Gå till innehåll

David Sklanskys förkärlek för mycket unga kvinnor/flickor!


Macroman

Recommended Posts

Var finns "vem fan bryr sig knappen" ?

Om fjortisen vill åka flottpåle och prassla med sedlar samtidigt så är det väl upp till henne?

 

Finns väl betydligt värre personer som typ våldtar småflickor och barn, dessa får väl 4 månaders fängelse i sverige, OM man kan bevisa att tillräckligt mycket våld har utövats, annars blir det bara 14 dagars samhällstjänst. Det är dessa personer som är sjuka och ska fördrivas med eldgaffel, inte någon som får en fjortis i säng frivilligt.

 

För här är det inget tvivel om att det sker frivilligt (vad jag kan begripa), inte för att jag har satt mig in i fallet och lusläst allt. :roll:

 

I detta inläggs andra stycke finns så mycket fel att jag inte ens bryr mig om att kommentera. Varför skriva en massa svammel i ett ämne du inte vet nåt om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 102
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skumt resonemang Pokemonn...

Att vara med en handikappad minderårig=våldta små barn.

 

Frågan är om Sklansky alltid har varit så här eller m det är först på senare som han fuckat ur? Senaste månaden har han fått väääldigt mycket kritik för både det ena och det andra. Hur som helst sick bastard imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öhhh, OK petitessnissar. Jag tänkte göra mig lustig över straffskalan i sverige och påpeka att det faktiskt finns personer som VÅLDtar andra. Visst, det är inte någon månad i fängelse men det rä en så fjantigt kort tid att det spelar ingen större roll om det är en månad eller två år.

 

Tror Ni att någon som blivit våldtagen på riktigt tänker "Yess, nu fick han vad han förtjänade! Han fick två års fängelse och kommer väl ut om ett år, av den tiden har han redan suttit häktad i ett halvår så han har väl ett halvår kvar. Yesss, rättvisan har segrat!" ??

 

Huruvida personen i Sklanskys fall är att bedömas som en intelligensbefriad mupp är väl liiiite konstigt att komma fram till på ett forum baserat på ett fotografi? :roll: Är hon det så är det ju en annan sak, men att gissa att hon är det är lite hastigt, om man säger så.

 

Citat från straffskala för våldtäkt:

 

"1 §Den som genom våld eller genom hot som innebär eller för

den hotade framstår som trängande fara tvingar någon annan till

samlag eller till annat sexuellt umgänge, om gärningen med

hänsyn till kränkningens art och omständigheterna i övrigt är

jämförlig med påtvingat samlag, döms för våldtäkt till

fängelse, lägst två och högst sex år. Med våld jämställs att

försätta någon i vanmakt eller annat sådant tillstånd.

 

Är brottet med hänsyn till våldets eller hotets art och

omständigheterna i övrigt att anse som mindre allvarligt, döms

till fängelse i högst fyra år. "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt vad jag tyckte om det skämtet.

 

? Det var inte tänkt som ett skämt man skraattar åt, typ "Ha ha ha, fan DEN var rolig". Vad tycker du om straffskalan för våldtäkt själv då? Är den bra?

 

Är en gubbe som har ett förhållande med en byxmyndig brud (ålder spelar ingen roll, det är ändå olika i olika länder) lika sjuk som någon som klubbar ner brudar och våldtar de på riktigt?

 

Om inte, varför bryr sig folk om det här fallet istället för att ta upp riktiga våldtäkter?

 

Och det, min vän, är huvudet på spiken. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför bagatellisera det som skett? Om all fakta som lagts fram stämmer så har han ju i praktiken våldtagit sig på henne.

 

Och nej jag tycker inte straffskalorna ger någon rättvisa alls. Som tur är bor ju Sklansky i USA och gör han ett felsteg så åker han dit rätt hårt.

 

Du reagerade ju lite i stil med "intresseklubben antecknar" vilket är ganska löjligt! Lägg upp en tråd om dina tjejer som blir nerklubbade och våldtagna så ska jag komma och skriva "vem fan bryr sig? Han får ju ändå 2 år på psyket! Starta istället en diskussion som tar upp straffskalorna för ekonomiska brottslingar! Rättvist att killen som fular med skatten får 5 år medans en våldtäktsman får 2år?".

 

Kamma dig nu Pokemonn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var finns "vem fan bryr sig knappen" ?

 

Angående hela tråden... :roll:

Vem bryr sig bara för att det råkar vara en pokerspelare?

 

Bzzzzt, slutdiskuterat för egen del i den här tråden. Jag ids inte slösa mer tid på det.

 

Bara jag som får vibben av att du är tjejen i bingoreklamen som skriker och klappar på öronen? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför bagatellisera det som skett? Om all fakta som lagts fram stämmer så har han ju i praktiken våldtagit sig på henne.

 

yeah, klockrent våldtäktsfall...

 

eller vänta.

 

Slö i pallet eller? Det tog tvärstopp där uppe mitt i allt?? Om hon är mentalt störd så räknas hon inte som myndig även fast hennes pass kanske säger det.

 

Pokemonn: Jag vet inte hur gammal du är men börjar det inte bli pinsamt nu? Om det är du på bilden så måste jag säga att du ser äldre ut än 14 iaf. Svårt att tro när man ser det du skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slö i pallet eller? Det tog tvärstopp där uppe mitt i allt?? Om hon är mentalt störd så räknas hon inte som myndig även fast hennes pass kanske säger det.

Att ha sex med en omyndig person är inte ens i närheten av samma sak som våldtäkt.

 

Och om det är en tjej som kan svara för sig på internet och kan förväxlas med en 20-åring när hon var 16 så är hon knappast så pass borta som krävs för att omyndigförklaras i vuxen ålder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför diskutera myndighetsålder, tillräknelighet, våldtäkt, straffskalor osv i denna tråden- de flesta inlägg är ändå inte korrekta eller utelämnar så mycket fakta att det blir direkt fel.

 

Sklansky är 58. Han är eller var tillsammans med en tjej som han trodde va 20, men hon visade sig vara 16. Punkt.

 

Det är väl i sig inte så ovanligt att äldre rika män har yngre kvinnor som älskare eller flickvänner, men vad jag reagerar på är vad han skriver i sina inlägg. I inläggen framstår han som en äcklig gammal gubbe, som letar jävligt unga tjejer att ha sex med, och sen försvarar beteendet i en pokerblogg(?) - märkligt beteende.

 

För mig blev han genom vad han skrev en äcklig gubbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ditt gamla troll. Orka ha flera konton. Men kommer inte mata dig mer då du uppenbart är störd.

 

:(

 

Tänkte inte komma till den här tråden mer men var för nyfiken när den ploppar upp i topp hela tiden.

 

Hoppas du inte tror att jag är knasbollen som numera är avstängd, för det var inte jag. Det han har skrivit är långt ifrån vad jag någonsin har använt för att uttala mig om något, tycker jag att någon är en idiot så finns det subtilare sätt att uttrycka sig. Det brukar dessutom ta bättre skruv då. ;)

 

OBS! Jag tycker inte att någon är det i just det här fallet, bara OM jag hade tyckt det.

 

Hoppas någon moderator kan kolla upp IP och verifiera att det inte var jag som hade fler konton, för det vore trist om folk tror det om mig, när det definitivt inte är så. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var finns "vem fan bryr sig knappen" ?

Om fjortisen vill åka flottpåle och prassla med sedlar samtidigt så är det väl upp till henne?

 

Finns väl betydligt värre personer som typ våldtar småflickor och barn, dessa får väl 4 månaders fängelse i sverige, OM man kan bevisa att tillräckligt mycket våld har utövats, annars blir det bara 14 dagars samhällstjänst. Det är dessa personer som är sjuka och ska fördrivas med eldgaffel, inte någon som får en fjortis i säng frivilligt.

 

För här är det inget tvivel om att det sker frivilligt (vad jag kan begripa), inte för att jag har satt mig in i fallet och lusläst allt. :roll:

 

I detta inläggs andra stycke finns så mycket fel att jag inte ens bryr mig om att kommentera. Varför skriva en massa svammel i ett ämne du inte vet nåt om?

 

Juridiken i all ära, men det är ju TREDJE stycket som är det riktigt briljanta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För här är det inget tvivel om att det sker frivilligt (vad jag kan begripa), inte för att jag har satt mig in i fallet och lusläst allt. :roll:

 

Juridiken i all ära, men det är ju TREDJE stycket som är det riktigt briljanta :)

 

inget tvivel, vad han kan begripa, men han har inte satt sig in i det hela. Ja, den är faktiskt skön. hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inget tvivel, vad han kan begripa, men han har inte satt sig in i det hela. Ja, den är faktiskt skön. hehe

 

LOL, precis. För så är det definitivt.

 

Tänker Ni inte? För OM det hade skett mot hennes vilja hade det nog blåsts upp till enorma proportioner och hade lett till ett rätt fett skadestånd. Kan tänka mig att det blir en slant i USA när den anklagade är miljonär. ;)

 

Och eftersom det "bara" är så "oskyldigt" som det är så har det troligen inte skett mot hennes vilja. Folk som vill fördjupa sig i det kan ju läsa hur mycket inlägg från folk i olika forum de vill, jag tänker inte ödsla tid på att försöka hitta någon sanning eller slutpunkt på historien.

 

Det jag har "kommit fram till" är bara det man kan komma fram till med logik, för att komma fram till någon riktig sanning får Ni väl åka till USA och köra en utfrågning av personerna. ;)

 

EDIT: Sluta dra in mig i den här tråden mer, nu tänker jag fasen inte komma tillbaka! Där har man plötsligt ösdslat tid igen! :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...