Gå till innehåll

Datamina Party?


Machmalo

Recommended Posts

Detta program är vad du behöver. http://www.jukofyork.com/freephg.htm

Kan även vara smart att skaffa ett program som automatiskt öppnar och stänger bord. Minns inte vad det heter men du får söka lite på Googel.

 

Om jag inte använder något annat program än freephg, måse jag då öppna de bord jag vill observera och sen sköter programmet resten själv? Eller måste jag sitta vid borden? Kan jag samla information utan att PokerTracker är igång, eller måste jag köra PT samtidigt? Har aldrig gjort detta tidigare så jag har ingen aning om hur det fungerar.

 

Tack på förhand...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag inte använder något annat program än freephg, måse jag då öppna de bord jag vill observera och sen sköter programmet resten själv? Eller måste jag sitta vid borden? Kan jag samla information utan att PokerTracker är igång, eller måste jag köra PT samtidigt? Har aldrig gjort detta tidigare så jag har ingen aning om hur det fungerar.

 

Tack på förhand...

Programmet skapar med standardinställningarna .hhf filer i C:\FreePHG_Handhistories när du har bord uppe (du behöver inte sitta ner själv). Dessa går att autoimportera till PT, men det är inget måste.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...