Albert Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Någon inom byggbranschen kanske kunde upplysa mig om mina funderingar: Hur farligt är det att andas in murbruket innan det hunnit beblandas med vatten? Hur pass illa är det att få murbruk i ögat? Hur illa är det att arbeta med murbruk utan handskar? Citera
Jennez Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Jag kan nog svara på ett par av frågorna. Kommer murbruk i kontakt med hud eller om man andas in partiklar ifrån det innan det stelnat kan följande inträffa: - Man blir genast wannabe-kosher. - Man följer med äldre okända män på båtfärder i Medelhavet. - Man får för sig att börja jobba som bagageapa på Gardemoen. Till sist slutar man som en ensam stackare som backar på poker med fyra PET-flaskor urin i skrivbordslådan. Sorry OT, internt. Citera
jackbalsam Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Till sist slutar man som en ensam stackare som backar på poker med fyra PET-flaskor urin i skrivbordslådan. Sparar man dom i skrivbordslådan? Häller man inte ut dom? Citera
Myssion Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Sparar man dom i skrivbordslådan? Häller man inte ut dom? Man skulle kunna tro att så var fallet, ja. Citera
thekid Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Snyggt försök att testa isen för att se om det är socialt acceptabelt att kissa i PET-flaskor under pokersessioner. Well played Jennez Citera
Jennez Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Snyggt försök att testa isen för att se om det är socialt acceptabelt att kissa i PET-flaskor under pokersessioner. Well played Jennez Well, Albert har ju de facto erkänt att han vid ett (eller flera?) tillfällen hade PET-flaskor med urin i sitt skrivbord. Sitt eget får man förmoda. Försökte bara göra mig rolig med elaka personangrepp mot stackars Albert. Citera
Loveless Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 För att svara lite mer seriöst, hittar du murbruk med asbest i lär det inte vara hälsosamt att andas in stora mängder. Citera
thekid Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Haha underbart! Jag har själv kissat i en dunk förut men det var för en urin-labb i skolan då man skulle samla dygnsurin. För övrigt bedömde jag detta vara intressant information om mig själv som jag ville dela med mig. Det är okej om du kissat i PET-flaskor Jennez, du behöver inte skämmas. Det kan hända vemsomhelst. Citera
Jennez Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Det är okej om du kissat i PET-flaskor Jennez, du behöver inte skämmas. Det kan hända vemsomhelst. Jag har kissat i och på mycket men en PET-flaska har faktiskt aldrig varit inblandad vid urinering. Jag vet inte varför jag känner att jag måste understryka detta. Citera
thekid Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Intressant, för PRECIS sådär säger folk som har kissat i PET-flaskor!! Citera
Mr Zero Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 För att ge ett seriöst svar så är det inte speciellt farligt att andas in i små mängder. Får du det i ögonen så svider det så att skölja ögonen är en bra grej. Ingen fara att arbeta utan handskar så länge du inte är allergisk mot krom. Däremot så torkar det ut huden så att smörja med handkräm rekommenderas. Citera
Jennez Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Intressant, för PRECIS sådär säger folk som har kissat i PET-flaskor!! Ja, och de som säger att de inte är bögar är egentligen tok-homosexuella enligt samma logiska resonemang. Citera
Sylwester Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Däremot så torkar det ut huden så att smörja med handkräm rekommenderas. ghey Citera
eurythmech Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 jag tänkte...när man kissar i PET-flaskor, visst glider man in en bit med ballen för att undvika stänk? Blir det inte trångt? Gör det ont att dra ut? Dunk verkar bättre. Citera
thekid Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Nånting säger mig att Jennez och Albert kanske använt trattar för att pricka rätt alternativt bunkrat upp med MER-flaskor (0,5l) med bred öppning. Sitter man i en stor pott ska man inte behöva justera snorren i en smal 1,5-liters colaflaska! Och ja, dunken är nöten när man samlar. (btw 2250 ml på ett dygn, mest i min grupp! Men jag spelade rätt mycket poker det dygnet och då blev det en hel del läsk) Citera
all_ur_horses Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 finns en anledning varför han bytte från Sylvester till Sly vet du. Citera
Sylwester Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 finns en anledning varför han bytte från Sylvester till Sly vet du. Fick för mycket brudar obv. Citera
kfluffie Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Ja, och de som säger att de inte är bögar är egentligen tok-homosexuella enligt samma logiska resonemang. Haha! Du är så rolig Jennez! Och du med thekid! Citera
Albert Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 Fick för mycket brudar obv. http://www.sylvester.se/ Citera
Albert Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 Ok Mr Zero, litar på dig. Fick skiten i ögat när jag hällde i vatten i cementblandaren och det sved ju nåt så inihelvete, men sköljde med vatten. Citera
Albert Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 jag tänkte...när man kissar i PET-flaskor, visst glider man in en bit med ballen för att undvika stänk?Blir det inte trångt? Gör det ont att dra ut? Dunk verkar bättre. I början när jag var lite ovan så tryckte jag hela ollonet mot PET-flaskans öppning och urinerade vilket ledde till att det blev en tättförslutning - resultatet av detta blir ett litet tryck - en massa luft som vill ut från flaskan som inte vill beblanda sig med en massa urin. För den rutinerade gäller det bara att placera dasen så att det blir en liten luftöppning. Även den bäste kan göra fel när det kommer till "urin i flaska". Låt säga att man "kissat upp" en 1.5L och märker "aj, aj nu är jag snart vid kanten" vid detta tllfälle märker man att man har en 50cl till förfogande så man kniper till och pissar ut det extra man har i den. Nu till den trickya parten: Du blir återigen pissnödig och märker att 1.5L-flaskan är full till bredden och hittar återigen 50cl flaskan som inte är halv tom alt. halv full... så man börjar urinera på och man fyller den ganska snabbt till bredden och man känner att man har rikligt med urin kvar - vad gör man då? 1. Börjar kissa i papperskorgen 2. Kniper kuken med ena handen i byxan och springer ner till toan med risk för att ens mor skall se en och risken för att en pinsam situation skall uppstå är överhängande. 3. Öppnar fönstret på rummet som har en konstig öppningsanordning (glöm inte att du bara kan använda en hand - du håller i kuken med ena) Först måste man vrida om handtaget och sedan lyfta på en spärr vid fönsterkarmen så att man kan hälla ut kisset från 50cl flaskan och fortsätta kissa i den. 4. Håller ett såpass fast tag om könet att urinet drar sig tillbaka och känslan av att vara överdrivet kissnödig är obefintlig. Citera
thekid Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Alternativ två låter vettigast. Flytta hemifrån och problemet är löst. Filosofi: Är din nerkissade PET-flaska halvfull eller halvtom? Citera
Albert Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 Alternativ två låter vettigast. Flytta hemifrån och problemet är löst. Det skulle isåfall bara ge mig mer problem så som städning och matlagning. Så i ljuset av de hushållsbestyren så ter sig kisspauserna vid pokerspel små. Citera
Recommended Posts