Uppenberg Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 hehe, ber om ursäkt för den. Men alltså jag jagade inte hålpipan om man säger så utan jag hade fått för mig att du var rätt weaktight efter några gånger då du C/F flop i blindsbattle efter att du höjt preflop, så jag tänkte att du C/F jävligt ofta på turn... inte ska du be om ursäkt, jag e inte sur på dig lr nåt vi spelar ju påker lycka till i fortsättningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 18 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 inte ska du be om ursäkt, jag e inte sur på dig lr nåt vi spelar ju påker lycka till i fortsättningen! hehe Hur tycker du värdet är på b2b då? Jag har ju bara lirat där nån dag men hitils gillar jag det jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 japps det stämmer Tror dock inte vi var uppe mot varandra i nån stor pott? Nej, det var vi inte. Var la en pott över €50 då jag hade KQ och du AQ och båda träffade damen på floppen. Men det är ju ingen hand man vill byggga alltför stor pott med så det blev inte så dyrt för mig... Jag har nyss börjat på B2B, har du några goda råd att dela med dig av? Typ vem man ska akta sig för, vilka som fiskar, vilka stats som är funkar att ha, osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 hehe Hur tycker du värdet är på b2b då? Jag har ju bara lirat där nån dag men hitils gillar jag det jag sett rätt hyffsat iaf på kvällar, men då man inte har b2b riggen i ryggen kan man lika gärna spela nån annan stans , jag menar alltså jag upplever att variationen är större. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 låter som tiltblocker. inget vidare för nl dock där man mår bra av att de sitt stackdjup. men nöten för fl... =) Whoho. Tackar =) Kan ge bra värde i mitt FL-spel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Fan va du krossar gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 19 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Nån svensk sida där man kan beställa DVD boxar till Thailand? Dischop gjorde det inte allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 varför inte köpa billiga kopior på gatan? Oftast samma kvalitét om filmen ändå kommit ut på DVD. (Hej jag är i thailand, någon som vet var jag får tag på nedgångna pundarhoror från sverige för 2000 kronor?, går det att köra via posten?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 19 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 varför inte köpa billiga kopior på gatan? Oftast samma kvalitét om filmen ändå kommit ut på DVD. (Hej jag är i thailand, någon som vet var jag får tag på nedgångna pundarhoror från sverige för 2000 kronor?, går det att köra via posten?) vill ha svensk text Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Lär dig engelska sötis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicropoker Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 (Hej jag är i thailand, någon som vet var jag får tag på nedgångna pundarhoror från sverige för 2000 kronor?, går det att köra via posten?) Hahah grym jävla metafor! krädd på den. Du kan ju be någon snäll vän köpa filmen och sedan skicka ner till thailand, förslagsvis utan kartong osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 tips om du vill köpa bra kvalite dvds. åk till burma. perfekta omslag, inga felbränningar, man får se filmerna på tv och man får porrfilmer istället för växel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 https://www.relakks.com/ nån som har erfarenheter av denna sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 24 Februari , 2007 Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 Använder relakks här nere i thai, funkar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 Använder relakks här nere i thai, funkar fint. kanon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Nån som har koll på om det finns mcdelivery i phuket och vad numret är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Når du $10k+ då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Når du $10k+ då? mycket troligt Nästan där redan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 Nån som lirar NL200 SH på ongame och kan berätta hur mkt man rejkar per 100 händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
n3philim Postad 27 Februari , 2007 Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 Nån som har koll på om det finns mcdelivery i phuket och vad numret är? Vars i phuket bor du? Ar sjalv har och tiltar lite smatt:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 Vars i phuket bor du? Ar sjalv har och tiltar lite smatt:-) jag bor med 6 andra lirare i kathu, som ligger nära patong edit: om du bor i närheten äre ju bara du kommer hit o grajndar nån dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
n3philim Postad 27 Februari , 2007 Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 jag bor med 6 andra lirare i kathu, som ligger nära patong edit: om du bor i närheten äre ju bara du kommer hit o grajndar nån dag HUr lange blir ni dar? funderar pa att testa patong om en vecka kanske, skulle vara ratt kul att fisa forbi med laptopen nagon dag:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 HUr lange blir ni dar? funderar pa att testa patong om en vecka kanske, skulle vara ratt kul att fisa forbi med laptopen nagon dag:-) cirkus 1.5 månader till så bara glida förbi PMa din msn så kan vi snacka där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 Sååååja efter en helt ok session så spräcker jag 10k$ gränsen för månaden på spelet. Bästa månaden nånsin i min pokerkarriär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 Har bestämt att det jag plussar över 10K$ denna månaden inklusive bonusar ska jag skotta NL400 med nästa månad och försöka etablera mig med där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts