Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Min fråga är som rubriken säger: Kommer det att vara möjligt att behålla sina party points man har nu till när den nya shopen öppnar och sedan handla i den?

Vet att det redan finns en tråd om PP shopen men det har varit sådan inaktivitet där på slutet.

Postad

Jo, man får behålla sina poäng för att använda dem senare istället.

Förhoppningsvis har jag lite mer info om vad shopen kommer att innehålla under den här veckan.

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Postad

så vad är bäst, bränna sina points nu innan den stänger eller vänta tills nyöppnandet? lite trist att party inte kan gå ut med denna information till ALLA sina kunder. ett email är väl inte för mkt begärt?

Postad
så vad är bäst, bränna sina points nu innan den stänger eller vänta tills nyöppnandet? lite trist att party inte kan gå ut med denna information till ALLA sina kunder. ett email är väl inte för mkt begärt?

Det kommer väl en vecka efter de bytt system..

Postad

Det kommer informationsmail om förändringen, men jag håller med om att vi borde nog ha lagt upp en lite mer informativ sida där man får möjlighet att bilda sig en uppfattning om vad som är bäst - behålla eller göra av med nu.

Med bästa hälsningar,

PartyPoker