Skanke Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Hej Mr.FullTiltpoker. Jag grindar SnG´s på FT och börjar bli skapligt trött på att tournament lobby fönstret kommer upp både när det startas en ny och när man släcker ner en avslutad. Vill man ha den framme är det ju väldigt lätt att trycka fram den manuelt från bordet. De är även iriterande att Main lobbyn poppar upp efter avslutad SnG. Då jag har en närmast fanatisk tro på ditt inflytande så borde du kunna fixa till detta relativt snabbt Med vänliga hälsningar Skanke Citera
Myssion Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Har en liknande förfrågan: Om man tackar nej till ett bord som är waitinglistad på så ploppar också lobbyn upp. Lite onödigt och störigt tycker jag. Citera
Gyre Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Har en liknande förfrågan: Om man tackar nej till ett bord som är waitinglistad på så ploppar också lobbyn upp. Lite onödigt och störigt tycker jag. Agree, tokjobbigt om man spelar många bord. Citera
butcha Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Skriver under på detta. Mycket irriterande. Citera
Skanke Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Postad 13 December , 2006 Hoho MR Fulltillt!!!!! Citera
Full Tilt Poker Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Jag har läst och tagit till mig. Skall ta upp detta med teknikerna och se vad som går att göra. Tack för feedbacken! Full Tilt Poker Citera
MannenMedH Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 jag håller med ovan sagda... Citera
Bluwajt Postad 29 December , 2006 Rapport Postad 29 December , 2006 Du har inte fått fram något? Tycker också att det är störande när fönstrerna ploppar upp. Citera
Full Tilt Poker Postad 29 December , 2006 Rapport Postad 29 December , 2006 Vad jag har hört är detta något som kommer att återgärdas. Skall föröska få fram mer detaljer. Trevlig helg! Full Tilt Poker Citera
Recommended Posts