borne Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Nu handlar det inte om Poker eller flickvännen. Det hade varit ett enkelt val dock. Men det handlar mer om när flickvännen pressar en varje gång man spelar någon turnering och går långt i den. Uttråkade som "sejor" blir tillkommer också ett irritationsobjekt. Självklart börjar jag inte spela vid närvarande av denna underbara varelse men som sagt. En turnering kan bli långvarig och ett påhälsande av flickvännen kan vara förödande för hela turneringen. Hur löser ni andra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogis_72 Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Enkelt! Flytta ihop med tanten! Då ser man varandra så mycket att man (oftast) får spela i fred.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Säg åt henne att vara tyst bara. Eller säg att hon ska diska eller nåt sånt som dom gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icehole Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Försöker aldrig starta en turnering som kan avbrytas av tjejen. Planera runt dem för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 bruden vet att jag lirar tours på söndagar så då ses vi inte... sen cashgames avbryter jag när jag e med henne ibland sitter hon o kollar på men inte ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Självklart börjar jag inte spela vid närvarande av denna underbara varelse men som sagt. En turnering kan bli långvarig och ett påhälsande av flickvännen kan vara förödande för hela turneringen. Hur löser ni andra det? Senast så trebarrelbluffade jag bort i princip hela stacken som chipetta mot chiptvåan Nu handlar det inte om Poker eller flickvännen. Det hade varit ett enkelt val dock. Vad hade du valt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Lie Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Folda en hand, sätt på henne så hon blir nöjd, så vips är du tillbaka redan till nästa hand... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TEMP Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Om du spelar på en någorlunda ekonomiskt relevant nivå så har du antingen inte förklarat det väl nog eller så är hon ett lost cause. Ballerdollars > södagssunk. Även känt som MOB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Det är sannerligen ett dilemma. .Bluffar bort mig i första bästa hand så fort tanten kommer in i rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Säg till tjejen innan du börjar: Nu tänker jag spela en pokerturnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Har inget att tillfora, ville bara ge en eloge till min kara flickvan som stod ut med att sitta och kolla pa (nastan) hela forra London Poker Weekend! Och da spelade jag inte ens... Vem kollade hon då på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Har inget att tillfora, ville bara ge en eloge till min kara flickvan som stod ut med att sitta och kolla pa (nastan) hela forra London Poker Weekend! Och da spelade jag inte ens... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Jennez, jag var snabbare än du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcel Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Slå henne med baksidan av handen i ansiktet när hon stör... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheMenace Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Säg åt henne att vara tyst bara. Eller säg att hon ska diska eller nåt sånt som dom gillar. Loooooooooooooooool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fishmonger Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Slå henne med baksidan av handen i ansiktet när hon stör... lite slappt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Spela inte turneringar när det är risk att hon dyker upp. Om du yrkesspelar, få henne att fatta att du arbetar och att hon får finna sig i att inte störa då. Är det verkligen så svårt att räkna ut sånt här själv? Det känns lite som att fråga nåt i stil med, "Ibland blir jag hungrig men har ingen mat hemma. Hur brukar ni lösa det?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Vadå, nu är jag inte riktigt med tror jag. Du spelar en turnering, hon kommer och gör en surprisevisit och du frågar vad DU kan göra för att förhindra det? Varför ska du göra det? Dumpa henne eller säg åt henne att du inte kan planera hela ditt privatliv runt henne. Imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeoSlayer Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Slå henne med baksidan av handen i ansiktet när hon stör... Det där är inte ens humor.. bara larvigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Slå henne med baksidan av handen i ansiktet när hon stör... Lägg ner med idiotinläggen. Svara seriöst eller åtminstone skojigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Självklart börjar jag inte spela vid närvarande av denna underbara varelse men som sagt. En turnering kan bli långvarig och ett påhälsande av flickvännen kan vara förödande för hela turneringen. Hur löser ni andra det? Om du inte börjar en turnering samt (antar jag) inte påbörjar en när du vet att Damen i ditt liv ska komma så antar jag att hon kommer på en Suprisevisit medan du spelar. Då får du förklara för henne att du har investerat ett par hundra (eller tusen eller vad det nu är) och säga att du ska spela klart bara. Det viktigaste är ju att du inte börjar spelar när hon är där! Spela klart och säg att du inte visste att hon skulle komma över och sedan lägger du till en kommentar som involverar antagligen "bjuda" alt. "köpa" henne på bio, en matbit, en handske eller vad hon nu är intresserad ifall du vinner. Paj och kaka! (piece a cake) Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Säg till tjejen innan du börjar: Nu tänker jag spela en pokerturnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 det här med respekt för andra verkar vara svårt för en hel del Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 jo, man måste ha framförhållning. Jag brukar meddela min fru om större turneringsspel minst 3 dagar i förväg. Då vet hon vad som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcel Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Slå henne med baksidan av handen i ansiktet när hon stör... Lägg ner med idiotinläggen. Svara seriöst eller åtminstone skojigt. Herregud.. jag delar givetvis ut en varning först.. jag är ingen grobian. Om jag uppmanar någon att upphöra med sin störande och enerverande verksamhet och denne inte åtlyder detta så tycker jag att man i sin egen lägenhet är i sin fulla rätt att bestraffa personen ifråga. De allra flesta skulle väl inte tveka att bära hand på sin lillebror tex om han strök omkring var en pain in the ass... men nu gäller det ju en tjej och då är det plötsligt sånt jävla tabu. Se mitt statement som ett slag för jämställdheten. Ps. Jag är singel Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts