Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU

SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

• Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Som att han är efterbliven samt inte vill ha syn, men har nån form av hand. Gissar på lågt/mellan-pp.

Gjorde jag oxå, alt AQ/AK och rrai-ade med AK då jag antog att han skulle släppa 88- i så fall (vilket jag fan inte e så säker på i efterhand). Killen hade KK, jag floppar färgdrag, A på turn, färg på river :)

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av en ren slump kollade jag MTTs för olika VIP-nivåer på Stars nyss, och såg att en månatlig $100k gtd drar igång om 45min :) Den blir det. Dessutom en $20k gtt som kostade 100VPP, som drar igång om en kvart. Det passar bra att ha dem ligga å mysa i bakgrunden under kvällens SNG-grind :)

/SK

Länk till kommentar

Lirat fyra spel idag. Två 1a-platser, en bubbla där jag loosar AT mot T7 (han synar min AI PF!!!!!) å sjuan kommer på river. :( En 6e-plats där jag loosar en coin då jag e kort som sjutton (6bb).

Nöjd med spelet och hoppas på mer vinst ikväll. Kanske nån MTT om jag blir sugen, just nu lite trött...

/SK

Länk till kommentar

So sick, kommer varken in på Everest eller MSN. Lirar lite sng på Stars nu, kommer antagligen gula kontot, hyggligt underrullad om man säger. Blev du så lessen när jag försvann från MSN att du tilta loss? Synd där. :-)

Precis så var det! :(

Aja, jag jobbar på. Vad nickar du på Stars nu igen?

/SK

Länk till kommentar

Vad i helvete är "social kontroll"?

Sociala normer begränsar vårt handlingsutrymme. Bryter man mot dessa så straffas man medels vad man kan kalla för symboliskt våld, såsom hån och löje. Därför tänkte jag att om jag tvingar mig själv att alltid posta mina resultat och övriga pokerbravader, så kommer Eurythmech m.fl. att se till att tilt, fiskspel och annat oönskvärt gör så ont i själen att jag aldrig mer kommer ägna mig åt sådana hemskheter. Capice? ;)

/SK

Länk till kommentar