Ripperkof Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Finner ni det inte konstigt att denna man, som klassas proffisionell av sig själv och andra, väljer ett namn som får tankarna att vandra mot fisk? Tror ni det är en psykning eller bara en "glipa" hos Dave? Citera
Matteprof Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Ungefär som TheSalmon på Ladbrokes? Eller Tuff fish på Party? Citera
ulaf Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Om nån har fish eller luck i sitt nick vet man att den spelaren är bra. Nickar du "TheShark" eller? Citera
CaorlCaorl Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Om jag inte är helt ute och cyklar var det någon Nguyen kille som gav honom det smeknamnet. Citera
Emilio Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Eller så nickar man fish_santa som jag gjort, och fortfarande är urusel, dubbelbluff! Citera
FeelingThis Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Såna namn väljer man inte själv. Han fick det som sagt av andra spelare. Att gå och ge sig själv ett smeknamn och sedan sprida det själv ger ingen respekt. Citera
PaleRider Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Action Dan Harrington gav sig själv sitt smeknamn, men han för väl inte med sig någon respekt, eller? Citera
FeelingThis Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Action Dan Harrington gav sig själv sitt smeknamn, men han för väl inte med sig någon respekt, eller? Självironi eller coolt smeknamn? Citera
hansolo Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 alla nick som har ordet "shark" i sig är ju maximalt fiskigt....man ser ju en hel del idioter och tyskar som har de namnet på stars.... =) Citera
cOP Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Eller så nickar man fish_santa som jag gjort, och fortfarande är urusel, dubbelbluff! Citera
jackbalsam Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Alla som har fish i sitt nick tror dom är bra. Ibland är dom det också. En av dom sämsta jag spelat mot nickade StarPokerPro. Citera
rickie Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 alla nick som har ordet "shark" i sig är ju maximalt fiskigt....man ser ju en hel del idioter och tyskar som har de namnet på stars.... =) stämmer bra Citera
ulaf Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Alla som har fish i sitt nick tror dom är bra. Ibland är dom det också. En av dom sämsta jag spelat mot nickade StarPokerPro. Ok, korrekt. StarPokerPro skulle jag faktiskt bedöma som en bra spelare. Låter som ironi av andra graden enligt mig =). Citera
carl_nica Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Eller så nickar man fish_santa som jag gjort, och fortfarande är urusel, dubbelbluff! nh Citera
XoteR Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Alla som har fish i sitt nick tror dom är bra. Ibland är dom det också. En av dom sämsta jag spelat mot nickade StarPokerPro. Ok, korrekt. StarPokerPro skulle jag faktiskt bedöma som en bra spelare. Låter som ironi av andra graden enligt mig =). Dock så är det 3 graden sarkasm vilket är att han tror att han är det han heter men egentligen inte. Citera
Waggho Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 alla nick som har ordet "shark" i sig är ju maximalt fiskigt....man ser ju en hel del idioter och tyskar som har de namnet på stars.... =) Jag såg en som nickade "TexasLimitKing", fattade direkt att det var en fisk så jag satte mig fast det var rätt höga bord för min bankrulle. Han hade sån sjuk tur, synade ner med allt typ så han var riktigt fiskig... är gul nu men när jag väl har spelat ihop några k igen tvekar jag inte att ta mig an honom en gång till. Riktig guldgruva! Citera
carl_nica Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 alla nick som har ordet "shark" i sig är ju maximalt fiskigt....man ser ju en hel del idioter och tyskar som har de namnet på stars.... =) Jag såg en som nickade "TexasLimitKing", fattade direkt att det var en fisk så jag satte mig fast det var rätt höga bord för min bankrulle. Han hade sån sjuk tur, synade ner med allt typ så han var riktigt fiskig... är gul nu men när jag väl har spelat ihop några k igen tvekar jag inte att ta mig an honom en gång till. Riktig guldgruva! Fan vad trög du är, han är ju proffs. Citera
jojje2k Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 alla nick som har ordet "shark" i sig är ju maximalt fiskigt....man ser ju en hel del idioter och tyskar som har de namnet på stars.... =) Jag såg en som nickade "TexasLimitKing", fattade direkt att det var en fisk så jag satte mig fast det var rätt höga bord för min bankrulle. Han hade sån sjuk tur, synade ner med allt typ så han var riktigt fiskig... är gul nu men när jag väl har spelat ihop några k igen tvekar jag inte att ta mig an honom en gång till. Riktig guldgruva! Fan vad trög du är, han är ju proffs. Skulle ett proffs syna ner med 4 hög? Citera
Fdix Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 alla nick som har ordet "shark" i sig är ju maximalt fiskigt....man ser ju en hel del idioter och tyskar som har de namnet på stars.... =) Jag såg en som nickade "TexasLimitKing", fattade direkt att det var en fisk så jag satte mig fast det var rätt höga bord för min bankrulle. Han hade sån sjuk tur, synade ner med allt typ så han var riktigt fiskig... är gul nu men när jag väl har spelat ihop några k igen tvekar jag inte att ta mig an honom en gång till. Riktig guldgruva! Fan vad trög du är, han är ju proffs. Skulle ett proffs syna ner med 4 hög? Gjorde TexasLimitKing det så är svaret ja, ett proffs skulle syna ner med 4 hög. Bara för att man är proffs spelar man inte jämt sitt bästa. Citera
jojje2k Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 alla nick som har ordet "shark" i sig är ju maximalt fiskigt....man ser ju en hel del idioter och tyskar som har de namnet på stars.... =) Jag såg en som nickade "TexasLimitKing", fattade direkt att det var en fisk så jag satte mig fast det var rätt höga bord för min bankrulle. Han hade sån sjuk tur, synade ner med allt typ så han var riktigt fiskig... är gul nu men när jag väl har spelat ihop några k igen tvekar jag inte att ta mig an honom en gång till. Riktig guldgruva! Fan vad trög du är, han är ju proffs. Skulle ett proffs syna ner med 4 hög? Gjorde TexasLimitKing det så är svaret ja, ett proffs skulle syna ner med 4 hög. Bara för att man är proffs spelar man inte jämt sitt bästa. Bara så du vet så vann han med 4 hög den andra hade 3 hög, och ja det är sant Citera
me_too Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 alla nick som har ordet "shark" i sig är ju maximalt fiskigt....man ser ju en hel del idioter och tyskar som har de namnet på stars.... =) Jag såg en som nickade "TexasLimitKing", fattade direkt att det var en fisk så jag satte mig fast det var rätt höga bord för min bankrulle. Han hade sån sjuk tur, synade ner med allt typ så han var riktigt fiskig... är gul nu men när jag väl har spelat ihop några k igen tvekar jag inte att ta mig an honom en gång till. Riktig guldgruva! Fan vad trög du är, han är ju proffs. Skulle ett proffs syna ner med 4 hög? Ironi av fjärde graden eller en som inte förstår ironi - skillnaden är hårfin! Citera
jojje2k Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 alla nick som har ordet "shark" i sig är ju maximalt fiskigt....man ser ju en hel del idioter och tyskar som har de namnet på stars.... =) Jag såg en som nickade "TexasLimitKing", fattade direkt att det var en fisk så jag satte mig fast det var rätt höga bord för min bankrulle. Han hade sån sjuk tur, synade ner med allt typ så han var riktigt fiskig... är gul nu men när jag väl har spelat ihop några k igen tvekar jag inte att ta mig an honom en gång till. Riktig guldgruva! Fan vad trög du är, han är ju proffs. Skulle ett proffs syna ner med 4 hög? Ironi av fjärde graden eller en som inte förstår ironi - skillnaden är hårfin! Citera
carl_nica Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 alla nick som har ordet "shark" i sig är ju maximalt fiskigt....man ser ju en hel del idioter och tyskar som har de namnet på stars.... =) Jag såg en som nickade "TexasLimitKing", fattade direkt att det var en fisk så jag satte mig fast det var rätt höga bord för min bankrulle. Han hade sån sjuk tur, synade ner med allt typ så han var riktigt fiskig... är gul nu men när jag väl har spelat ihop några k igen tvekar jag inte att ta mig an honom en gång till. Riktig guldgruva! Fan vad trög du är, han är ju proffs. Skulle ett proffs syna ner med 4 hög? Ironi av fjärde graden eller en som inte förstår ironi - skillnaden är hårfin! Är inte detta ironi av 5:te graden så blir jag förvånad... Citera
Recommended Posts