Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Oj oj, denna dagen har verkligen varit upp å ner. Inledde som sagt med 500 plus, sen låga jag back 300 för två timmar sen. Avslutar med två vinster och slutar dagen plus $457 :)

 

Har railar Cyntax idag, han har haft rätt motriggigt idag. ul mannen...

 

Har bokat kryssningen med Joey idag - JIPPIE! Ska bli sjukt najs faktiskt!

 

Har blivit inbjuden till en hyffsat ny live-klubb som jag nog kommer kika in om några veckor, blir najs.

 

Aja, var allt för kvällens lägesrapp.

 

Gnatt /SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Växer de på träd hos er? :shock:

 

Jadå :) Om jag ska höfta så har vi väl 3-4 aktiva klubbar varav Sviten och Klubb Parti är de större tillsammans med Carols Poker eller vad den heter i Sundbyberg. Har inte superbra koll, men det är den uppfattning jag fått. Vet att det finns nån runt Zinkensdamm oxå.

 

Så utan att ha koll, ja de växer å gror 8-)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3ggr så lång tid, minst. visst motståndet är sunkigt men de är långsam struktur/spel.

 

Antar att du jämför med Stars turbo då, för annars överdriver du en aning. Jag skulle säga att en sng på Everest tar 85-105 minuter, men det är bara en uppskattning. Kan göra en noggrannare mätning de närmsta dagarna om nån vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kollade på första filmen riktigt trevlig faktiskt!!

 

hur ska man inte kunna vinna på regulars? De spelar ju heeeeeeeelt kass runt bubblan. Själv är man turbojunkie med pokerdamp, diagnos ställd av doktor myssion. Sugen blir jag på att testa regulars ikväll igen. Kanske kan man 20-tabla! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kollade på första filmen riktigt trevlig faktiskt!!

 

hur ska man inte kunna vinna på regulars? De spelar ju heeeeeeeelt kass runt bubblan. Själv är man turbojunkie med pokerdamp, diagnos ställd av doktor myssion. Sugen blir jag på att testa regulars ikväll igen. Kanske kan man 20-tabla! :)

 

Stämmer in !

 

Ser lite väl enkelt ut att lira , ingen match för turbonissar väl:)

 

Funderade faktiskt själv på några 55-109or ikväll. Iaf om alla dem där regsen från 16 turbo e på.. Fick fan krupp idag med oss allihopa på.. Space gravy gick lite i tilt sen:) satt o syna mina AK med 62 off:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kollade på första filmen riktigt trevlig faktiskt!!

 

hur ska man inte kunna vinna på regulars? De spelar ju heeeeeeeelt kass runt bubblan. Själv är man turbojunkie med pokerdamp, diagnos ställd av doktor myssion. Sugen blir jag på att testa regulars ikväll igen. Kanske kan man 20-tabla! :)

 

Skillen får större utslag på regular-borden tycker jag också, i alla fall i varje enskilt spel. I längden är det säkert same same, men swingsen måste bli kraftigare med turbobord känns det som...

 

I första filmen spelade vi dessutom lite hejsan svejsan allihop vill jag minnas :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...