Gyre Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Nu orkar jag inte länge, börjar bli tråkigt nu Citera
heltok Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Nu orkar jag inte länge, börjar bli tråkigt nu vilken taktik kör du med? Citera
heltok Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 annat roligt spel från dapines dagbok... http://www.jesper.nu/spelaSpel/2142/ Citera
Njursparven Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 annat roligt spel från dapines dagbok... http://www.jesper.nu/spelaSpel/2142/ Det där spelet förstår jag bara inte, klarar inte ens av very easy. Hjälp mig Citera
heltok Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Det där spelet förstår jag bara inte, klarar inte ens av very easy. Hjälp mig läs min guide till hur man klarar hard i dapines dagbok. Citera
sooraw Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Jag vet inte om det ar sa gyro gjort men jag har fatt en bit over 200 k med denna strat. Bara bygga cannontowers och upgradera rantan endast. Man maste anvanda overlap buggen annars far man omojligt upp nog med torn for de sista barnorna det viktigaste ar att du har minimalt antal torn och att du har dem pa optimalt stalle, sa att de tackar sadan stor yta som mojligt, till fast levlarna bygg nagra extra torn som du saljer INNAN barnan ar slut. Jag kan saga att du behover kanske 150 torn for level 39 for att inte leaka... Lycka till Citera
Gyre Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Jag vet inte om det ar sa gyro gjort men jag har fatt en bit over 200 k med denna strat.Bara bygga cannontowers och upgradera rantan endast. Man maste anvanda overlap buggen annars far man omojligt upp nog med torn for de sista barnorna det viktigaste ar att du har minimalt antal torn och att du har dem pa optimalt stalle, sa att de tackar sadan stor yta som mojligt, till fast levlarna bygg nagra extra torn som du saljer INNAN barnan ar slut. Jag kan saga att du behover kanske 150 torn for level 39 for att inte leaka... Lycka till Det är ungefär så jag har gjort, fast det är inte så farligt att leaka på sista banorna, bara att köpa mer liv, gubbarna gick typ tre varv för mig på lvl 39 Nykeln ligger i att lägga allt på ränta och att använda så lite pengar som möjligt på varje bana. Citera
sooraw Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 undra hur man for 300 k och endast kommit till lvl 10.. Citera
sooraw Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Aha en bugg, tryck N 3 ganger fort och se vad som hander, du maste ha mer an 10 guld Citera
Gyre Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Aha en bugg, tryck N 3 ganger fort och se vad som hander, du maste ha mer an 10 guld Tråkigt, svårt att få en sjuk score nu EDIT: Citera
DaPine87 Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 fett.... =) fyyyfaaaaaaaaaaaaaaaan :D:D Sitter och drägglar här nu Fast egentligen suger detta, man kommer ju knappt få tid för pokern då Citera
DaPine87 Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Antar att ingen vet exakta datumet? Citera
Gyre Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 fett.... =) Gillade att det fanns hur många banor som helst, då lär man bli sittande ett jävla tag Citera
Cash Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 i feb. senaste som sägs är att spelet är balanserat... han kodar ju som ett djur så borde väl komma beta närsomhelst... =) //heltok Citera
Gyre Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 hur svårt ska det vara liksom? Äsch, 200k är väl inget svårt. Kolla min 14.8 mille score på andra sidan Var mycket mer än så men poängräknaren buggade ut när det blev för mycket. Citera
Hap Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Trist att det går att fuska. Hade precis tänkt börja grinda när jag märkte det där med tornplaceringarna. Nää det blir nog lite poker i stället. Citera
kfluffie Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 fett.... =) Wöw! Tuffigt värre! *längtar* Citera
Juggler Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 http://www.candystand.com/play.do?id=17995 Julafton? Citera
Recommended Posts