Vegas2006 Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Sen att nordenstam med största sannolikhet inte kan spela poker e ju lite kul. Räcker tydligen med o va söt o ha en skysst kropp för att vara pokerexpert! De roligaste var att hon ljög poker.se om hur hon åkte ut ur cc 20k turre i mellandagarna. Hon åkte på ett riktigt tomtespel, men detta glömdes fort o hennes historia var istället att fi klonkade hårt! Citera
GG Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 visst, ge han gratiskort med sin KJ/KQ/J8/QJ/87/JT/QT/KT/AT + alla hjärter, syn låter utmärkt!!! Ja? Citera
Matteprof Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Jag gillar synen även om jag instinktivt vill slå upp pot. Lite beroende på vem man spelar mot. En syn ger ju FI bilden av att man själv är den som sitter på draget (färg/stege). Sen blankar turn, fi bettar ut pot för att inte ge gratiskort (runt 8k) och man ställer efter lite fundering. Han blixtsynar med tomtehanden 10,Q, 10,K eller 10,A och man plockar hela stacken Fold finns givetvis inte. Citera
Baloos Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Syn känns ju obegripligt obalanserat, liksom synar ni alla floppar eller? Citera
Inter_Mike Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Kan tänka mig att spela både A och B bara för att variera mitt spel, men sen beror det lite på hur spelarna vid bordet är. Citera
Recommended Posts