Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

Ludde: Låter sicko najs :) Ta en bärs för mig med, var inte igår man va ute å slarvade på stan direkt :D

 

Jigsaw: Jag lovar att jag vet hur det. Rid igenom stormen bara, kolla lite av dina HHs för å försäkra dig om att oturen inte satt sig på ditt spel. Annars, som sagt bara å bomba på.

 

Jo, det kanske blir nån MTT ikväll. Jag får se hur jag gör.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Finns massor att kommentera, och jag har fått en del bra kritik. Har förändrat spelet rätt mycket sen dess och hoppas kunna komma med en ny video snart. Går din grind bra btw?

 

Själv så ligger jag i lumpen nu sen en månad tillbaks så blir inte så mkt grindande nuförtiden. Saknar det rätt mkt.

Blir lite lir på helgerna iaf:).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åkte ur två 100ingar och lirar bubbla i en 300ing för even steven om jag kommer itm. Åker på tre ÄCKLIGA utsugningar på raken och går från stabil CL2a till att bubbla! :( Usch å fy va äckliga sådana lägen är.

 

Blir inte 100k på BF ikväll med andra ord, men jag kommer att lira 100k på bodog istället kl. 22.00.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken av följande filmer ska jag kolla på ikväll?

 

- 1408

- Before the devil knows you're dead

- No country for old men

 

/SK

 

No country for old men.

Jag orkade se 45 minuter av Before the devil knows you're dead innan jag förstod att livet är för kort för dåliga filmer.

Riktigt bedrövlig rulle imo...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No country for old men.

Jag orkade se 45 minuter av Before the devil knows you're dead innan jag förstod att livet är för kort för dåliga filmer.

Riktigt bedrövlig rulle imo...

 

lol, det blev den till slut. :) Är helt tom inombord, mer grådeppig film får man ju leta efter asså. Requiem for a dream å sånt e mer lixom hardcore-depp, men Cohen e bra på å göra, just grådepp. Inga antihjältar, ingen grungeromantik - bara plain mörker. :)

 

Aja, nu klonkar vi bodog istället!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nejnej! :) Gillade bara mer att ha dig där, detta var en av de första DB jag följde här, så har fattat tyckte om dig (sagt på ett så heterosexuellt sätt som möjligt!). gl i a f! blev de några turrar ikväll?

 

Hehe, lirar bodogs 100k-turre nu. Hoppas på klonk där :) gl u2.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg inte hur det gick i SNG'sen sen. Sååå, hur gick det? :mrgreen:

 

Hur går d på Bodog?

 

 

Kom tvåa efter att mongot orkar syna med KT ai pf, jag 77. Flopp KTx... FOlk har hittat de sjukaste synerna idag. 62o och J7o e två fina exempel.

 

I bodog går det piss. Total kortdöd och är inklämd mellan aggros så att jag aldrig e först in och får mova...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gör ni i denna sitsen?

 

Jag har AK utg, första blindsperioden.

 

Jag raisar 90% av gångerna här, men mixar upp det med en limp någon gång ibland med intentionen att återhöja eller pusha.

 

FI1 är en aggro regular som älskar att squeeza och höja mycket på de tidigare nivåerna. Han sitter UTG+2 och slår som vanligt upp till en standardhöjning på 4bb.

 

FI2 är en tokstabil grinder och sitter på knapp. Han ställer in!

 

Vad göra?

 

Jag resonerade som så, att jag VET att han inte har AA/KK och synade därför.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...