Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

LOL, blev iaf sex backande spelare, varav en med fish på SS :) TajlzWar99 hittar jag inga stats på, men vet att jag sett honom förr. Skumt...

 

/SK

 

Söker du varje spelare enskilt eller söker du hela bord som du sedan reggar dig på?

 

Försökte titta lite själv och såg att bord över 50$ kostar 3 sökningar. Men då finns inte Ongame eller Ipoker som jag spelar mest på. Kan nog vara bra att använda om man spelar Party, Tilt eller Pstars (om det nu inte kostar mer sökningar att trycka upp borden sen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag e på väg å få en riktigt bra deal. Lirar just nu på bestpoker, men kommer byta inom kort.

 

Jag har sajnat upp på shark scope och har 150 sök per dag. På ongame kan man trycka "tournament info" i lobbyn om man går in på en turnering. Då öppnas ett webfönster med info, bl.a. tournament ID. Detta kan man söka på i shark scopes vanliga register, alltså inte i tournament search eller vad det heter... men jag söker oxå på spelarna om jag tittar på ett bord som e på g att sätta igång.

 

Lirar bara mansions gtd-turrar.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag e på väg å få en riktigt bra deal. Lirar just nu på bestpoker, men kommer byta inom kort.

 

Jag har sajnat upp på shark scope och har 150 sök per dag. På ongame kan man trycka "tournament info" i lobbyn om man går in på en turnering. Då öppnas ett webfönster med info, bl.a. tournament ID. Detta kan man söka på i shark scopes vanliga register, alltså inte i tournament search eller vad det heter... men jag söker oxå på spelarna om jag tittar på ett bord som e på g att sätta igång.

 

Lirar bara mansions gtd-turrar.

 

/SK

 

Vanliga register? Vad menar du? Går du inte i på "search database" alltså? Var skriver du in tournamentnumret? Fattar ingenting...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...