Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fiskstrumpa!!!

 

Jag K8. Synar en miniraise PF på bb.

 

flopp Q8K, rainbow. jag checksynar.

 

turn Jx, jag ställer. Han steker och synar med AK -YES!

 

River T :(

 

Aja, har fortfarande 160% av average ca.

 

Btw, hamnade på samma bord som en Sviten-spelare. Får denna i chatten "Du SoderKrippa, jag tror jag kanner dig fran Sviten?!". Helt sjukt! :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha. Synar raise på bb med AT. Floppen AxJ. Jag bet, han raise, jag syn. Turn T. Hamnar allin och visst har han AJ :(

 

Men men. 42a plats gav $3342,72. Helt ok med tanke på att det var gratis för mig att ställa upp! :-D

 

Hade ett bra kortsnitt, men lirade varierat och bra dessutom.

 

God natt /SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åååååååh, jag fick lira en freeroll med tokvärde på PokerStars för new deposits i Sverige. Ettan vann ett paket till montecarlo värt $16k drygt! 36 spelare registrerade!!!!

 

JAG KOM TREA!!!! 2-9 vann inköp till en $215 turre imorrn, men vafaan e det?!?!

 

Ååååååh, jag var CL ända från att vi var 6 spelare kvar och jag dominerade järnet. När vi e tre kvar sitter jag med 25k en annan med typ 22k och en med 10k. Jag ställer shortien med AT och får syn av AQ. Min första pre flop allin typ.

 

Nästa hand plockar jag A7, ställer och får syn av AT. Fan också! Blindsen var monster, så jag hade inte kunnat höjt.

 

 

ÅÅåååååååh vad surt det känns, en sån chans kommer aldrig igen... Aja, nära var det och jag lirade GRYMT! Startade precis igång 40k gtd och ska klonka hem den istället.

*Snyft*

 

/SK

 

 

Känner med dig....Själv bustade jag som 5:a i lördags, två fick inköp, resa och hotell till PokerSM. Den svider fortfarande.

Men, du fick ju bra betalt i Sunday Million.'

GG!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack ska ni ha!

 

Nu blev det lite märkligt... Jag hade tänkt att jag skulle nått 10k i rullen till i sommar, för att då ta ut 3k till en TV. Nu måste jag ju omdefiniera mina mål. Jag vill ha en bankrulle på 10k, för då kan jag lira $109 SNGs utan stress (eller hur conspiracy?! ;)). Mitt mål blir därför att grinda ihop 3k till i juni/juli, för att då plocka ut 3k.

 

Whish me luck! :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har gått ganska bra idag. Utdragen i tre sista liren bara som tokfavorit dock (90/10 de två första). Hade kunnat blivit mer plus idag. Men men, hade flyt i MTTn igår med kort och timing, så jag ska inte klaga :)

 

Jag kommer börja plocka ut allt över $10'000 till mitt moneybooker-konto för att spara där tills jag har 3k till TVn.

 

 

Dagsresultat: +$373

 

Rulle: $10'000

 

Uttaget idag: -$400

 

$2600 to go! :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...