stoffe83 Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 det är juh lustigt! Jag lirade en session imorse och då backade jag nästan ett inköp! Spelat 2 korta sessioner på cdpoker idag och ligger plus ca 2,5 inköp! Nu ska vi snart iväg här och senare ska jag verkligen anstränga mig på prima! Det måste juh bara funka! Ska innan dess gå igenom era kommentarer på händerna, så att jag kan undvika sånt! Bankrulle cdpoker: $364 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Fy satan va skönt!!!! Satte mig nu när vi kom hem! Drog igång 2st NL20 bord på cdpoker och 2st NL50 på Prima! Spelade så jävla grymt bra (enligt mig själv) Läste spelare rätt när dom bluffa och träffade ganska bra! Va så nöjd! Anledningen att jag tog en break nu, va för att inte få storhetsvansinne Lirade mellan 30-45 minuter! Bra timlön där På Prima plussade jag 5,18 inköp! På cdpoker plussade jag 2,5 inköp! Jävligt synd att jag inte hade PO igång, men det skiter jag i just nu! Ska bara njuta ett tag! Bankrulle Prima: $1398 Bankrulle cdpoker: $410 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Soft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Soft Riktigt soft! Men nu sitter man och undrar om man ska våga gå in igen! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Tog o spela en stund till, med samma upplägg! Fast nu ska vi kika på film, så avslutade! Blev lite minus på prima och 1 inköp upp på cdpoker! Bankrulle Prima: $1377 Bankrulle cdpoker: $430 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Riktigt bra Stoffe! Glöm inte att tänka på allt jag har sagt så kommer det gå fortsatt bra;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Riktigt bra Stoffe! Glöm inte att tänka på allt jag har sagt så kommer det gå fortsatt bra;-) Jag försöker Jimmy, och poker har aldrig varit så avancerat hehe näedå, men försöker få in det du sagt i spelet och iblnad hjälper det och ibland kostar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Tog och mjukstarta med ett bord på prima en stund och 2st bord på cdpoker! Tyvärr så backade jag på cdpoker, men hamnade + straxt över 1½ inköp på prima! Skönt som fan! Nu ska jag ner o hjälpa maddes bror i garaget! Bankrulle Prima: $1465 Bankrulle cdpoker: $416 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Spelat en session nu efter att vi kommit hem till Norrköping! cdpoker verkar ha problem med sin server!Det roliga är att på cdpoker spelar jag en turre som jag var inbjuden till! Inbjudna var spelare som haft problem med klienten i turrar o sånt Och nu är det problem under tiden! Satt tidigare på 2st cg bord och dom pengarna har fortfarande inte kommit till mitt konto...får se om det kommer när dom löst det, annars är 2 inköp borta På prima fick det bli 4 bord och jag plussade trots att jag tappade lite framåt slutet! Jobbigt att få bra kort som träffar helt galet Då gäller det att kunna folda! Ungefär 3 inköp upp idag! Bankrulle Prima: $1525 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Jag kunde förståss inte sluta när jag va nöjd med dagen! Det gjorde att man backade! Spelade bra, men åkte på en ruggig utdragning när Fi synade min saftiga re raise med hålstege drag och givetvis satte det! Åkte även på en runner runner färg! Lyckades hämta in lite, men back ändå! Bankrulle Prima: $1482 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Har varit en riktigt svängig dag! Pendlat mellan back 2 inköp och plus 2 inköp typ! cdpoker fortsätter vara instabilt! Det är inte bra då jag behöver plussa lite där oxå för att klara nästa månad! Turren igår blv man helt lötsligt allin (typ alla) då blindsen gick från 100/200 till att bli 15000/30000 hehe så dom har nog problem! Va inbjuden idag igen! Problem igen! Mitt bord bara försvann, mn hitta det igen efter några minuter med många bb mindre! Åkte med 44 vs AQ på brädan 55779 Bankrulle cdpoker: $420 Bankrulle Prima: $1501 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 27 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Suttit nu och spelat dagens första session! Drog upp 5 bord och försökte spela riktigt stabilt! Tycker jag lyckades ganska bra och jag tror bara jag behövde reloada ett par gånger! Ikväll vet jag inte hur mkt jag hinner spela! Dels för jag är sjukt trött! Låg och kolla på Ghost Rider (rekommenderas starkt) och vips så va klockan 2:30 och jag skulle upp 6:30 för att ge oss av till barnmorskan som kolla att allt va precis som det skulle o att Freja följer kurvan som hon ska! Sen ska jag iväg och förberedda några formar som jag ska gjuta i! Ska tillverka kjolar och front till en saab till o börja med! Bankrulle Prima: $1632 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 27 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Blev en session till nu, fast väldigt kort! Insåg att jag va hungrig Så nu måste jag ordna mat! Bankrulle Prima: $1679 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Stabilt! Fortsätt i samma stil. När ska vi ha handgenomgång på msn då? Förutsätter ju förstås att du har några intressanta, försök plocka fram några stycken så blir jag nöjd:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 27 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Stabilt! Fortsätt i samma stil. När ska vi ha handgenomgång på msn då? Förutsätter ju förstås att du har några intressanta, försök plocka fram några stycken så blir jag nöjd:-P Det kan vi ha så fort du behagar vara på msn samtidigt som mig ;P Har juh runt 3500 i PO så nåt intressant ska vi nog hitta! Sen kaske dom i dagboken inte är jätte intressanta, men det kan vi oxå kolla! Har suttit en del vid den stationära datan nu, o där har jag inte PO! Klart jag ska fortsätta så här nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 När ska du sluta dyka upp på forumet då Du måste ju göra en dapine stejk flykt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 27 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 När ska du sluta dyka upp på forumet då Du måste ju göra en dapine stejk flykt Skulle aldrig falla mig in! Kommer vara Jimmy evigt tacksam för detta! Plus att jag inte kan leva utan PF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 27 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Lirat en session till nu! Blev en mini break då all action dog på borden! Så bättre att byta då! Rätt tänkt? Sitter vid laptopen (läs ligger med) och har haft PO igång under ca 400 händer! Tror både min laptop och PO är riggat på prima Går lixom inte vinna, men ändå hitta jag plusset under mina 4 bord! Bankrulle Prima: $1719 Det innebär att jag är +$218 för dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 27 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Blev en avslutande minus session! Jävligt surt! Tänkte posta en hand som bidrog en del och höra om det går att komma ifrån den!? Bankrulle Prima: $1673 Gallipoli [Hold em] (0.25|0.50 No Limit - Cash Game) Real Money - Hunkina sitting in seat 1 with $53.85 - slimmen sitting in seat 2 with $47.50 [Dealer] - narvik sitting in seat 4 with $29.30 - Slammer57 sitting in seat 5 with $52.00 - Hero sitting in seat 6 with $106.13 narvik posted the small blind - $0.25 Slammer57 posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to Hero: , Hero raised - $2.00 Hunkina folded slimmen folded narvik folded Slammer57 called - $2.00 ** Dealing the flop: , , Slammer57 bet - $2.50 Hero called - $2.50 ** Dealing the turn: Slammer57 bet - $6.00 Hero raised - $15.00 Slammer57 raised - $35.38 Hero went all-in - $86.63 Slammer57 went all-in - $12.62 ** Dealing the river: Slammer57 shows: , Hero mucks: , Slammer57 wins $103.25 from the main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sombrero Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Blev en avslutande minus session! Jävligt surt! Tänkte posta en hand som bidrog en del och höra om det går att komma ifrån den!? Bankrulle Prima: $1673 Gallipoli [Hold em] (0.25|0.50 No Limit - Cash Game) Real Money - Hunkina sitting in seat 1 with $53.85 - slimmen sitting in seat 2 with $47.50 [Dealer] - narvik sitting in seat 4 with $29.30 - Slammer57 sitting in seat 5 with $52.00 - Hero sitting in seat 6 with $106.13 narvik posted the small blind - $0.25 Slammer57 posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to Hero: , Hero raised - $2.00 Hunkina folded slimmen folded narvik folded Slammer57 called - $2.00 ** Dealing the flop: , , Slammer57 bet - $2.50 Hero called - $2.50 ** Dealing the turn: Slammer57 bet - $6.00 Hero raised - $15.00 Slammer57 raised - $35.38 Hero went all-in - $86.63 Slammer57 went all-in - $12.62 ** Dealing the river: Slammer57 shows: , Hero mucks: , Slammer57 wins $103.25 from the main pot Förmodligen inte emn du måste skydda handen från floppen på sån dragig bräda alla ruter, 5or 7or 9or å J skapar stegar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Förmodligen inte emn du måste skydda handen från floppen på sån dragig bräda alla ruter, 5or 7or 9or å J skapar stegar... Jag brukar inte satsa så lite på floppen som det blev nu! Och det var inte meningen! Tror fönstrena for upp ganska duktigt, vilket gjorde att jag va tvungen att få iväg något iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Jag brukar inte satsa så lite på floppen som det blev nu! Och det var inte meningen! Tror fönstrena for upp ganska duktigt, vilket gjorde att jag va tvungen att få iväg något iaf Du bettade ju ingenting på floppen, du synade bara:-) Floppen är en enkel raise. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Du bettade ju ingenting på floppen, du synade bara:-) Floppen är en enkel raise. Ja jäklar! Blir gör om gör rätt sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 29 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Spelade bara en kort session igår under dagen! På kvällen va jag för trött! Men det blev lite minus! Ikväll ska jag iväg o plasta, så får se när jag kommer hem o så! Har iaf spelat en session nu och det gick inte heller något vidare! Träffade ruskigt dåligt! Ska ta o käka lite innan jag sätter igång igen! Bankrulle Prima: $1621 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 30 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Spelat en session nu med 4 bord! Lyckas inte få till det! Kort break o sen kör jag vidare! Bankrulle Prima: $1539 Fel spelad? Freiburg [Hold em] (0.25|0.50 No Limit - Cash Game) Real Money - Hero sitting in seat 1 with $77.27 - svil69 sitting in seat 2 with $58.54 - Sackratte sitting in seat 3 with $15.34 - silaki sitting in seat 4 with $6.66 - bobomb sitting in seat 5 with $49.65 - CAPSLOCKFFS sitting in seat 6 with $97.95 [Dealer] Hero posted the small blind - $0.25 svil69 posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to Hero: , Sackratte folded bobomb folded CAPSLOCKFFS raised - $2.00 Hero raised - $6.75 svil69 folded CAPSLOCKFFS called - $6.75 ** Dealing the flop: , , Hero bet - $8.00 CAPSLOCKFFS called - $8.00 ** Dealing the turn: Hero bet - $18.00 CAPSLOCKFFS called - $18.00 ** Dealing the river: Hero checked CAPSLOCKFFS bet - $28.00 Hero called - $28.00 CAPSLOCKFFS shows: , Hero mucks: , Hero mucks: CAPSLOCKFFS wins $120.00 from the main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts