Gå till innehåll

Kausti - Dags att spela som en fisk och krossa micronivåer igen


kausti

Hur intressant är denna dagbok?  

256 medlemmar har röstat

  1. 1. Hur intressant är denna dagbok?

    • Den är helt klart världens bästa dagbok
      24
    • Den är väl hyfsat intressant
      51
    • Har inget bättre för mig, så den får duga som tidsfördriv
      74
    • Inte helt totalkass, men bra nära
      33
    • Den är nog den sämsta dagboken jag nånsin läst
      74


Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lägg ner den. eller alltså d uskriver bara resultat lite handhistorik inga direka mål eller någonting alls verkar de som, vad som händer i livet m.m.. .helt ointressant

 

Megakillah - du är mycket drygare idag än var du var för ett år sen, inge snack om saken. som många har påpekat redan.

du kanske inte håller på att gula , men är du livstiltad allmänt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du hade en rolig dagbok i början men att den tappat i kvalitet på sistone. Det man saknar framför allt är som någon sa att du inte har något uttalat mål, inte ens att bli bättre pokerspelare.

 

Gå tillbaka till Potraiser (som också någon redan sagt). Man blev nästan tårögd över hur glad du blev när du fick din Xbox360, även om du inte klarade VIPpoängen för den så var det ändå kul att följa din väg mot målet.

Så om du vill göra dagboken intressant, spela mot något annat i deras shop :mrgreen: .

 

Ha kvar dagboken om du vill, men den är rätt ointressant nu pga ditt whinande imo.

 

(u are not only the turtle, u r the panda as well!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl upp till dig själv om du vill ha dagboken eller inte, oavsett vad folk röstar. Vem spelar du poker för? Dig själv. Vem har du dagboken för? Dig själv.

 

Väl skrivet! Behövs inte skrivas mycket mer egentligen, finns de som gnäller på din dagbok och alla dagböcker har lite whine av och till.

 

De som tycker att du t ex gnäller varför läser de den då överhuvudtaget kan man undra?

 

Lätt att skriva ett inlägg t ex "Lägg ner" och motiveringen lyder.... ha gärna konstruktiv kritik om det skall kritiseras istället. Följden den mycket ibörjan när du skull få dina VIP poäng på annan site, sen följer man vissa dagböcker av och till.

 

Dina resultat för 2007 ser ju hyfsade ut trots BBJ vinsten, så om de anser att du är fisk eller vad de nu tycker är deras åsikt. Du har ju uppenbarligen plussat hyfsat bra ändå.

 

Lycka till iaf oavsett om du har kvar dagboken eller inte, Kausti!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lätt att skriva ett inlägg t ex "Lägg ner" och motiveringen lyder.... ha gärna konstruktiv kritik om det skall kritiseras istället.!

 

Men snälla, har du aldrig läst här eller är du senil? vi har under flera tillfällen gett han konstruktiv kritik och förslag på saker han kan göra för att förbättra sitt spel med ljusår. Han anser då att han är för dum för att kunna genomföra dessa ändringar men även en idiot skulle kunna klara av det... Fast det hela bottnar nog i dåligt självförtroende och lathet så han har valt fel hobby kan man säga.

 

fakeedit:snälla, kom inte och säg att "vissa spelar för att det är kul"etecetc

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men snälla, har du aldrig läst här eller är du senil? vi har under flera tillfällen gett han konstruktiv kritik och förslag på saker han kan göra för att förbättra sitt spel med ljusår. Han anser då att han är för dum för att kunna genomföra dessa ändringar men även en idiot skulle kunna klara av det... Fast det hela bottnar nog i dåligt självförtroende och lathet så han har valt fel hobby kan man säga.

 

fakeedit:snälla, kom inte och säg att "vissa spelar för att det är kul"etecetc

 

Har tyvärr inte läst igenom alla 111 sidorna så jag vet ej exakt vad Ni har kritiserat, var bara ett exempel på vad vissa har skrivit i sina inlägg efter han la upp omröstningen, vad du menar med senil i det här sammanhanget har jag svårt att förstå, såvida du inte menar det som står på följande länk!

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Senil

 

"drabbar medlåldersmän" är iofs snart 35 så ;-) man vet aldrig...

 

Har han inte tagit åt sig kritiken så tråkigt för Kausti, drabbar honom själv uppenbarligen i slutändan, en av huvudorsakerna att man hänger på ett pokerforum, måste vara att man är intresserad av att lära sig mer om poker av andra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Enligt era inlägg så saknas bland annat mål med dagboken. Sen är jag för kass när det gäller att ta åt sig kritik. Jag fegar för mycket med att gå upp i nivå och jag bör byta sajt.

 

Är detta en bra sammanfattning? Om vi säger såhär då:

 

In med 300 euro på potraiser. Spela efter 3000 x BB regeln och ge nivåklättrandet en rejäl chans. Låter det intressantare?

 

Några frågor isf:

- Hur många buyins vågar man förlora per nivå innan man går ner en nivå för att spela tillbaka dom pengarna?

- Ska jag satsa på att ha mer 3000 x BB nu i början pga att jag är (har varit) så feg?

- Orkar fanimej inte spela färre än 5 bord. Kommer det fungera ändå eller är man dödsdömd?

- Hur lång tid ska man ge det innan man ger upp om det nu verkligen inte fungerar? 6 månader?

- Annat att tänka på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kommer det sig att du byter tillbaka till Potraiser, känner du dig mer bekväm mer på den sajten, raken är väl betydligt lägre på det statliga.

 

Har du ngn RB eller bonus?

 

Har du ngt mål förutom att bli bättre pokerspelare och tjäna pengar något du vill ha i VIP-shopen som du hade som mål förra gången?

 

hur som haver! GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man ana en viss frustration i din stämma?

 

jo faktist, jag blir väldigt frustrerad. Han sitter och gnäller på att han inte slår 1/2 och allt han behöver göra för att klara det är att sluta limpa hälften av sina händer(20/40)...

 

och snälla, sluuta limpa AK

 

edit:ska du också leka hobbypsykolog slasktratt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...