Bafucin Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 När jag tittar inne på pokerstars efter turneringar runt 5 $ så ser jag att dom börjar tidigast om 5 timmar. Kan väl knappast stämma? Är det så för er också? Citera
martenmania Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Skulle gissa på att de gör en serveromstart idag. Citera
Bafucin Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 Har för mig att det va likadant igår också, så tror inte det är sidan det är fel på. Ingen som kan kolla det lite snabbt? Citera
Othello Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Enklaste sättet att identifiera en serveromstart på PokerStars är att se om det startar nya sit'n'gos. Om det inte gör det så är oftast en serveromstart på gång. Citera
Bafucin Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 Ok, det pågår en serveromstart, vet du hur lång tid det brukar ta ungefär? Citera
Recommended Posts