KungXerxes Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Får detta felmeddelande när jag försöker mig på en auto-import (har senaste patchen av PT): "Database Error - Unable to connect to the database file - C:\Program\Bestpoker\Resources\Databases\stevemcqueen122906144148.db. 999 - An error occurred, yet no message was returned by the database driver." Någon mer som lider av detta? Eller vet hur man ska lösa det? Fixade det själv nu. Behövdes ny SQLite ODBC Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dedu Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Eftersom jag inte kan hitta vipshoppen (?) sa kan nagon med lite tid over lagga upp lite olika varor och priser. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Eftersom jag inte kan hitta vipshoppen (?) sa kan nagon med lite tid over lagga upp lite olika varor och priser. Tack Hur kan du inte hitta vip-shopen? Gå in på http://www.bestpoker.com och tryck på "Shop". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Får "this bonus code is not valid" när jag försöker signa upp via forumets länk. Skynda skynda! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Edit, flyttar till min dagbok (i kväll). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Får "this bonus code is not valid" när jag försöker signa upp via forumets länk. Skynda skynda! Hej eurythmech! Vilken länk och vilken sign up kod använder du? MVH BestPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Hej eurythmech! Vilken länk och vilken sign up kod använder du? MVH BestPoker Citat: Ursprungligen postat av eurythmech Får "this bonus code is not valid" när jag försöker signa upp via forumets länk. Skynda skynda! Hej alla medlemmar! Mailade precis med eurythmech och fick veta att länken fungerar som den ska. MVH BestPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Är bestpoker.com uppdaterad sen flytten? Hittar verkligen ingen info där alls och mozilla hänger sig typ varje gång jag går in där. Kommer ni ha VIP shop även efter flytten? Kan man ta ut till VISA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amisho Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Varje gång jag använder mig av bestpokers klient får jag ett sjukt störande felmeddelande, gällande något Visual C++ "Runtime Error". Det brukar dyka upp efter en halvtimmes till timmes spelande, och har det väl kommit ett brukar det alltid komma ett till och ett till och ett till och ett till och...mitt rekord är nog runt 200 stycken. Det går fortfarande att spela, men statistiken slutar att registreras (extra trist då jag försöker fylla på med händer i PT) och jag är osäker på om det fortsätter att rulla in vip-poäng(?). Det som stör mig mest är dock att dessa meddelanden ständig poppar upp likt finnar i ett tonårsansikte och hindrar mig från att fokusera på spelet. Önskar vägledning för att bli av med detta i längden mycket irriterande problem. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Är bestpoker.com uppdaterad sen flytten? Hittar verkligen ingen info där alls och mozilla hänger sig typ varje gång jag går in där. Kommer ni ha VIP shop även efter flytten? Kan man ta ut till VISA? Hej Ralp247! Vi har uppdaterat och förbättrat våran klient avsevärt under den senaste tiden dock så har vi upplevt några få skavanker när det kommer till mozilla. Vi jobbar på att rätta till dessa små felen. Vi har kvar och vi har förbättrat våran VIP shop och ja man kan ta ut till VISA. MVH BestPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stugan Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 har ni tänkt ändra eran klient så att man kan multitabla? Man blir ju sitting out hela tiden. Märker inte när det är ens tur osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prinsen14 Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Bestpoker är lätt min nya favvosajt. Bara pluspoäng: - Ongame (utan fula gubbar vid bordet, bara det är värt all heder) - Bra bonusar - och sist men inte minst en helt okej VIP-shop Hmm...men inte nån cashback..o det tycker då jag är viktigast!! Rätta mig om jag har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Säger samma sak, har varit på min bror ganska mycket som arbetar på ongame och han säger att man ska snacka med siterna, ? Gärna mera guarantee turrar jaja, nu börjar det hända grejer Har snackat med min bror och inom kort så ska dom öka på antalet guarantee turrar Hoppas bara att dom andra på Ongame håller vad dom lovar så det blir som det ska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amisho Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Är det möjligt att få tag på en t-shirt även om man(=jag) signade i slutet på december, det vill säga strax innan det stod att en t-shirt skulle ingå i "sign-up"- erbjudandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simpkiller Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Hmm...men inte nån cashback..o det tycker då jag är viktigast!! Rätta mig om jag har fel? Fisk är det viktigaste, vem vill spela mot proffS? då spelar det ingen roll hur mycket cashback du har. Du kommer förlora endå. På andra plats kommer vad man får tillbax av siten. bestpoker har fisk. rätta mej om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flodan Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Är det någon som klarat pokerforum 1000-bonusen genom att spela NL 0,5/1? Är det ens realistiskt även om man kör fyra bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Är det någon som hittar var man hämtar handhistorys, tänkte posta en intressant mörkpokerhand från tävlingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amisho Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Är det någon som hittar var man hämtar handhistorys, tänkte posta en intressant mörkpokerhand från tävlingen... Under "Statistics" väl? Hm. Om det nu är likadant som på HP...samma nätverk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Under "Statistics" väl? Hm. Om det nu är likadant som på HP...samma nätverk... Tyty, den hade jag aldrig hittat utan hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amisho Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Tyty, den hade jag aldrig hittat utan hjälp haha. Nej, förmodligen inte...eller var du seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opeth Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Får detta meddelande när jag försöker logga in: Patch failed, network error (12007): Okänt servernamn eller adress vad är det för knas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 När man startar ett eget heads-up bord, kan ni inte fixa så man kan ställa in vad mini-inköpet skall ligga på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flodan Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Hur många player points kan man räkna med att dra ihop per timme om man kör fyra bord FR NL $0,5/1? Är det någon som har tagit pokerforum 1000 bonusen på den här låga nivån? Är det mer realistiskt att ta deras sign-up bonus på 100% upp till $600, då det "endast" krävs 9000 PP? Någon måste veta!!!!! :confused: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Hur många player points kan man räkna med att dra ihop per timme om man kör fyra bord FR NL $0,5/1? Brukar dra ihop ca 20-25 pp/ per bordstimme. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Jag gjorde en insättning för att ta reloadbonusen reload250 och i kraven stod det att det var en 9x bonus. När jag kollar under bonusen i cashiern så står det att det krävs 3000 poäng alltså 10x. Vilket är det som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts