Cleburne Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Inte mig emot, om vi kör det live. Ja, en pistolduell online vore ju ganska pointless. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Ja, en pistolduell online vore ju ganska pointless. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 "Pang" "Pang" "Jag sade pang först. Du är död." "Nähä. Jag laggade" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Ola vid borden e en Tiltad ATM runt 60% av tiden. Vem fan är inte det...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Inte mig emot, om vi kör det live. Det här är ju bara så grymt... special-show på Poker.seTV... god damn!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Ola har edge live så varför ge honom det extra? Själv är jag en donerande spelare i live Cg. Det är online han tiltar mest o förlorar degen snabbast. Och jag behöver inte hävda mig genom o spela Hu for rolls, speciellt eftersom Olas rulle e bra mkt större än min. Ola kanske är bättre PLO spelare än mig, kanske inte. Jag spelar poker för att tjäna pengar, inte för att leka "min är större"-lekar med andra bra spelare. Vem fan är inte det...? Othello. 49 dagar av 50 är han en maskin. Den resterande dagen blir han en tiltskottande maniac. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Othello. 49 dagar av 50 är han en maskin. Den resterande dagen blir han en tiltskottande maniac. Ja, på nästintill "nosebleed" dessutom har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Något kul måste man väl ha. En sak dock: Det är en stor skillnad på att skotta (eller tiltskotta) med pokerbankrullen om den är helt separerad från ens "riktiga" pengar och att tiltskotta med pengar som är en del av sin reella budget (vare sig man försörjer sig på poker eller inte). Jag kan skotta så mycket jag vill så länge jag inte tar av min lön (eller spelar för någon annans pengar - jag har spelat på stejk några gånger och aldrig spelat en enda hand över den överenskomna nivån), och det ger ju mig en viss flexibilitet som kanske inte alla andra har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Ola har edge live så varför ge honom det extra? Själv är jag en donerande spelare i live Cg. Det är online han tiltar mest o förlorar degen snabbast. Jag gör det gärna online också, om du kan få en sajt att öppna ett H2H-bord utan maxupptag på lämplig nivå. Valfri nivå, 10.000 bb i upptag (eller mer). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Jag gör det gärna online också, om du kan få en sajt att öppna ett H2H-bord utan maxupptag på lämplig nivå. Valfri nivå, 10.000 bb i upptag (eller mer). Varför i helvete ska du 10 000BB eller mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Jag gör det gärna online också, om du kan få en sajt att öppna ett H2H-bord utan maxupptag på lämplig nivå. Valfri nivå, 10.000 bb i upptag (eller mer). Det borde väl gå att få en mindre sajt (typ Simba) att anordna något sånt här. Dessutom måste det ju finnas ett "extrapris" i potten. Typ att vinnaren får håna och kritisera förloraren på alla sätt och vis i ett år utan att förloraren får försvara sig eller slå tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Detta kan bli det bästa forumet har presterat sedan det gav födelse till HJORT!!! En utmaning mellan två pokergiganter. En match som skulle få Muhammed Alis 'rumble in the jungle'-match att framstå som kramkalas. En match av BIBLISKA proportioner. En drabbning där vinnaren kan njuta segerns sötma i kvadrat och förloraren är för evigt förpassad till förnedring och underkastelse. Det behöver inte ens vara HU for rolls. 2500 dollar som symbolisk vinstsumma (dvs 2500 satsat per spelare) räcker gott och väl. Sedan lägger vi upp matchen på Betfair så att alla får en chans att sätta en slant på sin favoritspelare i denna clash of the titans. Jag är beredd att arbeta mycket hårt för att denna utmaning skall bli av!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Jag gör det gärna online också, om du kan få en sajt att öppna ett H2H-bord utan maxupptag på lämplig nivå. Valfri nivå, 10.000 bb i upptag (eller mer). Ja, av dina två inlägg står det skrivet mellan raderna: "Ja, jag spelar gärna om vi spelar det spel som jag är van vid och Djens inte spelat så mycket så att jag får en edge ifrån början." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snauen Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 sätt 10 dollar på djens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Ja, av dina två inlägg står det skrivet mellan raderna: "Ja, jag spelar gärna om vi spelar det spel som jag är van vid och Djens inte spelat så mycket så att jag får en edge ifrån början." Det kan vi lösa. Ni får båda posta vilket upplägg ni vill ha och så får en opartisk jury kompromissa fram ett upplägg som inte ger någon en edge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Lite betting på matchen om vem som skulle vinna? Intressantast är dock över/under spel med en line på tio händer. Oavsett stackdjup blir det ju färgdrag /stegdrag mot mellan set på floppen och 6 om pottningar senare och de är al in ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Detta kan bli det bästa forumet har presterat sedan det gav födelse till HJORT!!! En utmaning mellan två pokergiganter. En match som skulle få Muhammed Alis 'rumble in the jungle'-match att framstå som kramkalas. En match av BIBLISKA proportioner. En drabbning där vinnaren kan njuta segerns sötma i kvadrat och förloraren är för evigt förpassad till förnedring och underkastelse. Det behöver inte ens vara HU for rolls. 2500 dollar som symbolisk vinstsumma (dvs 2500 satsat per spelare) räcker gott och väl. Sedan lägger vi upp matchen på Betfair så att alla får en chans att sätta en slant på sin favoritspelare i denna clash of the titans. Jag är beredd att arbeta mycket hårt för att denna utmaning skall bli av!!! Ta inte illa upp, men kan kan ju tro att du äter, sover och lever på pf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Ta inte illa upp, men kan kan ju tro att du äter, sover och lever på pf.. MItt mål är att inom en vecka hinna ifatt dina ca 630 inlägg för att innan månaden är slut nå upp till Hjorts smått fantastiska 10 000+ inlägg. Den som har mest inlägg på PF.NU när han dör vinner. GL GG WP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 MItt mål är att inom en vecka hinna ifatt dina ca 630 inlägg för att innan månaden är slut nå upp till Hjorts smått fantastiska 10 000+ inlägg. Den som har mest inlägg på PF.NU när han dör vinner. GL GG WP Man får lov att gratulera till ett väldigt intressant och originellt levnadssätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gaffeln Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Jag tycker också det är bättre att ni satsar en symbolisk summa och spelar om äran! Den som har mest inlägg på PF.NU när han dör vinner. GL GG WP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 11 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Jag delar av allt valsnack till en egen tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 11 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 http://pokerforum.nu/forum/ovriga-skicklighetsspel-om-pengar/38210-vadslagning-pa-usa-valet-2008-a.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xovelono Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Tror jag har mina aningar om vem som är bäst... men gl hf båda två inte riktigt nödvändigt med en kraftmätning oavsett eftersom ni skulle behöva spela X antal tusen händer innan variansen inte länge kunde spela ett spratt. Note: den här potten är editerad - inlägget av djens nedan syftar på tidigare inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Ola har edge live så varför ge honom det extra? Själv är jag en donerande spelare i live Cg. Det är online han tiltar mest o förlorar degen snabbast. Och jag behöver inte hävda mig genom o spela Hu for rolls, speciellt eftersom Olas rulle e bra mkt större än min. Ola kanske är bättre PLO spelare än mig, kanske inte. Jag spelar poker för att tjäna pengar, inte för att leka "min är större"-lekar med andra bra spelare. Vad i mitt inlägg förstod du inte Xove? Jag markerade en mening för att hjälpa dig lite. Jag tänker inte spela poker för att några railbirds ska ha något att titta på. Och dessutom har Ola bra mycket mer pengar än mig och är inte beroende av sitt spel för inkomst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mejer Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 HU for rolls är så 1980. Allt annat än ett stycke FLIP for rolls vore helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts