Gå till innehåll

Grajnd utmaning på lördag, intresse av att betta lite?


DaPine87

Recommended Posts

Utmaning

 

Förslag:

 

Utmaningen kommer att ske på tisdag eller onsdag.

 

Kommer att 8-tabla på everestpoker (~75 händer/timma/bord)

 

Kommer att spela en nivå under min normala, d.v.s NL50.

 

Ska spela 10K händer under ettt dygn.

 

Tar in max 100$ bets och lägst 25$ bets, och kommer max täcka 1000 eller 1500$.

 

En moderator eller nån annan person som folk litar på har hand om alla betsen.

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

Skriv här om ni är intresserade och hur mkt ni vill satsa.. Alltså man satsar på att jag inte klarara det.. Razz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara för att öka upp intresset meddela att jag ALDRIG lirat över 2500 händer nån dag, sällan över 2K händer heller. Har aldrig i mitt liv lirat en session längre än 3 timmar.

 

Det enda som skulle göra att jag klarar det är om jag hittar min gamla vinnarskalle som jag hade när jag sportade mycket förut som dock försvunnit nu :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skulle kunna vara med om du hade ett bestämt antal inköp att börja med...

 

t ex: du börjar med 900 dollar (kanske orimligt snålt :) ) i kontot och 8-tablar i max 24 timmar för att nå upp i 12k händer

 

De är ju inge roligt :P Grejen är ju inte att jag ska klara mig från att gula utan att jag ska palla sitta o lira typ 17H under ett dygn..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja det vore ju kul om du skrev lite utförligare exakt vad du ska göra om man är sugen på ett bet. hittills känns det inte så.. engagerande!

 

kan tänka mig ett bet om jag får reda på mer. :)

 

lol, sa ju i första posten att jag kommer skriva utförligt i detalj NÄR/OM jag ser att det finns lite intresse :) Det verkar ju finnas lite intresse så jag ska fila på lite regler nu och sen får ni tycka till om dem..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan satta $500 mot att du inte kan sla nagot slags rekord. Dessutom maste det finnas en risk att du gular annars kan du ju bara sitta och skopa hander pa 0.01-0.02 och dar ju bara utmaningen att vara vaken i 24 timmar.

 

hmm, vem har sagt nått om rekord? Tror knappast att 17 timmars grajnden är nått rekord :P

 

Spela så att det är nån risk att gula kommer jag knappast jö, gör ju knappast detta för profiten utan just att det är en kul grej..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev lite sugen på samma sak fast 17 timmar är för lite så jag ska nog köra 24 timmar sen när jag kommer hem . Runt 20 dec vem vet kanske blir julafton lär ju vara sjukt värde=)

 

Jag har suttit 15 timmar en gång men det va bara 6 bord men efter jag kört klart det racet så va jag med i nån turn och kom långt så fick sitta 4 timmar till=)

 

 

Ska vi köra en tävling mellan oss att vi ser vem som klarar längst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev lite sugen på samma sak fast 17 timmar är för lite så jag ska nog köra 24 timmar sen när jag kommer hem . Runt 20 dec vem vet kanske blir julafton lär ju vara sjukt värde=)

 

Jag har suttit 15 timmar en gång men det va bara 6 bord men efter jag kört klart det racet så va jag med i nån turn och kom långt så fick sitta 4 timmar till=)

 

 

Ska vi köra en tävling mellan oss att vi ser vem som klarar längst?

 

 

Satsar helst jag mot den stora massan. Och att dömma av ditt inlägg så har du typ 5 ggr bättre pokerkondis än mig :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förslag:

 

Utmaningen kommer att ske på tisdag eller onsdag.

 

Kommer att 8-tabla på everestpoker (~75 händer/timma/bord)

 

Kommer att spela en nivå under min normala, d.v.s NL50.

 

Ska spela 10K händer under ettt dygn.

 

Tar in max 100$ bets och lägst 25$ bets, och kommer max täcka 1000 eller 1500$.

 

En moderator eller nån annan person som folk litar på har hand om alla betsen.

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

Skriv här om ni är intresserade och hur mkt ni vill satsa.. Alltså man satsar på att jag inte klarara det.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi körde 26k händer/dag när vi race:ade i en vecka. blev typ 12k händer/person&24h. var inte överdrivet jobbigt när man väl hade intalat sig att man var tvungen att spela sina 10bord 6h nonstop.

 

vi plussade ca 90inköp under tiden och då spelade vi på våran normala nivå eller högre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi körde 26k händer/dag när vi race:ade i en vecka. blev typ 12k händer/person&24h. var inte överdrivet jobbigt när man väl hade intalat sig att man var tvungen att spela sina 10bord 6h nonstop.

 

vi plussade ca 90inköp under tiden och då spelade vi på våran normala nivå eller högre.

 

och med detta menas att det är för enkelt? :P Men sen så kommer jag bara spela 8 bord sen är everest mycket segare på händer/timme än stars som jag antar att många lirade på... Så jag kommer troligen få lira ca 17-18 timmar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...