Cyntax Postad 19 December , 2007 Rapport Share Postad 19 December , 2007 De grönmarkerade gick in. Edmonton-Dallas är inte spelad än men utan den matchen inräknad blev det +14.74 kr...Fan, Dallas vann...men först på straffar. Du plussade lite ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 19 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2007 Fan, Dallas vann...men först på straffar. Du plussade lite ändå? Aha, precis klar alltså? Fan kan dom inte vinna efter tre perioder! Puckon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 19 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2007 Kvällens och nattens matcher: Magnitogo-Ak Bars (nån Hockeyliga?) 2,40 Chelsea-Liverpool 3,50 New York-Buffalo 2,25 Detroit-Los Angeles 5,40 Chicago-Nashville 3,00 Anaheim-Colorado 2,90 Har satt 10 kr på AK Bars och på Liverpool, på NHL-matcherna 5 kr på varje. Kör bara bortavinster idag med... I eftermiddag blir det en sväng till söder för att leta lite julklappar till Noel. Eftersom han kommer vara med så får jag väl dra ner mössan över ögonen på han så han inte ser vad han kommer få. Man undrar ju om den där Krippa är fikasugen eller om han "pluggar" idag? Plugga innebär ofta MTT'ar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 19 December , 2007 Rapport Share Postad 19 December , 2007 Är det push här? PokerStars Game #13945340177: Tournament #70783241, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level V (75/150) - 2007/12/18 - 15:25:15 (ET) Table '70783241 1' 9-max Seat #9 is the button Seat 3: Mr Cady (955 in chips) Seat 4: leonardjawar (7570 in chips) Seat 6: andycool007 (1940 in chips) Seat 8: auctionguy (1368 in chips) Seat 9: mskerrett (1667 in chips) Mr Cady: posts small blind 75 leonardjawar: posts big blind 150 *** HOLE CARDS *** Dealt to Mr Cady andycool007: folds auctionguy: folds mskerrett: folds Mr Cady: ? Orkar inte kolla, men antagligen. Dock synar han nog väldigt brett. Personligen föredrar jag att ställa brett då någon av de andra är i BB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 19 December , 2007 Rapport Share Postad 19 December , 2007 Jag lägger handen här. Jag tror inte att du har någon FE och pushar hellre någon av de kommande 3 händerna. Jag får en magkänsla av att folk vill folda här bara för att de ser ett bottenhand även om det skulle vara en ATC. Skulle vara intressant med förslag på HD i en liknande situation då Heros kort är dolda. Absolut inget direkt mot dig, Kappe. Blev bara dig jag valde ut, så känn dig possitivt speciell! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 19 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2007 Kollat T3-handen i SnGWiz och om FI synar med 28% (vilket jag tror han gör på den här nivån) så är det fold. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 19 December , 2007 Rapport Share Postad 19 December , 2007 Kollat T3-handen i SnGWiz och om FI synar med 28% (vilket jag tror han gör på den här nivån) så är det fold. Hoppla! Trodde det var mindre illa än så. Aja, man kan inte alltid ha rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 19 December , 2007 Rapport Share Postad 19 December , 2007 Jag lägger handen här. Jag tror inte att du har någon FE och pushar hellre någon av de kommande 3 händerna. Känns samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 Magnitogo-Ak Bars (nån Hockeyliga?) 2,40 Chelsea-Liverpool 3,50 New York-Buffalo 2,25 Detroit-Los Angeles 5,40 Chicago-Nashville 3,00 Anaheim-Colorado 2,90 -4.75 kr på gårdagens/nattens spel. I natt blir det följande matcher: Timrå-HV 71 2,50 Skellefteå-Modo 2,50 Brynäs-Luleå 3,25 Atlanta-Ottawa 1,90 Boston-Pittsburgh 2,65 Washington-Montreal 2,45 Florida-Carolina 2,45 Tampa-Toronto 2,65 Minnesota-New York 2,85 Och ja, bara bortavinster as usual... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Jag får en magkänsla av att folk vill folda här bara för att de ser ett bottenhand även om det skulle vara en ATC. Skulle vara intressant med förslag på HD i en liknande situation då Heros kort är dolda. Absolut inget direkt mot dig, Kappe. Blev bara dig jag valde ut, så känn dig possitivt speciell! =P Jag känner mig hedrad...! Troligtvis skulle jag pusha med typ (22+,A2s+,K4s+,Q7s+,JTs,T8s+,98s,A2o+,K9o+,Q9o+,JTo) som är ca en tredjedel av händerna. Några svagare kungar hade nog också fått plats i min HD. Om det hade varit någon av de andra som satt på BB så hade jag nog utökat min push-range till ATC. Är det sjukt tajt tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 -4.75 kr på gårdagens/nattens spel. I natt blir det följande matcher: Och ja, bara bortavinster as usual... High stakes sportsbetting looser gulade BR på annat spel än Poker. Rubrik på PF om en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 . Aja, man kan inte alltid ha rätt... :shock: Va, kan man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Hoppla! Trodde det var mindre illa än så. Aja, man kan inte alltid ha rätt... Klart att man kan, det är ju bara att vägra ha fel. Fråga Softish om tips kring hur man gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 High stakes sportsbetting looser gulade BR på annat spel än Poker. Rubrik på PF om en vecka Hahahahaaha! Ja så kanske det blir! Näe, sportsbettingrullen är på en annan site som jag inte spelar poker på. Satt in 150 kr och ser det bara som en kul grej. Kommer ju inte tjäna några pengar på det alls så klar. Bara lite kul liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Hahahahaaha! Ja så kanske det blir! Näe, sportsbettingrullen är på en annan site som jag inte spelar poker på. Satt in 150 kr och ser det bara som en kul grej. Kommer ju inte tjäna några pengar på det alls så klar. Bara lite kul liksom...Synd att du inte var med mig på NBA inatt. 7 av 13 underdogs vann. Det klirrade rejält i kassan!Inatt är det tre nya matcher. heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 Fan också! Jag trodde jag skulle klara det, kunna kontrollera mig liksom. Men det går inte så nu gör jag det, jag nallar på all julmat jag köpt som vi ska ha på julafton! Alltså, dom där jävla prinskorvarna, köttbullarna, rödbetssalladen, julvörten och den smarriga Zeunerts-Julmusten fuckar upp min självkontroll! Maria är på libanesiskt julbord med jobbet så hon är inte här för att stoppa mig heller! Fan, jag får åka och handla igen, tredje gången på fyra dagar! Förresten, Maria är ju PA på SF och såg Arn igår morse. Betyget enligt henne är på gränsen mellan en 3:a och 4:a så det blir till att se den efter nyår. Efter jag och Noel har svullat julmat ska vi iväg och hämta min fula Pokerstarströja som kommit. Det är utan tvekan den dyraste tröja jag någonsin ägt, 400 st SnG's*$0.5 i rake. För att inte tala om all tid jag lagt ner! Tur att det inte är för att få fula tröjor man spelar... När Noel har somnat tänkte jag försöka mig på lite spel fast jag är själv hemma med honom. Han sover bra på kvällarna nu så jag hoppas slippa en liknande incident som sist när krippa fick rycka in och försöka rädde de bord jag hade igång när Noel vaknade. Tror att jag börjar med två stycken $5.5or och två $11or så får vi se hur det går... Simma lugnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 KÖPT julmat? Varför cashade du ut dina FPP på en tröja? Sådana vinner man ju genom att slå ut slaskande moderatorer i PF-turrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 KÖPT julmat? En sån där färdig jultallrik som man kan köpa i Icas färdigmatskyl. Några trötta köttbullar, ett par bleka potäter, lite skinka och så en klick rödbetssallad i hörnet. Då vet man att det är jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Kanske kan funka som metadon tills julafton? Edit: Jag lagar själv inte mycket mat till julafton. Kanske kan rulla några köttbullar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 Oj...va gott de va! Måste bara få säga till er som inte köpt julmust än: KÖP ZEUNERTS!!! Den är helt sjukt god! Andra julmustar är liksom läsk på nåt vis medan den här är mer måltidsdryck, typ. Dubbelt så dyr som tex Apotekarnas men absolut värd det den kostar och lite till! Och ja, KÖPT julmat! Ni tror väl inte att jag står och göt julmat, e ni galna!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 PokerStars Game #13986681516: Tournament #70995004, $10+$1 Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 2007/12/20 - 15:11:13 (ET) Table '70995004 1' 9-max Seat #4 is the button Seat 1: Spongebob78 (710 in chips) Seat 2: Mr Cady (1460 in chips) Seat 4: BiptheKid (1560 in chips) Seat 5: hellene11 (1380 in chips) Seat 6: St.Paulius (3710 in chips) Seat 7: MrJack10 (1800 in chips) Seat 8: mm12mm3 (1580 in chips) Seat 9: acehusker (1300 in chips) hellene11: posts small blind 10 St.Paulius: posts big blind 20 *** HOLE CARDS *** Dealt to Mr Cady MrJack10: raises 40 to 60 mm12mm3: folds acehusker: raises 100 to 160 Spongebob78: folds Mr Cady: calls 160 BiptheKid: folds hellene11: folds St.Paulius: folds MrJack10: calls 100 *** FLOP *** MrJack10: checks acehusker: bets 1140 and is all-in Mr Cady: raises 160 to 1300 and is all-in MrJack10: folds *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** acehusker: shows (two pair, Aces and Fives) Mr Cady: shows (a full house, Kings full of Fives) Mr Cady collected 2790 from pot *** SUMMARY *** Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alcogel Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Grattis till triumfen, hoppas det stärker ditt självförtroende något. Jag tycker iallafall själv att det är skönt när någon railar, för då är det på något vis svårare att tiltspela. Man måste ju "visa" sitt spel liksom . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 2 st $5.5 spelade (1-0-0) och 2 st $11 (0-1-1), netto +$34.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 21 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2007 Timrå-HV 71 2,50 Skellefteå-Modo 2,50 Brynäs-Luleå 3,25 Atlanta-Ottawa 1,90 Boston-Pittsburgh 2,65 Washington-Montreal 2,45 Florida-Carolina 2,45 Tampa-Toronto 2,65 Minnesota-New York 2,85 -10.25 kr på nattens spel. På 35 spelade matcher ligger jag +/- noll, kanske borde lyssna på Cyntax ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 21 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2007 Nattens spel: Columbus-Los Angeles 3,10 Buffalo-Philadelphia 2,90 Pittsburgh-New York 3,00 Calgary-Dallas 3,00 Colorado-New York 2,90 Edmonton-New Jersey 2,20 Bortavinster och 5 kr på varje... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts