ades_va Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Nya klienten är skitskön! Men varför är SnG'sen nerstängda så tidigt idag? Citera
Kraxe Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 preverant, sidan är nere. iaf verkar det så hos mig. edit: firefox krånglade. Citera
ades_va Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 När man drar upp "bet-mätaren" så går den tillbaka till miniraise när 10sek påminnelsen kommer. Så om man råkar trycka då miniraisar man bara. Citera
PREVARANT Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Den funkar fint hos mig..men har ej provspelat då jag glömt lösen ordet hade på den gamla klienten på remember..har skickat flera mail men ej fått ngt svar brukar det dröja länge? Citera
cab19 Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Hmm.. ska man avinstallera versionen man har nu och sedan ladda ner den igen för att få den nya? Citera
Papa Kubo Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Bite? Om du ska prata tyska kan du väl göra det ordentligt? Citera
Nidot Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 Fixa gärna så man ha bord på sin sekundära skärm.. Citera
freeman Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 fixa så den inte äter ca 50-60mb minne blir segt efter ca 30-40 min musen kan börja hacka Citera
sostlind Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 fixa så den inte äter ca 50-60mb minne blir segt efter ca 30-40 min musen kan börja hacka Är det hos fler som vi äter 50-60 Mb? Vet att det läckt minne hos någon annan enstaka person men trodde det inte berodde på oss. /s Citera
Broccoli Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Hos mig tar programmet 40 MB. Det har dock aldrig orsakat problem på min burk (512 MB RAM). Citera
NoSense Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Skulle gärna vilja att cashiern öppnas i ett NYTT fönster oxå. Och inte i det aktiva (oftast POKERFORUM.nu) Det är ytterst irriterande och kan väl inte vara SÅ svårt att koda om den länken??? Citera
Papa Kubo Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Skulle gärna vilja att cashiern öppnas i ett NYTT fönster oxå. Och inte i det aktiva (oftast POKERFORUM.nu) Det är ytterst irriterande och kan väl inte vara SÅ svårt att koda om den länken??? Inte för att säga att 24h inte borde åtgärda problemet, men om du använder Firefox kan du själv styra hur webadresser från externa program ska öppnas. Citera
QoS Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Skulle gärna vilja att cashiern öppnas i ett NYTT fönster oxå. Kommer ihåg ett litet tips från nån av dom 4 SAJT-trådarna om 24hPOKER, håll ner Shift när klickar på Cashier knappen, så öppnas den automagiskt i ett nytt fönster. - QoS Citera
Krissan Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Skulle gärna vilja att cashiern öppnas i ett NYTT fönster oxå. Och inte i det aktiva (oftast POKERFORUM.nu) Det är ytterst irriterande och kan väl inte vara SÅ svårt att koda om den länken??? Inte för att säga att 24h inte borde åtgärda problemet, men om du använder Firefox kan du själv styra hur webadresser från externa program ska öppnas. Japp, tokbra funktion. Tools --> Options --> Advanced --> Tabbed Browsing. Citera
Ingpin Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Tips: Öppna ett NL50 H2H-bord. Skulle få mig bort från Prima... Citera
jokersve Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Sostlind. Ni har inga planer på att starta heads-up sit´n go med inköp på typ 40 eller 50 euro? Citera
sostlind Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Den funkar fint hos mig..men har ej provspelat då jag glömt lösen ordet hade på den gamla klienten på remember..har skickat flera mail men ej fått ngt svar brukar det dröja länge? Verkar konstigt. Hursomhelst kan du klicka här: https://www.24hpoker.com/24hpoker/forgotpass.aspx Citera
eroz Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Jag orkar inte läsa hela tråden (jag sökte på "notes" men hittade inget). Jag vill kunna se vilka spelare jag har notes på, party/primastyle. Citera
raol Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 En lite lätt panikartad grej hände när jag fick AA i en turnering nu. Jag gör mig beredd att göra en höjning på 4-5 bb, men nar actionen kommer till mig ballar klienten nu och jag kan inte göra nåt, verkar det som. Hamrar på raise knappen... och tydligen blir jag allin mot en annan snubbe och vinner. Citera
dj_feel Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 En lite lätt panikartad grej hände när jag fick AA i en turnering nu. Jag gör mig beredd att göra en höjning på 4-5 bb, men nar actionen kommer till mig ballar klienten nu och jag kan inte göra nåt, verkar det som. Hamrar på raise knappen... och tydligen blir jag allin mot en annan snubbe och vinner. Låter som att du kanske fick upp en förfrågan om att gå in på ett bord du stått i kö på. har märkt det att när det kommer popuprutor så kan man inte göra något annat i klienten än att klicka ner popuprutan. Citera
raol Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Låter som att du kanske fick upp en förfrågan om att gå in på ett bord du stått i kö på. har märkt det att när det kommer popuprutor så kan man inte göra något annat i klienten än att klicka ner popuprutan. Nej, jag spelade bara en turnering och stod inte i kö på några bord. Jag känner till effekten som du talar om och det var inte samma som jag upplevde. Vad som hände var att raise-knappen syntes samtidigt som förvalsrutorna för fold och call syntes. Det hände till synes ingenting när jag klickade, men uppenbarligen hade jag lyckats raisa ändå. Såg dessutom inga av korten på bordet, utan bilden var helt frusen så att säga tills jag fick nästa hand. Citera
Recommended Posts