Janoh Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 I alla posts så verkar det som namnet på författaren är det viktigaste eftersom det tar 5ggr större plats än själva inlägget. GÖR OM GÖR RÄTT! fokus på det viktiga och mer överskådligt, tack Citera
Henkeman Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Japp, håller med och jag tror många har framfört det till QoS. Ska personligen jaga honom med en blåslampa tills personuppgifterna hamnar ute i kanten igen. Blir ju jobbigt att läsa när det blir så långa rader också, men det är som sagt framfört. Citera
XoteR Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Vadå? Designen är bra? Om man gillar att få ont i huvudet. Detta ser bokstavligt talat för jävligt ut. Gissar på att det är ett skämt i från QoS och Co. Hoppas iaf. Citera
Trolldeg Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Jättestörande att raderna är 2 mil långa om man har helskärm på browsern. Har man däremot gjort den lagom avlång så ser det faktiskt riktigt ok ut. Går det ändra det här i kontrollpanelen eller nått? Citera
Solidify Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 "Tack för att du loggade in Solidify." Ja, acceptera gärna mitt ödmjuka tack så hemskt mycket själva för detta underbara forum! En japansk touch på det hela är alltid trevligt. Citera
MrNiap Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Håller med om att raderna blir långa, samt att personuppgifterna är lite störande. Kanske en vanesak? Citera
TheEmbassy Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Tycker att layouten är helt ok. Gillar att nicket är stort. Skulle dock gärna se att högermarginalen med info om Turneringar hos Cosmopol, Forumranking och Frirullekalender kunde användas till något nyttigare. Fast det kanske är reklamplats? Radavståndet får gärna utökas något också. Citera
psatiw Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Tycker det är helt ok. Gillar multicitera-funktionen. Verkar dock som avatarer disablades, eller var det kanske för att skona servern lite i början? Citera
mbman Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Hoppas verkligen det finns någon fördel med nya forumet, det gamla var ju ljusår trevligare att använda... Citera
cAshville Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Jag TROR att man vänjer sig. Gillade givetvis förra designen mycket bättre men så är det med allt, det tar tid att vänja sig och om 1 månad kanske vi skrattar åt den gamla designen? Citera
ampixo Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Blir sjukt yr och förvirrad av nya layouten. Gillade gamla mycket bättre än så länge. Citera
VikingSW Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Blir sjukt yr och förvirrad av nya layouten. Gillade gamla mycket bättre än så länge. Annars gillar jag funktionen. "Inlägget du skrev var för kort du måste uttöka det med minst 10 tecken" Citera
Kometen Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Fifan.. detta känns inte bra någonstans, ser inga fördelar med denna layout! Citera
Bubbla Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Blått är klart mycket behagligare än grönt. Åtminstone kunde ni matta den gröna färgen något. Det sticker i ögonen. Citera
TheEmbassy Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Ska inte grönt vara den mest lugnande färgen enligt undersökningar man gjort. Därför den förekommer i stor utsträckning på sjukhus osv. Citera
freddelino Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Hoppas verkligen det finns någon fördel med nya forumet, det gamla var ju ljusår trevligare att använda... måste tyvärr, hålla med här.. Citera
SethCohen Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 håller med att den nya inte var något vidare. men det kanske är en vanesak vem vet.. just nu är det ju inte alls till någon fördel med den nya =( Citera
bzkt Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Ha lite tålamod så ska ni se att det mesta kommer att lösa sig. Citera
jojje44 Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Lär ta ett tag innan man vänjer sig vid den nya sidan Citera
caam Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Hmmm Ursäkta min ärlighet men denna ändrig är helt kass får ju ont i huvudet efter bara ett par min pga färger,rörigt mm Saknar förstasidan mest från förra layouten där man fick en så bra överblick innan. Hoppas detta är ett skämt och att den gamla layouten kommer tillbaka. Citera
DaPine87 Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 De här suger så hårt. Jobbigt som fan med grönda färgen och layouten. Sen saknar jag "dina inlägg" sjuukt mkt.. Citera
bzkt Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 De här suger så hårt. Jobbigt som fan med grönda färgen och layouten. Sen saknar jag "dina inlägg" sjuukt mkt.. Snabblänkar > Prenumerationer Citera
DaPine87 Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Snabblänkar > Prenumerationer tack så mycket Citera
bongoBerra Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Perfekt att forumet anpassar sig till den bredd man har på webbläsaren. Det är så det ska vara. Citera
Recommended Posts