Prot Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Det brukade vara fiskigare än någonsin och har på senaste tiden blivit helt otroligt tight tycker jag. Någon som vet vad det kan bero på? Citera
scouserandy Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Vad säger du, har fransmännen, tyskarna och italienarna dratt? Citera
cOP Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Det brukade vara fiskigare än någonsin och har på senaste tiden blivit helt otroligt tight tycker jag. Någon som vet vad det kan bero på? Word! På nl200 sitter nästan bara grinders nu, för bara nån vecka sedan var det rena akvariumet. Hoppas tain och tribeca ansluts snarast. Citera
Prot Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Det brukade vara fiskigare än någonsin och har på senaste tiden blivit helt otroligt tight tycker jag. Någon som vet vad det kan bero på? Word! På nl200 sitter nästan bara grinders nu, för bara nån vecka sedan var det rena akvariumet. Hoppas tain och tribeca ansluts snarast. Hänger inte med så otroligt mycket i pokervärlden men ska tain och tribeca alltså anslutas? Hur skönt är det dessutom? Mucho fisk där? Citera
Recommended Posts