Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lira på ongame, där e det bra drag.

 

Herregud vilken dag. Backa första tre rakt ut. JJ möter AA å sen två bubblor. tappade halva stacken med AK vs 33 som synade sig allin.

 

Ligger väl en 1k back idag tror jag. Inte så roligt faktiskt. Kommer nog inte orka mer än de tre jag har igång nu om jag inte plussar bra i dem. Ser inte så ut just nu dock.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klev in med $60 på ett nl200 bord och klev just ut med $630, så jag räddade lite av dagens back iaf.

 

/SK

 

EDIT: Men lol, precis när jag skrev det tappade jag $120 i kvällens sista pott. Jag QQ, raisar på sb bb synar. Flopp 249 i spader, jag har Qs. Jag bettar 3/4 pott, FI raisar å jag trycker honom efter lite stek. Han synar med A6 för floppad nöt. Turn 9 och jag får några outs, men river blankar :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lira på ongame, där e det bra drag.

 

Herregud vilken dag. Backa första tre rakt ut. JJ möter AA å sen två bubblor. tappade halva stacken med AK vs 33 som synade sig allin.

 

Ligger väl en 1k back idag tror jag. Inte så roligt faktiskt. Kommer nog inte orka mer än de tre jag har igång nu om jag inte plussar bra i dem. Ser inte så ut just nu dock.

 

/SK

 

 

 

Vilken sajt på ongame är det bra drag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eeeh va, det lär ju va samma drag på alla sajter till samma nätverk? Eller är jag heeeeeeeeeeelt börta (e iofs jävligt full efter alldelesö för mycket whiskycola och nöthårdrock)

 

 

Formulerar om frågan då besse ;) vilken sida på ongame spelar du på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha jag slet mig direkt efter att jag loosade ett inköp på NL100 efter världshistoriens i särklass sämsta move för en allin :) älskar när man movar in på river o han synar me nöten :) då ere bara att hälla upp ett glas till o sätta på nån jävlgit go musik dra från pokern. vetefan hur mkt procent av min bankroll jag loosat på at jag lirat när ja var flul men alldeös för mcetket. Så jävla dmt. haha :D

ok, för att svara på din fråga då, har ör mig inte krippa lira r på ongame längre ? men när an gjorde de var det nog betsson om jaginte misminner mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha jag slet mig direkt efter att jag loosade ett inköp på NL100 efter världshistoriens i särklass sämsta move för en allin :) älskar när man movar in på river o han synar me nöten :) då ere bara att hälla upp ett glas till o sätta på nån jävlgit go musik dra från pokern. vetefan hur mkt procent av min bankroll jag loosat på at jag lirat när ja var flul men alldeös för mcetket. Så jävla dmt. haha :D

ok, för att svara på din fråga då, har ör mig inte krippa lira r på ongame längre ? men när an gjorde de var det nog betsson om jaginte misminner mig.

 

 

Nä, på bestpoker. Trevlig support och jag gillar layouten.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg på dina eminenta filmer att du lirar på Betfair. Hur är trafik och motstånd på $75 och uppåt? Spelade själv där för ngt år sedan men då fick man sitta bra länge innan det kom igång ngt spel.

 

/cosmo

 

Stundtals är det likadant fortfarande, men jag lirar bara mellan typ 22.00-02.00, och mellan typ 21-01 är det ganska ok med trafik iaf. Men ska man supergrinda 4 bord+ så är det kanske inte nötsajten...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft en stabil grind idag. Lirat 36 sngs, vilket nog är rekord för mig på en kväll :) Plussat $1'450 och sover gott i natt :)

 

Gnatt

 

/SK

 

Har du börjat bokföra stats igen eller? Med tanke på att du vet hur många du lirar osv?

 

fint resultat. Hur ser resultaten ut på det hela sedan du började med SH turbo?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kollat på några av dina filmer..riktigt intressant.

Nu spelar jag inte SnG längre men jag gjorde förut för att bygga rulle.

Intressanta tankegångar du har om spelet och vilka start händer du spelar och hur du gör det.

Inte alls som jag gjorde när jag spelade men jag tror du plussar mer ;)

 

Fasen vad jag skrattade när du börjar pilla med storleken på fönstren för att få dom symetriska och sa "min tvångs neurotiksa sida....sådär...nu blev det exakt...gud va skönt för själen" :lol:

 

Lycka till med spelet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du börjat bokföra stats igen eller? Med tanke på att du vet hur många du lirar osv?

 

fint resultat. Hur ser resultaten ut på det hela sedan du började med SH turbo?

 

Hittade ett fint plus idag på $1k efter att ha varit ute å partajat till 00:30 :D.

 

Totalt inklusive rejk back så ligger jag ca +$7'100 sen jag började med sh turbo. Började onsdagen för fyra veckor sedan, så exakt en månad sen. Första två veckorna lirade jag nästan bara $75or, och det gick sjukt trögt. Tror att jag ska kunna hitta ett fint snittplus på sh turbo framöver. Börjar bli varm i kläderna nu ;)

 

Gnatt

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...