dinkamrat Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Spelar på Full Tilt för första gången idag på freerollen och har nästan osannolika timeouts, har lyckats spela en hand första 40 minutrarna (all in preflop ). Har vanligtvis bra uppkoppling (4mbit) och prövade spela på ett par andra siter nu samtidigt som Full Tilt laggar ur och hade inga problem på dom. Några idéer? Citera
Full Tilt Poker Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Har suttit och railat turneringen, eller som Ken hade sagt, skrankfåglat. Jag har haft fin connection under hela turneringen och det verkar flyta på bra för de andra. Är det någon mer som har problem så vore jag tacksam ifall ni kunde posta i denna tråd också. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
darvartagan Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 jag har lirat hela turren.. och har inte haft ngr problem alls Citera
dinkamrat Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Postad 1 December , 2006 Mycket möjligt att det är nått krux bara för mig, får försöka igen imorgon och se hur det går... Citera
MarcusK Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Jag har connection problem från min jobbdator. Jag kommer överhuvudtaget inte in på sajten från den . Andra sajter har det gått bra att komma in på (förutom prima och ipoker). Jag har inte nätet i skick där hemma nu så jag skulle behöva spela från jobbet men det verkar inte gå. Jag har frågat full tilt också och de har i stort sett sagt att jag skall leta efter brandväggar (utöver windows och norton som är mitt antivirusprogram). Jag har haft hem min jobbdator också så länge nätet var i skick och där fungerade den inte hellet med full tilt så det borde var knutet till datorn. Citera
Full Tilt Poker Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 MarcusK säger: Jag har connection problem från min jobbdator. Jag kommer överhuvudtaget inte in på sajten från den . Andra sajter har det gått bra att komma in på (förutom prima och ipoker). Jag har inte nätet i skick där hemma nu så jag skulle behöva spela från jobbet men det verkar inte gå. Jag har frågat full tilt också och de har i stort sett sagt att jag skall leta efter brandväggar (utöver windows och norton som är mitt antivirusprogram). Jag har haft hem min jobbdator också så länge nätet var i skick och där fungerade den inte hellet med full tilt så det borde var knutet till datorn. Jag har själv inte hört om liknande problem. Det låter dock som att det är någon spärr av något slag. Vart hänger sig programmet. Är det i samband med connection, eller att den hämtar hem en uppdaterad version av programmet. Finns säkert någon på forumet som kan rodda klarhet i detta. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
Recommended Posts