Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Var väll rätt ok för att vara en pokerskola hemmahörandes i en kvällstidning. Svårt att skriva så att den breda massan förstår.

Skulle dock inte vilja att kalla bankrullen för "en pokerspelares levebröd" utan möjligtvis "en pokerspelares verktyg". Pokern är väll en pokerspelares levebröd? Men det är väll petitesser.

Postad

Hehe glömde länka ju :D

Jo det var hela pratet om bankrullen men isynnerhet var det de 300BB jag skrattade åt. Oavsett vilken form av poker du spelar räknar jag med att 3 inköp är påtok för lite.

Kanske jag har konstig humor så här på nattetid osv.... 8-)

Postad
jag skulle också rekommendera lite mer än 300bb till NL.

Spelar du No limit förespråkar jag att du har ännu mer i bankrulle än vad du behöver vid exempelvis Limit bord.

ja precis. haha faktiskt lite kul att du försöker vara viktigpetter när du själv missar poängen.

Postad
Jo det var hela pratet om bankrullen men isynnerhet var det de 300BB jag skrattade åt. Oavsett vilken form av poker du spelar räknar jag med att 3 inköp är påtok för lite.

Fixed limit...

• 1 month later...
Postad

Rent generellt tycker jag att det är magert innehåll i pokerskolan. Det är mycket "Idag ska vi fördjupa oss i..." och sedan när man läser artikeln så är det just ingenting utan lämnar mycket i övrigt att önska.