Gå till innehåll

DaPajn i thailand! - Seg månad :(


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 267
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Låter som det går bra! Keep the good work up!

Hörde rykten om att du och skåne skall dela lägenhet här i Linköping nästa år, blir det så?:)

 

btw, glöm ej bort att bada, poker är inte allt

 

pussssss

 

Gick bra ;) Största backdagen nånsin idag tror jag :-(

 

Kanske blir så vem vet :-P

 

hehe, lugnt :-)

 

pusss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm, backat nånstans mellan 1200$-2000$ idag vilket inte känns så trevligt. I sånna här lägen funderar man ju på om 50 inköp för en nivå verkligen räcker. Efter dagens torsk så ligger rullen på ca 12-13K$ men ska plocka ut lite pengar att ha här i Thiland så ska spara 10K$ i rullen.

 

Funderar nu på om jag ska fortsätta grajnda NL200 med 50 inköp eller om jag ska flytta ner till NL100 (urk) och köra efter 100 inköp.

 

Sen ska jag också flytta halva rullen eller mer (5K$) till banken, känns lite tryggare att ha dem där.

 

Sen funderar jag även på att ta några dagars NL CG paus ock kanske lira litte PLO100 eller nått.

 

 

Tankar? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte på något sätt vara kaxig, otrevlig eller dum med det här inlägget.

 

Så det är du som är HUman666? Såg dig första gången idag på NL200. Tänkte: hehe, schysst namn. Såg sedan att du var från Sverige.

 

På de flesta bord där jag såg dig var du shortstacked och ditt spel, ja vad ska man säga? Det kan nog finslipas lite. Jag spelade inte speciellt många händer mot dig så jag kan givetvis fått en felaktig uppfattning. Men om det jag såg är ditt standardlir så rekommenderar jag att du kanske skulle ge NL100 en chans igen.

 

Lycka till med liret!

 

/Kaffedopp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte på något sätt vara kaxig, otrevlig eller dum med det här inlägget.

 

Så det är du som är HUman666? Såg dig första gången idag på NL200. Tänkte: hehe, schysst namn. Såg sedan att du var från Sverige.

 

På de flesta bord där jag såg dig var du shortstacked och ditt spel, ja vad ska man säga? Det kan nog finslipas lite. Jag spelade inte speciellt många händer mot dig så jag kan givetvis fått en felaktig uppfattning. Men om det jag såg är ditt standardlir så rekommenderar jag att du kanske skulle ge NL100 en chans igen.

 

Lycka till med liret!

 

/Kaffedopp

 

Japps jag som är human666 :)

Spela shortstack på nl200 är absolut inte mitt standard game och spelade långt ifrån mitt LAG normalspel. Anledningen till att jag lirade shortstacklir på NL200 var att jag då var back över 1K$ och pallade inte torksa mkt mer men var fortf spelsugen :-P

 

tack för omtanken allafall :D

 

EDIT: Förövrigt shortstackar jag NL100 just nu då jag verkligen inte pallar att backa mer men inte har nått bättre för mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2k back på en dag händer alla. om du klarade att plussa 10k förra månaden ser jag inte vad du ska göra på nl100. håll ut på nl200. jag hade en 50k händer breakeven-period på everest nl200-bord i feb efter att ha plussat regelbundet på nivån över många händer. bara kämpa vidare...

 

tanken som slog mig när jag spelade mot dig var att det var lite FPS-varning på en del av dina spel, som du visserligen lyckades hyfsat bra med förra månaden....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2k back på en dag händer alla. om du klarade att plussa 10k förra månaden ser jag inte vad du ska göra på nl100. håll ut på nl200. jag hade en 50k händer breakeven-period på everest nl200-bord i feb efter att ha plussat regelbundet på nivån över många händer. bara kämpa vidare...

 

tanken som slog mig när jag spelade mot dig var att det var lite FPS-varning på en del av dina spel, som du visserligen lyckades hyfsat bra med förra månaden....

 

tack för tankarna :) Om FPS står för fancy play syndrom så stämmer det, men det funkade SJUKT bra förra månaden på everest för då var spelarna så sjukt veka så jag kunde pissa dem i örat om jag ville men nu bara över nån vecka så har alla blivit callingstations typ och inga moves funkar :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för tankarna :) Om FPS står för fancy play syndrom så stämmer det, men det funkade SJUKT bra förra månaden på everest för då var spelarna så sjukt veka så jag kunde pissa dem i örat om jag ville men nu bara över nån vecka så har alla blivit callingstations typ och inga moves funkar :-(

 

Där har du ju ditt svar på vad du skall göra, anpassa dig :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm, backat nånstans mellan 1200$-2000$ idag vilket inte känns så trevligt. I sånna här lägen funderar man ju på om 50 inköp för en nivå verkligen räcker. Efter dagens torsk så ligger rullen på ca 12-13K$ men ska plocka ut lite pengar att ha här i Thiland så ska spara 10K$ i rullen.

 

Funderar nu på om jag ska fortsätta grajnda NL200 med 50 inköp eller om jag ska flytta ner till NL100 (urk) och köra efter 100 inköp.

 

Sen ska jag också flytta halva rullen eller mer (5K$) till banken, känns lite tryggare att ha dem där.

 

Sen funderar jag även på att ta några dagars NL CG paus ock kanske lira litte PLO100 eller nått.

 

 

Tankar? :)

 

 

Känner du fortfarande förtroende för ditt spel är det bara att fortsätta på NL200, nåt annat är bara att pissa bort värde. Det kan däremot vara en bra idé att gå ner i nivå om du känner dig osäker på ditt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte på något sätt vara kaxig, otrevlig eller dum med det här inlägget.

 

Så det är du som är HUman666? Såg dig första gången idag på NL200. Tänkte: hehe, schysst namn. Såg sedan att du var från Sverige.

 

På de flesta bord där jag såg dig var du shortstacked och ditt spel, ja vad ska man säga? Det kan nog finslipas lite. Jag spelade inte speciellt många händer mot dig så jag kan givetvis fått en felaktig uppfattning. Men om det jag såg är ditt standardlir så rekommenderar jag att du kanske skulle ge NL100 en chans igen.

 

Lycka till med liret!

 

/Kaffedopp

 

Haha kaffedopp, såg dig också på everest igår :) Vad tycker du om mitt spel?! :D

 

Dapajn, kör en skottning, 5 fulla inköp till på nl200, skiter de sig, ja då går du ner. Du slår lätt nl200 på everest, se bara till att inte denna badstreak påverkar ditt spel och gör dig passsiv på något sätt. :/

 

Lider med dig, hoppas verkligen du vänder!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har lust att byta bort lite pengar (750-1K$ typ) från stars. Dem siterna jag kan skicka på är everestpoker, bestpoker, fulltilt, nordicbet :) Sen så bör det va nån "forumräv" som man kan lita på :-P

 

 

skicka all deg till "watoz86" så orndar allt sig ; )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har droppat lite mer sen sist och eftersom jag inte spelar bra just nu så har jag bestämmt att ta lite SH paus och lira tight tråkigt FR lir istället :D KANSKE blir lite NL100 SH på kvällstid på everest som ofta är hämtgurka..

 

Satte in 900$ på stars idag och började 9- tabla NL100, när jag har 1200$ så ska jag 12-tabla :) Första sessionen gick bra och plussade ca 170$.

 

Nu blir käk och så ska jag inhandla MASSA MASSA MASSA DVD boxar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...