RaMz Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2007 Är ni schtekare? Kan inte exakta definitionen för en schtekare, men jag tror svaret är: Ibland Vi är lite speciella, vi kan tänka oss det mesta tror jag Bra på att byta växel kan man också säga.... Citera
RaMz Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2007 Alarmklockan på 20.00 för turneringen på GNUF imorgon/idag. Kanske upp 20 min innan så man hinner steka lite kyckling o köpa ny keso nere på Ica. Gn babiez Citera
Bojen Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Alarmklockan på 20.00 för turneringen på GNUF imorgon/idag. Kanske upp 20 min innan så man hinner steka lite kyckling o köpa ny keso nere på Ica. Gn babiez Är inte ni redan sponsrade för wsop av Gnuf? Citera
two_aces Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Hade det inte varit för att det stått amerikansk turist, hade jag gissat på nån ur team gnuff Artikel Citera
RaMz Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2007 Är inte ni redan sponsrade för wsop av Gnuf? Jo, men det innebär inte att vi inte gillar pengar... Citera
RaMz Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2007 Hade det inte varit för att det stått amerikansk turist, hade jag gissat på nån ur team gnuff Artikel Team Gnufs utgångslag jobbar JD med cola light och fishermans friend shots, dompa är inte vår grej, kanske ibland bara... Förresten, märker ni hur tidigt jag är uppe, helt sjukt ju...nu kanske man hinner lämna lite kläder på tvätten för en gångs skull. Mina polare åkte till Budapest imorse, sjukt sugen på att hänga med men det krockar med SM, men vi får se, om jag bustar första dagen så kanske jag åker ner ett par dagar. Citera
Njursparven Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Vafan, tänkte ladda ner klienten för att spela wsop grejen ikväll men jag får upp "download error" varje gång. Mitt virusprogram reagerar på nåt som heter FraudTool.Win32.Takedawnload. Hjälp? edit: Löste sig. Citera
cab Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Kan inte exakta definitionen för en schtekare Man bör ha frillan och klädstilen, samt gärna ha gott om pengar också http://www.youtube.com/watch?v=cEzQNYjD2Gk Citera
RaMz Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2007 Sådärja, gick ut på stan lite, lämnade lite kläder på tvätt nere på ölandsgatan. Sen promenerade jag vidare mot Ringen och ser Patric Mårtensson och flickvän Krisitin gå över gatan. Hakar på dom o snackar lite skit, dom vilseleder mig medans jag pratar i telefon till Patrics bil, helt plötsligt är jag på väg in mot centrum, vi ska tydligen lämna Kristin på jobbet...aja kul med lite utflykt. Efter det så åkte vi till Gallerian och köpte glödlampor på Clas Ohlsson, för den i vardagsrummet har också gått sönder nu tillsammans med dne på toalletten som vart trasig i en månad typ. Och det var inte världens vanligaste modeller heller, så vart jäkligt jobbigt att orda nya Nu är jag hemma iaf, ska nog steka lite kyckling. Men funderar på min dolmio pastasås, burken öppnades för ca 10 dagar sedan, hur länge håller den sig efter öppnad ungefär? snabba svar plz.... Är det här nebbs sätt att säga att han ska spela turren idag? Juhani säger: hans namn är ramzi Citera
eurythmech Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Yo, hur ställer man in PT och PAHUD för Prima? edit: tror jag klurade ut det, riggat Citera
Morbo Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 riggat var ordet. hur ska man bli tvungen att vika set första handen i gnuf wsop challenge? Citera
Njursparven Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Det här va ju enkelt, redan dubblat.. / MormorAce Citera
eurythmech Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Jag behöver en snabb genomgång av alla nicks, nu Flygmaskin är nån känd va? Citera
RaMz Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2007 Jävligt kul det där....KK vs AA mot Shahin blixt, Molle hitta KK mot AA också. Jävligt roligt att va ute efter 35min när man har 10k och blindsen är 20-40. Borde nog hoppat från den där bron i söndags redan.... GL till er andra Citera
Shahin86 Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Han nickar Iraniz, men han är sjukt trött o ska sova nu så blev stand in, han är tight så passa mot han (= Citera
eurythmech Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Kul...verkligen. Eller...nej. Men spelar man dåligt så ska man väl inte förvänta sig nåt =/ Citera
Morbo Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Är uppe i tre riktigt tveksamma riversyner hittills, en har fått stå... Blir ju så svårt med djupa stackar, alldeles för mycket press för mig Citera
Njursparven Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 jag är världen största fisk, ska aldrig mer spela, usch. Citera
Recommended Posts