crazybutcool Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 alltså, detta kanske har sagts tidigare men han sade ju vad han hade hela tiden och och de reagerade precis som han ville, dvs de trodde hela tiden han hade tvärtom vad han sade. den enda som såg igenom det var ju cunningham. men tycker det är löjligt att folk klagar på honom, de gick ju pådet, kanppast han som är dålig då. han lyckades sätta myror i huvdet på folk så de gjorde misstag. många klagar på hans personlighet med, han verkade sympatisk det jag såg iaf... sen att han träffade precis allt, well man vinner ju inte utan en sjuhelsikes tur. han spelade aggro som en chippie bör. wp! ska bli kul att se hur han klarar sig i HSP mot de bästa i världen. Citera
Nisse Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Han spelade också helt efterblivet vilket inte är särskilt bra. Citera
elvis77 Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Har du hört den långa radiointervjuen med honom ?? Karn är helt skadad. Citera
bruce_ Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Han verkar ju minst sagt väldigt udda. Jag skulle inte kalla honom sympatisk direkt, han låtsas som att han bryr sig om dom han slår ut men samtidigt hånar han dom. Väldigt fula kommentarer som han slänger ur sig men som han sedan avslutar med något "sympatiskt". Som t.ex. "I told you I would show the hand in any case. I was trying to help you man. What a idiot call." är väl en ungefärlig kommentar. Jag gillar honom absolut inte. Det ska bli roligt att se honom förlora en massa pengar i HSP3 Citera
mgps Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Har du hört den långa radiointervjuen med honom ?? Karn är helt skadad. länk? Citera
DaPine87 Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 HSP3vad är HSP3 för något? High Stakes Poker Citera
albin Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Antar att han menar High Stakes Poker säsong 3. Jamie Gold är ett arsle. Lyssna på som sagt på radiointervjun med honom så kommer ditt förakt att tillta markant. http://www.bigpoker.ca/rounders/poker-show-archives/ där finns den. Citera
sulla Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Hur som är han oavsett en färgklick i pokervärlden, lika mycket som Phil Helmuth o "the mouth". Att han är totalt körd framgår ju, men jag kan bara skratta åt det, snacka om storhetsvansinne. Citera
Isha Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Låt oss alla säga det, High Stakes Poker 3 Kan knappt vänta tills HSP börjar sändas. Ska bli kul och följa han där han förhoppningsvis förlorar massa pengar.. Citera
zuupah Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Hi... finally time to write... HSP ja. VAR kan man se HSP 3 på TV? Satellitkanaler eller på nätet? Har själv hittat säs 1 & 2 att få hem via webben... Men programmet är ju asbra underhållning och jag väntar "som barn på julafton" på nästa säsong.. var? var? var? var hittar jag HSP3? cya! /zuu Citera
Colderose Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Jag är gärna en lika dålig pokerspelare som Jamie Gold och blir gärna kallad fisk resten av livet, bara jag når samma resultat som han. Citera
Juggler Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 http://www.gsn.com/hsp/ har lite videoklipp och extramaterial. Jag känner inte till något tv-kanal som kör det i Sverige Citera
Egil Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Det som gör mig lite förbannad, är över hans försök till att få folk och tycka killen är supersympatisk osv. När jag var i Vegas i November träffade jag några Wsop dealers. De berättade vilken idiot han var, och att han dessutom INTE hade dricksat alla dealers som vinnaren brukar göra (1mille $). Citera
wp5165 Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Hi... finally time to write...HSP ja. VAR kan man se HSP 3 på TV? Satellitkanaler eller på nätet? Har själv hittat säs 1 & 2 att få hem via webben... Men programmet är ju asbra underhållning och jag väntar "som barn på julafton" på nästa säsong.. var? var? var? var hittar jag HSP3? cya! /zuu Hej! Sök efter "high stakes poker season 3 episode 1" på http://www.youtube.com GP Citera
mgps Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Det som gör mig lite förbannad, är över hans försök till att få folk och tycka killen är supersympatisk osv. När jag var i Vegas i November träffade jag några Wsop dealers. De berättade vilken idiot han var, och att han dessutom INTE hade dricksat alla dealers som vinnaren brukar göra (1mille $). kul att ge bort 1 miljon dollar... Citera
mgps Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 dhan berättar ju at´t han föreslog dealar om blinds med sina motspelare. det är ju fusk...har inte det tagits upp? har han fått sina pengar förresten? Citera
mgps Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 plus hur är det med att fråga pibliken, får man verklige gå och fråga johnny chan som han gjorde. kul grej i intervjun är ju att ahn säger att man normalt ska spela 5% av sina händer i NLTexas. lol. litta tight va... och själv spelar ha 80% kul att han säger att han totalt spelade ut cunningham, lol, cunningham ägde ju honom flera ggr. men whatever kul för killen. Citera
jacobmal Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 från 2007 WINTER POKER OPEN (WPT) An Odd Pot On a board of As 8d 2d 5c 3d, Jaime Gold bets $16,000 and his opponent turns over Aheart9heart, thinking Gold had checked. The floor is called over and it is determined that the player's hand is still live and he can act on. Gold tells him, "You should call, I am probably bluffing...". Instead, his opponent mucks the pair of aces and Gold turns over K-7 off-suit at he rakes the pot. Citera
mgps Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 från 2007 WINTER POKER OPEN (WPT) An Odd Pot On a board of As 8d 2d 5c 3d, Jaime Gold bets $16,000 and his opponent turns over Aheart9heart, thinking Gold had checked. The floor is called over and it is determined that the player's hand is still live and he can act on. Gold tells him, "You should call, I am probably bluffing...". Instead, his opponent mucks the pair of aces and Gold turns over K-7 off-suit at he rakes the pot. folk vägrar tro på honom. kan ju vara bra att veta att kör med samma taktik fortfarande ifall man stöter på honom. Citera
ZILLOW Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Hej! Sök efter "high stakes poker season 3 episode 1" på http://www.youtube.com GP ty nice ska bli kul =) Citera
Colderose Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Jamie Gold såg ut som en vilsen pojke i första avsnittet. Roligaste kommentaren var från Doyle Brunson när Gold raisade Doyle i början och Doyle gjorde en re-raise tillbaka efter floppen (eller turn, minns inte riktigt): "Now we are playing for real money", vartefter Gold la sig med svansen mellan benen. Citera
Goose_strike Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Han blev ju totalt overkord:twisted: Har inte hort sa mycket mer fran honom, hur har han varit i media och almant uppfort sig efter wsop klonken? Citera
Recommended Posts