Citera
Gäst Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Har spelat totalt 30 st nu... Tänkte att jag delar upp spelandet i intervall om 10 st och då har dagen sett ut så här: 3-7 7-3 7-3 Upp lite drygt $120 alltså. Ska ta minibreak nu sen mer spel. Måste försöka spela uppåt 70-80 st idag... Citera
Gäst Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Hur många lirar du samtidigt? Två...Du då? Citera
kfluffie Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Två...Du då? 2-3 här. 2 är precis lagom men sedan brukar jag köra ett tredje borden då jag tror att min $/h-rate ökar fast jag tappar lite fokus och gör lite knas ibland. Mest en vanesak dock tror jag. Men annars brukar det vara 2 bord samt något avsnitt av Rome (för tillfället) som innehåller mycket våld och naket och då brukar jag kolla bort och kolla på borden istället! Citera
Myssion Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2007 som innehåller mycket våld och naket och då brukar jag kolla bort och kolla på borden istället! Pingstvän! Jag visste det! Citera
Myssion Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2007 Steker hawaiiburgare nu. Citera
kfluffie Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Pingstvän! Jag visste det! Nu vet jag inte om jag bara är lite bakom flötet eller om det bara för att jag inte är så pingstkyrke-tjaffs-intresserad men är jag Pingsvän för att jag inte kollar på naket och våld eller är det för att jag kollar på bord? Citera
Myssion Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2007 Det senare obviously. Alla vet ju att överreligiösa människor i grund och botten är långt mer kinky än alla oss andra tillsammans. Citera
limpanwe Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Har en fråga till dej conspiracy, går du all in lika många händer på bubblan på de lägre nivåerna när du spelar sng? (nivå 6dollar och neråt) Citera
kfluffie Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Även om jag skulle värdera Myssion till 4-of-a-kind är jag nog ändå bäst då jag är 1-of-a-kind! Citera
Gäst Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Har en fråga till dej conspiracy, går du all in lika många händer på bubblan på de lägre nivåerna när du spelar sng? (nivå 6dollar och neråt) Har aldrig spelat $6-SnGs men det hela beror ju på hur brett spelarna synar när jag ställer. På låga nivåer (och då menar jag allt under $60, även till viss del $60 oxå för den delen) så kan man inte äga bubblan i samma utsträckning som stortstack eftersom spelarna kommer syna alldeles för brett. En annan aspekt är att man på lägre nivåer även kan ge upp marginella $EV+ situationer eftersom man vet att spelarna suger så hårt. Citera
Joey Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 En annan aspekt är att man på lägre nivåer även kan ge upp marginella $EV+ situationer eftersom man vet att spelarna suger så hårt. Det här är rätt viktigt. Du kan väldigt ofta bara tighta till och vänta på att motståndarna ska slå ut varandra. Det gäller inte alls i samma utsträckning på högre nivåer, där måste du vara mer aktiv på bubblan. Citera
limpanwe Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Jaha....för har haft det problemet,för folk gör helt sjuka syner på de lägre nivåerna.....får väl ta och tighta till mig inför bubblan då kanske Citera
Gäst Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Gårdagen slutade +$280. Har precis varit innte i stan och klippt mig hade verkligen jättejättelångt hår innan... Nu blir det spel fram till 19.00 och då blir det att grinda HV Citera
Gäst Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 före/efter-bilder? haha, skulle inte tro det Citera
Gäst Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Varför har alla jävla tyskar sån jävla tur för i varje hand???? Helt jävla sinnessjukt är det. Citera
kfluffie Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Varför har alla jävla tyskar sån jävla tur för i varje hand???? Helt jävla sinnessjukt är det. Najs avatar! Ska vi slaska lite ikväll? Pusha med träffat mellanpar på turn? Citera
Gäst Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Najs avatar!Ska vi slaska lite ikväll? Pusha med träffat mellanpar på turn? haha, ja lätt Citera
Recommended Posts