Gå till innehåll

Vinn procentandelar av shahin86 och schwai, EXKLUSIVT för Pokerforum.nu medlemmar!


Martinspokercom

Recommended Posts

Jahaja. Lätt för de att sätta upp den regeln nu när tiden har gått ut för att spela ihop poängen och bara 19 har gjort det.

 

precis, har kollat turneringen ganska många gånger för att se om man blivit reggad och då har det INTE stått något om detta.. det var något som las till igår när dom insåg att bara 19 klarat målet..

 

nu är det bara $3200 i potten när det skulle varit ca $17000

 

(räknat på att resa + hotell till Las Vegas för två i två veckor är värt ca $4000)

 

dåligt! skulle va intressant o se vad martinspoker representanten har att säga om hur de kan ta bort 80% av värdet i erbjudandet bara sådär...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har försökt få bekräftat hela månaden i princip att jag är kvalificerad att spela denna turnering. har nu skickat 2 pm och 4(!) mail till martinspoker utan att få svar. har skickat alla uppgifter och spelat in VIP poängen. förstår inte vad som krävs för att få svar från någon.

 

3pm och 5mail! (minst)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Registreringen har fungerat utan problem för mig. När jag har mailat tidigare angående deras VIP-race har jag fått svar nästan direkt. Däremot verkar de inte så sugna på att svara på mitt mail jag skickade igår med frågor och tankar om att de ändrar villkoren.

 

24 spelare reggade nu ser jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Registreringen har fungerat utan problem för mig. När jag har mailat tidigare angående deras VIP-race har jag fått svar nästan direkt. Däremot verkar de inte så sugna på att svara på mitt mail jag skickade igår med frågor och tankar om att de ändrar villkoren.

 

24 spelare reggade nu ser jag.

 

vägrar svara på mina mail också, helt sjukt det här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...