Gå till innehåll

DaPajn i thailand! - Seg månad :(


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 267
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Får man fråga vad som hände?

 

Han sa att han kunde fixa 32% Bananer på en site, jag tyckte det var lite konstigt då det bara brukar finnas 27% där men han sa en jävla massa saker som verkade troligt/vettigt. Det var innan dapine staken.

 

Han sa att han även låg på som fan för att kunna ge mig 40%. Dollaryecknen framför ögonen tog bort det sista tvivlet och jag hoppade på. Vid första utbetalningen tyckte jag att det var lite kort om pengar och han sa att det skulle han kolla upp med sin källa. Hörde inget mer så jag tog reda på källan och kontaktade honom. det visade sig att Fröberg hade satt 20% på mig och tagit resten själv. Han hade även brytit mot andra regler och blivit bannad.

Jag har nu mina 27% och får vara nöjd med det.

 

tänk om man skulle lära sig någongång att inte lita på vad och vemsomhelst....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok ska berätta vad som hände. Danielfroberg tog kontakt med mig via PM på pokerforum, däär sa han att han kunde fixa RB på everest. Vi la till varandra på msn och han berättade att everest hade börjat med affiliates, jag kollade upp det och det stämde. Grymt tänkte jag som älskade everestpoker. Vi fixade igång det och jag började lira.

 

Vi snackade på msn varja dag och han verkade riktigt trevlig. Sen en dag så berättade han att han hade torskat 9K$ på en sär tilt och pallade inge mer, jag erbjöd då att stejka honom på sngs som han innan hade berättat att han krossat.

 

Det slutar allafall med att han torskar en hel del på sngs först, jag rejlar lite osså och jag tkr han lirar riktigt dåligt så jag börjar bli lite orolig. Skriver då på msn att jag vill veta hans FUlltiltpoker nick han lirade med när han lirade 55$ sngs och vann (han hade runt 10% ROI över 3K st), han säger då att det är hemligt :? WTF tänker jag och han säger att han kan skicka bilder på tourneymanager grafer. Han säger att han ska byta dator lite snabbt bara och kmr tebax om 5 minuter men han loggar inte in mer den kvällen och kmr inte online nått mer sen dess :?

 

EFTER det börjar jag kolla upp han och gillar inte då vad jag ser. Märker bland annat att han kan inte ha lirat 3K st 55$ sngs med så bra roi eftersom han whinade i en spelberoende tråd typ 1 månad innan att han var gul :?

 

Jaja, tänker att han är en mytoman bara men pengarna kommer jag nog få tebax, han har ju allafall en affiliate verksamhet så han lär ju ha lite cash allafalll.

 

Får ett mail efter några dagar där han säger att han är i köpenhamn och det är därför han inte vart online och att han tiltad bort stejken och han skäms för det men han ska betala tebax allt.

 

Nu pallar jag inte skriva mer men det är så det var i stora drag och i skrivande stund har jag inte hört nått från han sen han sa att han skulle betala ungefär..

 

Så nu vet ni hur det är så snälla nu slutar vi nämna hans namn i dagboken tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sista http://spelanalys.nu/index.php?mod=forum&op=viewtopic&topic_id=9254

 

"Pokerkarriär: Har spelat poker på heltid i kanske ett halvår, men har plockat ut stadig penning i över ett år. Jag har nu cashat ut 10% av pokerrullen, och har tänkt ta en paus från poker i ca. 6 månader och bara leva livet. ´Kommer under denna tid bli minst en utlandsresa samt minst en stor pokertävling(motsägelsefull?). Kommer att Fira nyår nere i Thailand och sedan stanna där i 3-4 månader och bara leva på poker, för att sedan återvända hem och börja planera för studier till hösten. Nu har jag spelat upp mig till en så pass hög nivå (NLSH$10/$20 samt FL$25/$50) att jag även kan avsätta en hygglig slant åt det jag tycker allra mest om d.v.s:"

 

Rolig snubbe som sagt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker gott och väl att vi kan fortsätta grillningen av den highroller så länge han väljer att tiga och inte betala tillbaka. Är ju 100% säker på att han läser det här, fattar inte varför gubben inte bara ger upp och svara.

 

http://www.spelanalys.nu/index.php?mod=forum&op=viewtopic&topic_id=8897&start=12

 

 

http://www.spelanalys.nu/index.php?mod=forum&op=viewtopic&topic_id=4728

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjaa grahn! vette fan va som hänt har du gått o skaffat ett liv eller är de ja som är blockad ? du är tamefanemej aldrig inne på msn så man får prata med dig :P hoppas du har de bra där nere, o ge fan i att längta hem du har de så mkt bättre där nere kan ja lova!

 

Föresten ja har bestämt mig ja ska oxå ner till thailand i ett ½ år men vet inte riktigt när de blir ;) du får givetvis joina om du har tid då :P

 

ha de fint!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjaa grahn! vette fan va som hänt har du gått o skaffat ett liv eller är de ja som är blockad ? du är tamefanemej aldrig inne på msn så man får prata med dig :P hoppas du har de bra där nere, o ge fan i att längta hem du har de så mkt bättre där nere kan ja lova!

 

Föresten ja har bestämt mig ja ska oxå ner till thailand i ett ½ år men vet inte riktigt när de blir ;) du får givetvis joina om du har tid då :P

 

ha de fint!

 

Tjaa!

 

Liv vettofan men är knappt inne på msn :-P Brukar va inloggad sent på natten typ när vi har morgon här :? Hehe, har det kanonbra och längtar absolut inte hem ;):D Hoppas ni med har det kanon trots kölden :-P

 

Fan vad nice då :D Klart man hänger på om man har tid ;):D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bör man höja turn? Blir ju lite halvdrygt om man

blir check raisad..

 

Seat 1: sit_and_wait ($106 in chips)

Seat 2: ji-_-ge ($63 in chips)

Seat 4: newk112 ($122 in chips)

Seat 5: SHolmesPI ($594 in chips)

Seat 6: PokerNew25 ($64.50 in chips)

newk112: posts small blind $1

SHolmesPI: posts big blind $2

 

*** HOLE CARDS ***

Dealt to ji-_-ge [9h 8c]

 

PokerNew25: folds

sit_and_wait: folds

ji-_-ge: raises $2 to $4

newk112: folds

SHolmesPI: calls $2

 

*** FLOP *** [7d Ts 4d]

SHolmesPI: checks

ji-_-ge: bets $2

SHolmesPI: calls $2

 

*** TURN *** [7d Ts 4d] [2h]

SHolmesPI: checks

ji-_-ge: checks

 

*** RIVER *** [7d Ts 4d 2h] [Td]

SHolmesPI: checks

ji-_-ge: checks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...