Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grats och WP igår. Railade dig när du satt på samma bord som Lina.

 

ty ty, hon klonkade fint 4-tal i femmor där efter att jag åkt :) Var på andra bordet...

 

Kul för henne att det gick så bra. Vad jag har förstått så hinner hon inte lira massor direkt, men hon e stabil så lite SM-klonk va hon värd! :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära dagbok :)

 

Nu har jag satt igång med lite SNG-grind igen, efter en rejäl paus. Har lirat några spel här och där, men har harvat runt break even och aldrig lirat fler än typ 4 på en kväll.

 

Igår och idag så tog jag mig i kragen, sket i mtt-grind (förutom mansion som jag tiltade bort eftersom min lilla son skreeek så alla ben i min kropp gick av...) och grindade SNG.

 

En ny grej, SK gillar turbo :D Jag känner att två regs och två turbosar i ett set är perfekt. Att man plockar bonus lite snabbare är ju inget minus heller ;)

 

Plockade ju ut så jag hade 2k kvar i rullen, har $3276 nu och tänkte nöta minst ett set till ikväll, och kanske lira nån mtt :)

 

Tjoho, here we go igen!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära dagbok :)

 

Nu har jag satt igång med lite SNG-grind igen, efter en rejäl paus. Har lirat några spel här och där, men har harvat runt break even och aldrig lirat fler än typ 4 på en kväll.

 

Igår och idag så tog jag mig i kragen, sket i mtt-grind (förutom mansion som jag tiltade bort eftersom min lilla son skreeek så alla ben i min kropp gick av...) och grindade SNG.

 

En ny grej, SK gillar turbo :D Jag känner att två regs och två turbosar i ett set är perfekt. Att man plockar bonus lite snabbare är ju inget minus heller ;)

 

Plockade ju ut så jag hade 2k kvar i rullen, har $3276 nu och tänkte nöta minst ett set till ikväll, och kanske lira nån mtt :)

 

Tjoho, here we go igen!

 

/SK

 

Frågan är hur grindit det är att spela "hela" 4 SNGs på en kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom 16 av typ 260 i braz $50 igår. Satt till kvart över tre å plussa $54. :( Jag gjorde ett dumt spel på bubblan, då jag låg fyra. Jag på bb med K6, knappen har halva min stack och raisar 3bb (blinds 500/1000, jag hade 21k och han 10k). Nästnäste person att få BB hade bara 1800 kvar, så jag trodde att knappen skulle lägga sig mot omslag med typ allt utom superstål, så jag ställer! :(

 

Han hittar tyvärr synen med 99, som står. Eftersom sistapriset var så lågt så var det onödigt av mig, eller öht iofs. Killen kan ju ha stål :D

 

Aja, rullen slutade strax över 3k, och jag är på banan igen.

 

Vrakman: Super Hot FTW ;)

 

Max: Hörs idag om fika.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...