Gå till innehåll

Metaddicts pokerdagbok - Lås dagbok tack


Metaddict

Recommended Posts

Har bara ett råd. Byt sitejävel, iPoker är det mest skumma nätverket jag har spelat på. Spelar liksom ingen roll om du får in pengarna som 90% favorit 100 ggr, du losar dom minst 90/100 iaf.

 

Haha, så tänkte jag också, sen började jag spela på prima. Där förlorar man nog uppemot 95/100 90/10 lägen. BE över senaste 50k händerna på både iPoker och prima då. Nu är jag iofs kass, men ändå. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Klart att det inte är så. :lol: Själv gillar jag inte riktigt klienten och när jag bytte vart allt mkt bättre.

Jo man lär ju trivas med klienten. Själv spewar jag iväg massa pengar när jag spelar på Prima och Ongame. Sen gör jag precis som dig och skyller på riggen :). Men jag tror inte att det är bra att thrashtalka sidorna för det. Den enda sajten som är riggad är B2B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo man lär ju trivas med klienten. Själv spewar jag iväg massa pengar när jag spelar på Prima och Ongame. Sen gör jag precis som dig och skyller på riggen :). Men jag tror inte att det är bra att thrashtalka sidorna för det. Den enda sajten som är riggad är B2B.
Haha, b2b. Dom har ju tom haft så mysko buggar som att visa fel hålkort osv. Annars är det rätt som du säger, man måste nog trivas bra på en klient om man ska kunna spela sitt bästa ofta. Inte bra att bli tiltad bara av att sätta sig ner vid en klient man hatar. Fast så mkt hatar jag inte iPoker iofs. Men den tiden jag spelade på b2b, fy fan, tiltad första handen. :D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni ska hålla på och kryssa mot mediokra lag i inledningen så får ni nog se er som uträknade i titelkampen...

 

För att strö lite salt i såren.

 

Nä det gäller att göra mål. Lite tiltande att ha 25-2 i avslut ena matchen och leda med 1-0 i den andra men där se motståndarna göra mål på sin första målchans (i ANDRA halvlek).

 

Så Rooney borta med på det. Känns inte så jättebra.

 

Spelet har iaf sett stundtals grymt bra ut så jag är egentligen inte speciellt orolig. Men mtp hur mycket poäng som lär krävas så är det självklart inte alls bra att tappa poäng i dessa matcher,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1/8: 540$/1600händer

6/8: 640$/600händer

8/8: 1670$/2200händer

10/8: 70$/1300händer

12/8: 90$/1100händer

13/8: 520$/600händer

15/8: 90$/900händer

 

Totalt augusti: 140$/8300händer

 

Vände ett 450-back efter första sessionen till plus för dagen. Låg 280 plus ett tag men stängde lite senare ner borden i förtid. Hade spelat riktigt stabilt, träffat några händer och fått fullt betalt av rena donationer typ. För en gångs skull fick mina händer stå med. Kände adrenalinet pumpa och var riktigt nöjd med att ha vänt trots motriggen.

Då degar jag och nån snubbe in fulla stackar på 955J-brädan. Jag har 54(s). River 3. Fi hade lyckats syna min preflopraise med 53...Visst, vi skulle bara delat men jag kände att tilten plötsligt var riktigt nära. Lyckades faktiskt stänga ner direkt. Impad av mig själv :)

 

Slänger in rätt många händer nu, blev rätt många jag satt och funderade över faktiskt. Hoppas på lite input.

 

GAME #627870507: Texas Hold'em NL $1.00/$2.00 2007-08-15 22:15:53

Table Bulqize

Seat 1: Accountant666 ($199.00 in chips) DEALER

Seat 3: MonoCon ($194.32 in chips)

Seat 5: HJALMAR1 ($414.37 in chips)

Seat 8: GJGomes ($193.00 in chips)

Seat 10: GonnaCall ($375.35 in chips)

MonoCon: Post SB $1.00

HJALMAR1: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HJALMAR1

Dealt to Accountant666 Jack of ClubsKing of Hearts

GJGomes: Fold

GonnaCall: Fold

Accountant666: Raise $6.00

MonoCon: Call $5.00

HJALMAR1: Call $4.00

*** FLOP *** 10 of Hearts3 of Diamonds7 of Clubs

MonoCon: Check

HJALMAR1: Bet $8.00

Accountant666: Raise $25.00

MonoCon: Fold

HJALMAR1: Call $17.00

*** TURN *** 3 of Clubs

HJALMAR1: Bet $8.00

 

Tycker fi's flopbet skriiiiker svaghet så jag höjer upp, blir blixtsynad. Turn kommer ett ännu fjolligare bet från fi. Det blir direkt uppenbart att han är urusel och att han stopbetar. Frågan är, ger man upp trots sin read eller gör man ett försök till? Inga reads.

----------------------------

 

GAME #627893237: Texas Hold'em NL $1.00/$2.00 2007-08-15 22:36:25

Table ElEulma

Seat 1: whosmyboy ($361.36 in chips)

Seat 3: fishka27 ($125.25 in chips)

Seat 5: GIROMAN ($189.50 in chips)

Seat 6: Banachrum ($200.80 in chips) DEALER

Seat 8: MissBlack ($478.75 in chips)

Seat 10: Accountant666 ($455.60 in chips)

MissBlack: Post SB $1.00

Accountant666: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to GIROMAN

Dealt to Accountant666 King of HeartsAce of Hearts

whosmyboy: Fold

fishka27: Raise $8.00

GIROMAN: Raise $25.00

Banachrum: Fold

MissBlack: Fold

Accountant666: Call $23.00

fishka27: Fold

*** FLOP *** 7 of Hearts2 of SpadesKing of Clubs

Accountant666: Check

GIROMAN: Bet $42.00

Accountant666: Call $42.00

*** TURN *** 10 of Diamonds

Accountant666: Check

GIROMAN: Allin $122.50

Accountant666: Call $122.50

 

3-betande fi spelade väldigt LAG och verkade rätt kass av det lilla jag hade sett. Flop och turn är väl rätt standard antar jag? Frågan gäller mest preflopspelet.

Fishka är relativt kort, observera det. Folda lär vara alldels för vekt mtp Giros stil. Jag är egentligen inte speciellt glad för att kallsyna 3bet någonsin, men mot en fi som inte kommer släppa ett enda pocket, och nog ställer typ 99-TT+ kändes det som ett ok sätt att hålla nere variansen. Eller bör vi helt enkelt 4-beta stort och syna push här 9 ggr av 10?!

----------------------------

 

GAME #627907457: Texas Hold'em NL $1.00/$2.00 2007-08-15 22:49:47

Table Hadsund

Seat 1: DoRrISs ($311.65 in chips)

Seat 3: Ahcp18 ($272.00 in chips)

Seat 5: MissBlack ($206.31 in chips)

Seat 6: Accountant666 ($298.23 in chips) DEALER

Seat 8: lampeye ($34.32 in chips)

lampeye: Post SB $1.00

DoRrISs: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Accountant666 Jack of SpadesQueen of Diamonds

Ahcp18: Fold

MissBlack: Fold

Accountant666: Raise $6.00

lampeye: Fold

DoRrISs: Call $4.00

*** FLOP *** 6 of Hearts9 of Spades2 of Spades

DoRrISs: Check

Accountant666: Bet $10.00

DoRrISs: Call $10.00

*** TURN *** 6 of Diamonds

DoRrISs: Check

Accountant666: Bet $25.00

DoRrISs: Call $25.00

*** RIVER *** King of Diamonds

DoRrISs: Check

Accountant666: Bet $58.00

 

Ok 3-barrel?

Mängder av drag som missar, ffa färgdraget då. 58$ räcker ju mer än väl för att få dessa att vika, men tycker ni vi bör beta lite mer för att även försöka trycka bort en nia samt några pockets?

-------------------

 

GAME #627628818: Texas Hold'em NL $1.00/$2.00 2007-08-15 18:12:42

Table Guelma

Seat 1: BillyGibbons ($67.75 in chips)

Seat 3: Louisa19 ($628.39 in chips)

Seat 5: Accountant666 ($192.20 in chips)

Seat 6: TurkeyNeck ($236.75 in chips)

Seat 8: katazrofi80 ($557.38 in chips)

Seat 10: tffwa ($197.00 in chips) DEALER

BillyGibbons: Post SB $1.00

Louisa19: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tffwa

Dealt to Accountant666 Queen of Hearts10 of Hearts

Accountant666: Raise $8.00

TurkeyNeck: Fold

katazrofi80: Fold

tffwa: Call $8.00

BillyGibbons: Fold

Louisa19: Call $6.00

*** FLOP *** 3 of HeartsJack of HeartsQueen of Clubs

Louisa19: Check

Accountant666: Bet $19.00

tffwa: Call $19.00

Louisa19: Fold

*** TURN *** 4 of Spades

Accountant666: Check

tffwa: Bet $34.00

Accountant666: Call $34.00

*** RIVER *** 9 of Spades

Accountant666: Check

tffwa: Bet $80.00

Accountant666: Fold

 

Hamnade i en liten vektight approach nu på kvällssessionen märkte jag. Fi verkade småpassiv men jag är inte alls säker. Floppen spelar ju sig självt men sen kan man väl spela på rätt många olika sätt.

Betar vi turn och får omslag här är vi väldigt ofta slagna skulle jag tippa, men måste väl i princip syna ändå?

Genom att checka får vi ju ut bluffvärde, samtidigt som vi inte har speciellt mycket att förlora på att få ett gratiskort. Om vi checkar och fi betar, som här, bör vi köra klassikern CRAI eller bara syna?

När jag nu inte förbättrar på river bör väl checkfold iaf vara rätt ok? Givet min troliga read.

--------------------

 

GAME #627627162: Texas Hold'em NL $1.00/$2.00 2007-08-15 18:10:53

Table SanEstevan

Seat 1: Elbemal ($197.00 in chips)

Seat 5: Accountant666 ($196.70 in chips) DEALER

Seat 6: peter262 ($439.49 in chips)

Seat 8: lexanderK ($401.95 in chips)

Seat 10: boschmerchant12 ($40.50 in chips)

peter262: Post SB $1.00

lexanderK: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to boschmerchant12

Dealt to peter262

Dealt to Accountant666 Jack of HeartsJack of Clubs

boschmerchant12: Raise $4.00

Elbemal: Call $4.00

Accountant666: Raise $22.00

peter262: Raise $43.00

lexanderK: Fold

boschmerchant12: Allin $36.50

Elbemal: Fold

Accountant666: Call $22.00

*** FLOP *** 8 of Hearts4 of Clubs10 of Hearts

peter262: Bet $70.00

 

Har faktiskt inte en aning vad jag sysslar med i denna hand :D Preflop får jag ju sjuka odds för syn så den känns väl rätt given. Tycker fi's 4bet är såååå misstänksam och jag har inga direkta reads så jag planerar inte direkt att stacka av light här.

Floppen är ju egentligen bra för mig, men när fi leder ut starkt in i en tom sidopott får jag kalla kårar. Är jag ett vektight luder som vill folda här??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte bara denna var så sjukt rolig.

Fi började omedelbart gå loss i chatten, svära och kalla mig korkad fisk, etc. Tänkte såklart direkt typ "fan så rättvist, äntligen får JAG göra en sådan där sjuk utdragning" :D

 

GAME #627657966: Texas Hold'em NL $1.00/$2.00 2007-08-15 18:44:12

Table SanEstevan

Seat 1: Elbemal ($506.20 in chips)

Seat 3: zazori ($79.15 in chips)

Seat 5: Accountant666 ($203.65 in chips) DEALER

Seat 6: coops765 ($196.75 in chips)

coops765: Post SB $1.00

Elbemal: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Accountant666 King of SpadesAce of Spades

Dealt to coops765

zazori: Fold

Accountant666: Raise $6.00

coops765: Call $5.00

Elbemal: Fold

*** FLOP *** 10 of Hearts4 of Spades3 of Diamonds

coops765: Bet $12.00

Accountant666: Call $12.00

*** TURN *** 9 of Spades

coops765: Bet $40.00

Accountant666: Call $40.00

*** RIVER *** 7 of Spades

coops765: Bet $138.75

Accountant666: Call $138.75

*** SUMMARY ***

Total pot $393.50 Rake $2.00

Accountant666: wins $393.50

 

Sen såg jag vad han hade :mrgreen:A8 i klöver!!!! Stfu fish 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KJ: Du utesluter en trea eller? Jag hade synat tror jag för att se vad som händer rivern. Tvekar på att han ska någonstans faktiskt. Mesar han sig rivern igen vettofan, han kan ju ha missad 89:a då eller så har han något som han ändå synar en höjning med. Skulle i alla fall varken palla höja turn eller för den delen heller vika.

 

Edit: När jag tänker efter så höjer jag nog alltid igen på turn för information. Har svårt att se att han ska hitta donkbettet igen då på rivern. Gör han det och det är för litet så får man nog syna. Höjer främst turn för att visa att han inte kan komma undan med såna spel och även givetvis för att se vad han håller på med.

 

AK: Jag 4-bettar nog 9/10 gånger :). Efter att ha tagit handen till flop är spelet ganska självklart.

 

QJ: Jag 3-barrelar nog ofta här med. Jag tror att betsizen på rivern kvittar, bara den inte är för liten. $58 ska nog räcka. Antar att det inte är någon random tomte du hittat heller utan en regular som kan folda.

 

QT: Gillar C/R på turn mer än C/C och donk river. Som spelad checkfoldar jag rivern.

 

JJ: Synar jag pre så gör jag det för setvärde, inte för att stacka av på en låg flop. Se till att ha en plan när du gör såna spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du utesluter en trea eller? Jag hade synat tror jag för att se vad som händer rivern. Tvekar på att han ska någonstans faktiskt. Mesar han sig rivern igen vettofan, han kan ju ha missad 89:a då eller så har han något som han ändå synar en höjning med. Skulle i alla fall varken palla höja turn eller för den delen heller vika.

 

Edit: När jag tänker efter så höjer jag nog alltid igen på turn för information. Har svårt att se att han ska hitta donkbettet igen då på rivern. Gör han det och det är för litet så får man nog syna. Höjer främst turn för att visa att han inte kan komma undan med såna spel och även givetvis för att se vad han håller på med.

 

Jag utesluter ingenting eftersom jag inte hade några reads alls då. Han kändes bara svag som sagt.

Efter några varv till insåg att han "fjolldonkade", som jag brukar kalla det, helt sjuuukt mycket, samt dessutom synade höjningar 9 ggr av 10 när han väl hade donkat :D

 

Jag orkade faktiskt folda där förresten...du har rätt i att man borde syna med dem oddsen. Fick nog trots allt en känsla av att han inte skulle ge sig ändå när han donkade igen.

 

AK: Jag 4-bettar nog 9/10 gånger :). Efter att ha tagit handen till flop är spelet ganska självklart.

 

Känns lite så ja. Fortfarande inte helt hundra dock :)

 

JJ: Synar jag pre så gör jag det för setvärde, inte för att stacka av på en låg flop. Se till att ha en plan när du gör såna spel.

 

Sa aldrig att jag inte hade en plan :P

Planen var att syna för setvärde och eventuellt få till en billig showdown, vilket jag tyckte att vi borde lyckas med rätt ofta mtp att det bildades en tom sidopott när shortien kallsynade.

Med det sagt måste jag ju vika :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AhKh: Jag hatar också att kallsyna men gillar däremot att hålla nere variansen så jag stödjer ditt preflopspel med tanke på den read du har på fi.

 

JsQd: Helt okej att skjuta river på den brädan och bra betsize.

 

Qh10h: Jag är nog för CRAI här. En hyfsad tänkande fi viker KQ, kanske t.o.m AQ. Varför jag gillar detta spel mer än check-syna turn är därför att skulle vi träffa hjärter på river så kan vi i praktiken inte checka utan måste värdebeta och då är det ingen garanti att vi får syn. Det är OM vi sätter draget, annars blir vi tvungna att allt för ofta check-folda och skulle fi checka bakom så tar vi bara luft.

 

JcJh: Synar bara för setvärde med tanke på oddsen preflop, bara att ge upp handen.

 

AsKs: WP FISH!

 

 

EDIT: Ser btw att du plussar ungefär lika mycket som jag denna månad. Keep up the good work! Eller inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KJ, syna heller än att raisa, turn är det sämsta kortet du kan höja på mot en sån spelare. Dock så bluffar jag många bra rivers.

 

JQ, där är det inte heller så bra kort på turn att skjuta igen. Tror han synar med många händer förutom floats. Som spelat så måste du ju bara skjuta igen på river :P

 

JJ, vad ska han ha? Fold.

 

AKs, som dom andra säger 4-bet :P

 

QTs, lite jobbigare hand.. Passive motståndare och du lär inte få speciellt mkt betalt om du träffar färgen på river. Stats skulle hjälpa :P, fast jag hade nog c/r turn. Hans bet på turn är inte speciellt stort, men OOP blir den inte lätt att få ut värde om vi synar och träffar river. I position så är syn bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett stort grattis till Penix förresten. Han kan tydligen inte plussa, men han kunde skriva det tusende inlägget i min dagbok :D

GG WP m8!

 

Man kan tackar så mye, tur att man lyckas med något :) I övrigt håller jag med de andra om händerna... synar KJ och CRAI QT. QJ är bra mot någon som kan tänka lite, ofta lyckas jag 3 barrela mot folk som skiter fullständigt i hur brädan ser ut och synar med sitt efter rivern, tredjepar.

 

WP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för input om händerna! Förvånansvärt många svar man fick bara för att man bad extra snällt :D

 

KJo: Jag foldade efter hans turndonk och han visade JT. Märkte som sagt rätt fort att han körde donk/syn-linjen med ALLT han ville spela, och gärna flera gator. Bl.a. med 44 på QTxxx typ där jag hade QJ. Höjde honom på flop och på turn men vågade inte när han donkade river igen :mrgreen:

Instämmer att jag nog borde synat turn när han betade så svagt, bara för att visa att det inte går så lätt typ.

 

Tyvärr gjorde jag två "vettiga" vik där jag hade vunnit båda potterna...JJ och QTs.

JJ var uppe mot fi's AKs så vi hade flippat om jag ställt floppen. Han missade iaf och shortien hade 55 så det var lite surt.

 

I QTs-handen hade fi samma färgdrag. A-högt. Möjligt han hade synat min CRAI på turn. Ni verkar alla överens om att den linjen bör vara standard där. Spelar oftast så med men jag kände mig lite vek just den dagen så jag foldade mot hans riverbet och han visade bluffen.

 

I handen där jag kallsynar pre med AKs visade sig en annan fördel med min linje, som faktiskt gör att jag gillar mitt spel mer och mer i efterhand mot denna snubbe :) För om jag hade 4betat hade han nog vikt sin AT istället för att göra årets troligen sämsta turnpush :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde precis en session på 840 händer och plussade hela 30$. Det är jag sjukt nöjd med mtp hur det såg ut.

Med QQ sprang jag in i en usel nit som SJÄLVKLART har AA så fort han squeezar från BB mot min knapphöjning. Möjligt man kunde kommit ifrån men jag är skeptisk. Så fort jag 4betat kan jag nog bara inte folda med såna odds.

Sen mest blandat, en uuuuuselt pinsam andra tunna av mig helt i onödan och massa rundfolds på alla AA, KK och set.

Missade även fyra färgdrag i slutet där fi's VARJE gång lyckades beta exakt på öret vad jag kunde tänka mig att betala :D

 

Fick dock faktiskt vinna en 50-50!! AQs mot KK på flop med mitt färgdrag. Han synade bara pre och körde sen linjen donk/min3bet/syn av push på en rätt äcklig bräda. Innovativt 8-)

 

Denna sved. Två outs till stegen och sen dessutom en massa kort för en viss fi att dodga på river. Speciellt jobbigt att jag var sjuuukt nära att 4beta pre med.

 

GAME #629462674: Texas Hold'em NL $1.00/$2.00 2007-08-17 17:53:24

Table Berry (No DP)

Seat 1: Accountant666 ($188.00 in chips)

Seat 3: tarrator ($255.35 in chips)

Seat 5: MANHIT ($194.70 in chips)

Seat 6: pontte ($110.68 in chips) DEALER

Seat 8: Sillygit1 ($457.63 in chips)

Seat 10: playmoneymaster ($195.00 in chips)

Sillygit1: Post SB $1.00

playmoneymaster: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tarrator 9 of Spades8 of Spades

Dealt to Accountant666 10 of Clubs10 of Spades

Accountant666: Raise $8.00

tarrator: Raise $28.00

MANHIT: Fold

pontte: Fold

Sillygit1: Fold

playmoneymaster: Fold

Accountant666: Call $20.00

*** FLOP *** 7 of Hearts5 of SpadesJack of Diamonds

Accountant666: Check

tarrator: Check

*** TURN *** 10 of Diamonds

Accountant666: Check

tarrator: Bet $44.00

Accountant666: Raise $137.00

tarrator: Allin $183.35

Accountant666: Allin $23.00

*** RIVER *** 4 of Diamonds

*** SUMMARY ***

Total pot $443.35 Rake $3.00

tarrator: wins $443.35

 

edit: ser nu att det faktiskt var en dubbel magspräckare, men på något vis känns det som att en sexa på turn hade varit liiiite billigare ;)

----------

 

Tampades en hel del med Memory härifrån PF. Position och stundtals uppemot 300BB djupa stackar gör ju att det blir riktigt kul att spela :D

 

Tränat stenhårt i veckan och ätit riktigt riktigt bra men idag orkar jag inte. Blir pizza nu :D Och en cola såklart. Detta tänkte jag avnjuta till det sista avsnittet av Sopranos någonsin.

Inte ofta man blir uppriktigt ledsen när man tittar på en serie och inser att den är på väg att ta slut men nu är det faktiskt så. Speciellt när vissa personer dör med.

I-landsproblem? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1/8: 540$/1600händer

6/8: 640$/600händer

8/8: 1670$/2200händer

10/8: 70$/1300händer

12/8: 90$/1100händer

13/8: 520$/600händer

15/8: 90$/900händer

17/8: 670$/1900händer

 

Totalt augusti: 810$/10200händer

 

Månaden ser plötsligt ok ut nu. Grindat en jävla massa idag. 1900 händer är inget extremt men tänk på att jag just nu lirar 4 bord på långsamma iPoker då jag inte riktigt fått rätt på min setup med skärm och så. Har spelat rätt bra överlag med undantag från slarvigt spelade händer med jämna mellanrum. 25/20/3.5 för dagen.

 

Som jag nyss skrev till Jozoa känns det inte som jag plussat idag bara. Hittar fortfarande inget flyt och jag får kämpa för varenda jävla vinstpott känns det som.

 

Vinst idag kommer liksom från TT mot 96s AI pre med 55BB var.

KK mot AJo som först synar en stor 4bet från mig och sen synar min push på resterande 55BB heeeelt tom, floppen var typ 7-hög.

99 fick stå mot fyllo som pushar 25-30 BB rakt in med A8. Jag turnade fyrtal där för övrigt :D

Sen har TVÅ snubbar betalat av nästan fulla stackar med 88 på bräda med underkort. Jag hade QQ i ena och tror jag hade JJ i andra.

Mao inget som krävs MINSTA lilla skicklighet eller pokerkunnande, en apa hade vunnit dessa potter typ.

 

Men klart som fan det är skönt att få hitta ett ordentligt dagsplus iaf! Riktigt välbehövligt kan jag säga :)

 

Pallar inte leta rätt på händer nu, var inte så mycket konstigheter idag men där var några som kändes lite svåra. Slänger kanske in dem imorrn.

 

Riktigt trött nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade 3000 händer fyra bord på iPoker igår. Där har du något att bita i! :lol:

 

Urk, du är ju störd på riktigt :-(

 

Skaffade Machine Head skiva. Du har rätt, riktigt bra!

 

Gott snack! Blev jävligt förvånad som sagt när de bytte stil helt plötsligt och började röja typ.

 

Diggar du Lamb of God?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag hade vingar som fågeln

Och vaknade med diarré

Då skulle jag åka till Malmö

Och skita på allt jag hann se!

 

Kom att tänka på denna mycket vackra HIF-slagdänga när jag nyligen för tredje gången idag blev tvungen att rusa in på toa för en trevlig liten rännskitsession. Om man bara kunde köpa vingar för pengar med så skulle jag kunna göra som i låten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Gott snack! Blev jävligt förvånad som sagt när de bytte stil helt plötsligt och började röja typ.

 

Diggar du Lamb of God?

 

Om jag ska vara ärlig så har jag inte hört talas om dem innan du sa det :oops: . Antar att det är en grupp :mrgreen:. Har blivit väldigt kass när det gäller att uppdatera mig gällande musik senaste åren (är 23 år:roll: ). Ska kolla in dem och ge ett ärligt svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag ska vara ärlig så har jag inte hört talas om dem innan du sa det :oops: . Antar att det är en grupp :mrgreen:. Har blivit väldigt kass när det gäller att uppdatera mig gällande musik senaste åren (är 23 år:roll: ). Ska kolla in dem och ge ett ärligt svar!

 

Lamb of God är väl typ lite av samma stil som Machine Heads senaste typ. Väldigt väldigt väldigt amerikansk metal. Deras senaste skiva heter Sacrament. Leta upp den, extremt jävla bra skiva!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lamb of God är väl typ lite av samma stil som Machine Heads senaste typ. Väldigt väldigt väldigt amerikansk metal. Deras senaste skiva heter Sacrament. Leta upp den, extremt jävla bra skiva!
Lamb of God är jävligt hårda.. Inte direkt min typ av musik, men jag gillar några låtar. Min polare har bruka lyssna på dem mkt så det har väl blivit så att man börjat gilla dem lite :P.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...