psatiw Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Alltså jag tycker det är ett bra spel att checka turn om man har som avsikt att få fi att beta/bluffa med sämre händer på rivern. Om jag nu ska vara riktigt krånglig, så säger jag heller inte att planen är att "syna turn och river". Vi checkar turn av de anledningar jag skrev ovan, men också för att visa svaget och för att till viss del balansera våra checkar utan träff här (så att check på turn inte alltid betyder "hej, jag är tom"). Om fi då bettar och sen också bettar river är det dock inte alltid säkert att vi kan syna, som jag ser det. En bet på river förändrar en hel del och det kan vi inte ta ställning till hur vi ska agera på förrän då. Sorry om jag skulle vara tjatig. Citera
Myssion Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 reraisa för att se var jag står [...] har väldigt dålig koll på var du står [...] information [...] får inte någon information [...] information... Information!! Vill ha informatiooooon!!! Citera
styris Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 preflop.. okej.. skulle höjja mer bara för att jag hatar gayraisare. flop: potbet turn: potbet river : Potbet/All in vad är du rädd för på turn därför du checkar KQ?! Citera
rickie Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 reraisa för att se var jag står [...] har väldigt dålig koll på var du står [...] information [...] får inte någon information [...] information... Information!! Vill ha informatiooooon!!! bra inlägg Citera
styris Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 reraisa för att se var jag står [...] har väldigt dålig koll på var du står [...] information [...] får inte någon information [...] information... Information!! Vill ha informatiooooon!!! bra inlägg japp anser de vara informativt och lärorikt sarkastiskt Citera
eurythmech Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 preflop.. okej.. skulle höjja mer bara för att jag hatar gayraisare. Vi kan väl sluta med den här jargongen mot homosexuella? Citera
brut Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Håller med psatiw som vanligt? . Tror att det är autosyn nu mot en typisk spelare och en fold om inte 8a kommer. KQ borde vara en stor del av hans HD och den springer vi ju om nu. Citera
styris Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 preflop.. okej.. skulle höjja mer bara för att jag hatar gayraisare. Vi kan väl sluta med den här jargongen mot homosexuella? ja men kom på nån bättre förkortning mot sånna som bara dubblar BB in i en pott! Citera
Sansrom Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 preflop.. okej.. skulle höjja mer bara för att jag hatar gayraisare. Vi kan väl sluta med den här jargongen mot homosexuella? ja men kom på nån bättre förkortning mot sånna som bara dubblar BB in i en pott! Hmm, nej. Du har rätt. Gayraise är den enda benämning, eller förlåt, förkortning jag kan komma på. gg. Citera
eurythmech Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 preflop.. okej.. skulle höjja mer bara för att jag hatar gayraisare. Vi kan väl sluta med den här jargongen mot homosexuella? ja men kom på nån bättre förkortning mot sånna som bara dubblar BB in i en pott! Incestbarn, flyktingar, kroknäsor. Citera
cheunce Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 bla bla blaSorry om jag skulle vara tjatig. Jag håller iofs med dig Citera
cheunce Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 preflop.. okej.. skulle höjja mer bara för att jag hatar gayraisare. Vi kan väl sluta med den här jargongen mot homosexuella? ja men kom på nån bättre förkortning mot sånna som bara dubblar BB in i en pott! Incestbarn, flyktingar, kroknäsor. Alltid lika diplomatisk Citera
Recommended Posts