Machmalo Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Går det att datamina fortfarande på PartyPoker? Citera
XaaL Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Går det fortfarande att datamina på Partypoker FYP Citera
Machmalo Postad 21 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2007 ja Finns det någon snäll själ därute som skulle kunna berätta hur man gör? Citera
DrRoland Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Jag får inte office att tracka borden när jag inte spelar själv iaf. Citera
Jensation Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Detta program är vad du behöver. http://www.jukofyork.com/freephg.htm Kan även vara smart att skaffa ett program som automatiskt öppnar och stänger bord. Minns inte vad det heter men du får söka lite på Googel. Citera
Machmalo Postad 21 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2007 Detta program är vad du behöver. http://www.jukofyork.com/freephg.htmKan även vara smart att skaffa ett program som automatiskt öppnar och stänger bord. Minns inte vad det heter men du får söka lite på Googel. Om jag inte använder något annat program än freephg, måse jag då öppna de bord jag vill observera och sen sköter programmet resten själv? Eller måste jag sitta vid borden? Kan jag samla information utan att PokerTracker är igång, eller måste jag köra PT samtidigt? Har aldrig gjort detta tidigare så jag har ingen aning om hur det fungerar. Tack på förhand... Citera
Duddis Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Jag får inte office att tracka borden när jag inte spelar själv iaf. Inte jag heller. Citera
Zebbe Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Om jag inte använder något annat program än freephg, måse jag då öppna de bord jag vill observera och sen sköter programmet resten själv? Eller måste jag sitta vid borden? Kan jag samla information utan att PokerTracker är igång, eller måste jag köra PT samtidigt? Har aldrig gjort detta tidigare så jag har ingen aning om hur det fungerar. Tack på förhand... Programmet skapar med standardinställningarna .hhf filer i C:\FreePHG_Handhistories när du har bord uppe (du behöver inte sitta ner själv). Dessa går att autoimportera till PT, men det är inget måste. Citera
Machmalo Postad 21 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2007 Vad blir skillnaden om man importerar filer som Observed hands eller som vanliga händer? Citera
Klyka Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Nån som vet nåt program som öppnar/stänger bord automatiskt och som är gratis/billigt? Som kan användas tillsammans med freePHG gärna.. Citera
Myssion Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Nån som vet nåt program som öppnar/stänger bord automatiskt och som är gratis/billigt? Som kan användas tillsammans med freePHG gärna.. iWitness Citera
Hap Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Är ni många som använder dessa program för att datamina? Kanske är dags att börja själv.. Citera
Recommended Posts