Gå till innehåll

Föreslå förbättringar i klienten!


raqqa

Recommended Posts

4 st Omaha .25/.50 bord, snälla! Finns inget värra än att komma in å se 20 pers i kö till 2 omaha bord.

 

En ny bakgrund.

 

Vill sedan se hela summan man har på bordet, vid vissa tillfällen försvinner det om man har t.ex €50.50 på bordet så står det bara €50, vill gärna se exakt hur mycke jag har.

 

Sen skulle en "räknare" som visar hur mycket man har totalt på kontot, direkt i klienten istället för på en websida.

 

Funktion för att stänga av ljudet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 216
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En ny bakgrund.

De håller på och jobbar med det, läs tidigare inlägg.

 

Vill sedan se hela summan man har på bordet, vid vissa tillfällen försvinner det om man har t.ex €50.50 på bordet så står det bara €50, vill gärna se exakt hur mycke jag har.

Håll musen över ditt namn bara så ser du den exakta summan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En ny bakgrund.

De håller på och jobbar med det, läs tidigare inlägg.

 

Vill sedan se hela summan man har på bordet, vid vissa tillfällen försvinner det om man har t.ex €50.50 på bordet så står det bara €50, vill gärna se exakt hur mycke jag har.

Håll musen över ditt namn bara så ser du den exakta summan.

 

1) Jag vet, ville bara tillägga att jag också vill ha en ny.

2) Vet jag också, dock vill jag inte behöva göra det, vill se hela summan direkt, tycker det är onödigt att behöva göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att tiden för "sit-out" är aldeles för lång oxå. Särskilt nu när det är kö till "alla" bord. 5 min borde väl räcka för att ta ett bloss, hämta en bira, gå på muggen eller vad det nu kan vara. Måste man vara borta längre så kan man ju lika gärna lämna över sin plats till någon annan adicted... :roll:

 

Så fixa gärna så man bli kickad från bordet när tex blindsen gått ett varv eller efter 5 min. (bör dock INTE gälla turneringar eller SnG)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Jag önskar också ljudreglering, då det är ganska jobbigt att köra helt utan (eftersom det är för högt).

 

- Om det inte redan finns (jag har aldrig vågat prova): En inbyggd slumpmässigt variabel liten fördröjning när man sitter på BB pre-flopp, för det fall man kryssat i någon av förvalsrutorna för 'check'. Jag använder alltid förvalsrutorna i högsta möjliga grad, men om det kommer ett blixtknack direkt efter att SB har agerat så kan den användas som 'tell', speciellt heads-up mot SB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Jag önskar också ljudreglering, då det är ganska jobbigt att köra helt utan (eftersom det är för högt).

 

- Om det inte redan finns (jag har aldrig vågat prova): En inbyggd slumpmässigt variabel liten fördröjning när man sitter på BB pre-flopp, för det fall man kryssat i någon av förvalsrutorna för 'check'. Jag använder alltid förvalsrutorna i högsta möjliga grad, men om det kommer ett blixtknack direkt efter att SB har agerat så kan den användas som 'tell', speciellt heads-up mot SB.

 

Det är ju lite som att vid livepoker tvinga alla att sitta med masker och anteckna sina avsikter och ge till dealern så får han sköta bettandet.

 

Nej, någon variabel var en dålig idé, den tellen vill jag gärna få och man får skylla sig själv ifall man ger ifrån sig tells.

 

 

De förbättringar jag önskar är att man får bet/call/check/fold och flop/turn/river i textrutan så man ser vad som hänt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De förbättringar jag önskar är att man får bet/call/check/fold och flop/turn/river i textrutan så man ser vad som hänt..

 

Japp, borde både vara enkelt att fixa och ses som helt självklart.

 

När ni ändå fixar det, gör gärna så att textrutan inte hoppar till längst ner om man inte redan "är där". De gånger man scrollar upp för att leta efter något och konstant blir "nerhoppad" när nya rader poppar upp, är så irriterande att man kan bli galen för mindre. (samma problem på MSN förresten, du kanske kan fixa det också sostlind ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De förbättringar jag önskar är att man får bet/call/check/fold och flop/turn/river i textrutan så man ser vad som hänt..

 

Japp, borde både vara enkelt att fixa och ses som helt självklart.

 

När ni ändå fixar det, gör gärna så att textrutan inte hoppar till längst ner om man inte redan "är där". De gånger man scrollar upp för att leta efter något och konstant blir "nerhoppad" när nya rader poppar upp, är så irriterande att man kan bli galen för mindre. (samma problem på MSN förresten, du kanske kan fixa det också sostlind ;) )

 

Just hoppandet är ett svårlösligt problem som har med Microsofts sätt att hantera java. De har ingen lösning på det nu. däremot så håller vi på att lägga om allt till Java NIO vilket kanske (eller inte) löser detta.

 

/s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De förbättringar jag önskar är att man får bet/call/check/fold och flop/turn/river i textrutan så man ser vad som hänt..

 

Japp, borde både vara enkelt att fixa och ses som helt självklart.

 

När ni ändå fixar det, gör gärna så att textrutan inte hoppar till längst ner om man inte redan "är där". De gånger man scrollar upp för att leta efter något och konstant blir "nerhoppad" när nya rader poppar upp, är så irriterande att man kan bli galen för mindre. (samma problem på MSN förresten, du kanske kan fixa det också sostlind ;) )

 

Just hoppandet är ett svårlösligt problem som har med Microsofts sätt att hantera java. De har ingen lösning på det nu. däremot så håller vi på att lägga om allt till Java NIO vilket kanske (eller inte) löser detta.

 

/s

Ett litet knep för att undvika problemet: Tryck CTRL + A följt av CTRL + C i textrutan. Öppna Notepad eller något annat textprogram och tryck CTRL + V. Nu kan man scrolla hur mycket man vill utan att bli "förflyttad".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...