Tjocko76 Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Hittade denna artikel ang bankrulle. Kanske någon sett den tidigare...skit samma för den är ganska kul ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bankarne Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 hmm vad va det för artikel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hobbq Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Du glömde nog det viktigaste.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 En länk skulle ju uppskattas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Antar att han syftar på http://expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=555774 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lumor_ Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Vad är det som är roligt med den? Den var ju ganska ytlig minst sagt, men kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Vad är det som är roligt med den? Den var ju ganska ytlig minst sagt, men kul? Det får trådskaparen svara på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Var väll rätt ok för att vara en pokerskola hemmahörandes i en kvällstidning. Svårt att skriva så att den breda massan förstår. Skulle dock inte vilja att kalla bankrullen för "en pokerspelares levebröd" utan möjligtvis "en pokerspelares verktyg". Pokern är väll en pokerspelares levebröd? Men det är väll petitesser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazybutcool Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 jag skulle också rekommendera lite mer än 300bb till NL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 jag skulle också rekommendera lite mer än 300bb till NL. Spelar du No limit förespråkar jag att du har ännu mer i bankrulle än vad du behöver vid exempelvis Limit bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tjocko76 Postad 14 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2006 Hehe glömde länka ju Jo det var hela pratet om bankrullen men isynnerhet var det de 300BB jag skrattade åt. Oavsett vilken form av poker du spelar räknar jag med att 3 inköp är påtok för lite. Kanske jag har konstig humor så här på nattetid osv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazybutcool Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 jag skulle också rekommendera lite mer än 300bb till NL. Spelar du No limit förespråkar jag att du har ännu mer i bankrulle än vad du behöver vid exempelvis Limit bord. ja precis. haha faktiskt lite kul att du försöker vara viktigpetter när du själv missar poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 EDIT: Jag e nog trött... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ok, antar att jag är lite trött jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Jo det var hela pratet om bankrullen men isynnerhet var det de 300BB jag skrattade åt. Oavsett vilken form av poker du spelar räknar jag med att 3 inköp är påtok för lite. Fixed limit... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Det mest tragiska i artikeln är ändå att hon skriver "jätte viktigt". SÄRSKRIVNING! #¤%&! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tjocko76 Postad 14 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ok men är inte 3 inköp lite lite i fixed limit också...stryk tråden, se bort från min helt tragiska natthumor och lev väl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ok men är inte 3 inköp lite lite i fixed limit också...stryk tråden, se bort från min helt tragiska natthumor och lev väl Vad har tre inköp med tre hundra big bets att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tjocko76 Postad 14 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ar jag så dum att jag tror att normalt sett är ett inköp (max alltså) ca 100 BB...ja de är ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Ar jag så dum att jag tror att normalt sett är ett inköp (max alltså) ca 100 BB...ja de är ja FIXED limit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Ar jag så dum att jag tror att normalt sett är ett inköp (max alltså) ca 100 BB...ja de är ja FIXED limit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 4 Februari , 2007 Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Rent generellt tycker jag att det är magert innehåll i pokerskolan. Det är mycket "Idag ska vi fördjupa oss i..." och sedan när man läser artikeln så är det just ingenting utan lämnar mycket i övrigt att önska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 4 Februari , 2007 Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Sen är det också riktat till de som inte är tillräckligt djupa för att ens ta sig igenom inledningen till Pokerhandboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts