Martinspokercom Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 ELAAPP Freeroll med Shahin86 och Schwai. Följ med Shahin och Oscar till Monte Carlo och Las Vegas när dom spelar EPT-finalen och VM. Nu kan du som medlem på pokerforum.nu få procentandelar i de båda spelarna samtidigt som du kan vinna resor till Monte Carlo och Las Vegas för att heja på dem. I augusti kvalade Shahin Hajbarati (Shahin86) och Oscar Schweinebarth (Schwai) in till att spela tre EPT-tävlingar genom Experience Life as a Poker Pro (ELAAPP) på Martinspoker tillsammans med åtta andra spelare. I slutet av januari blev de utvalda som nya medlemmar i Team Martinspoker. De kommer bland annat att spela EPT-finalen i Monte Carlo och VM i sommar. Spela ihop 500 VIP-poäng på Martinspoker mellan 1 februari och 28 feburari så är du automatiskt inkvalad tilll en freeroll tisdag 6 Mars med följande priser: 1:a pris 5% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 och resa/hotell till Monte Carlo för 2pers och €300 2:a pris 3% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 och resa/hotell till Monte Carlo för 2 pers och €300 3:e pris 2% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 och resa/hotell till Monte Carlo för 2 pers och €300 4-9 pris 1% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 Spela ihop 500 VIP-poäng på Martinspoker mellan 1 mars och 28 mars och du är automatiskt inkvalad tilll en freeroll tisdag 3 April med följande priser: 1:a pris 5% av Shahin och Oscar i VM 2007 och resa/hotell till Las Vegas för 2 pers och €500 2:a pris 3% av Shahin och Oscar i VM 2007 och resa/hotell till Las Vegas för 2 pers och €500 3:e pris 2% av Shahin och Oscar i VM 2007 och resa/hotell till Las Vegas för 2 pers och €500 4-9 pris 1% av Shahin och Oscar i VM 2007 *För att delta i ELAAPP Freeroll måste du registrera ett nytt konto på Martinspoker via denna länk. Citera
ziddax Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 bara för nya spelare med andra ord? Dubbla konton är inte tillåtet, antar jag? Citera
Martinspokercom Postad 31 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2007 Man kan registrera ett nytt konto och be support@martinspoker.com att stänga gammalt. På det viset detta är tillåtet. Citera
baller Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Man kan registrera ett nytt konto och be support@martinspoker.com att stänga gammalt. På det viset detta är tillåtet. hur man fcukar sina affilites 1on1! LOL Citera
Martinspokercom Postad 31 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2007 Om man vill behålla sitt nuvarande konto och delta i Shahin86/Schwai promotion, så måste du skicka ditt fullständigt namn, adress och username till adress, info@martinspoker.com och du får tillgång till turneringen under turnerings vilkor. Citera
jacobmal Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Hajbarati och Schweinebarth, vilket jävla radarpar Citera
freddola Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Hur mycket kommer man behöva kämpa för sitt pris om eventuellt misstag skett? Lika mkt som innan lr mer? Dubbelkollat allt så det verkligen stämmer? Citera
gdaily Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Hajbarati och Schweinebarth, vilket jävla radarpar Vi som liverapporterar tycker att man inte borde få heta Schweinebarth någonstans... Citera
Appel Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Vi som liverapporterar tycker att man inte borde få heta Schweinebarth någonstans... Tillåt mig att TOTALT hålla med Gdaily!!!! Det ska vara enkla namn - Rot, Glad, Stål!! Citera
emilio_barzini Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Verkar vara en bra promotion tycker jag! 600 000 dollars hade 5% gett om någon av dom vunnit förra året Citera
Batch Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 EXKLUSIVT för Pokerforum.nu medlemmar Måste bara få ett förtydligande. Är det endast pokerforumiter som får delta i freerollerna eller är det registreringskoden som är exklusiv för oss. Dvs att andra pokersidor även de fått en exklusiv kod som tillåter dem att delta i freerollarna? Citera
galenponny Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 haha, jag ska slå ut båda på bubblan så att alla smallstakes-grinders på pokerforum blir skitsura. Citera
ZaphodB Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Vi som liverapporterar tycker att man inte borde få heta Schweinebarth någonstans... Det fanns en ganska hygglig travhäst för en del år sedan som hette Shesellsseashells. Kommentera den kusen live i en rafflande upploppsstrid, det vore en utmaning, eller vad säger du? Citera
eurythmech Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 haha, jag ska slå ut båda på bubblan så att alla smallstakes-grinders på pokerforum blir skitsura. Haha, är det sant? Fan vad coolt det vore! Citera
gdaily Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Det fanns en ganska hygglig travhäst för en del år sedan som hette Shesellsseashells. Kommentera den kusen live i en rafflande upploppsstrid, det vore en utmaning, eller vad säger du? Jo, jag var ute på Solvalla när den tävlade en gång (var det nåt elitloppsförsök eller) och den fajtades mot nån häst som hade ett nästan lika svårt namn. Men kommentatorn klarade det galant medbåda kusarna. Citera
azN- Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Haha, är det sant? Fan vad coolt det vore! Citera
devalanteriel Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 Vi som liverapporterar tycker att man inte borde få heta Schweinebarth någonstans... Äh... du lyckas ju inte ens stava till dev ändå. Citera
Surfludde Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 har försökt få bekräftat hela månaden i princip att jag är kvalificerad att spela denna turnering. har nu skickat 2 pm och 4(!) mail till martinspoker utan att få svar. har skickat alla uppgifter och spelat in VIP poängen. förstår inte vad som krävs för att få svar från någon. Citera
SFN Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Jag fick svar att dom hade koll på alla som hade registrerat sig och dom skulle lägga in dom dagen innan på turneringen. Citera
Zyr Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 när/var/hur får man mer info om det man vunnit? Citera
katten99 Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Zyr - Topp 3? Själv åkte jag som 7a tror jag. En procent av ev vinster men ingen resa tyvärr. Får hålla tummarna för finalbord för de båda. Citera
Zyr Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Zyr - Topp 3? Själv åkte jag som 7a tror jag. En procent av ev vinster men ingen resa tyvärr. Får hålla tummarna för finalbord för de båda. japp, kom 2:a Citera
Surfludde Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Martinspoker har tappat en kund i alla fall Citera
SFN Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Någon som vet hur det gick för dom i Monte Carlo? Citera
Zyr Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 There has to be at least 50 players registered in this tournament for the trip and accommodation to Las Vegas to be included. If there is less than 50 players registered, then the prizes will only contain the percentages for Shahin and Oscar. va dåligt........ är riktigt besviken på att martinspoker går o lägger till en sån här regel dagen innan touren ska spelas nu försvann i princip allt värde i touren, ingen resa eller €500 för top 3.. hade aldrig grindat ihop 500 VIP om jag visste detta från början Citera
Recommended Posts